20 juli 2025, 14:34:22

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Foto's van gisteren ! Wiske

Foto's Suske

Zo  dat waren de foto's die ik gisteren normaal ging posten maar had te weinig tijd !!Ze hebben al goed van de wilg blaadjes geplukt en nu slapen ze he !
Straks als ze wakker zijn even in de kooi gaan eten denk ik en dan ga ik ze met de trosgierst bij mij laten zitten ! Zalig vind ik dat !!!  Wiske kroelt ook altijd Suskemaar als Wiske zo met der koppie naar Suske gaat is Suske weer weg hoor !!
Egoist !!hihi   Grtjs Ann   !

Anke

Hoi Ann,
Mooie foto's!!
Deze vind ik echt heel leuk :)

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

't Ja  ...dat vond ik ook zo'n schattige zo met zijn pootje he ...hoe hij dat probeerd om goed vast te houden !!Grtjs !!

Mara

Hoi Ann

Het zijn hele leuke foto's!!!

mara

Dierenfreackske

Zien jullie het op Wiske 's kopje

Dierenfreackske

Op de laatste close upfoto van Wiske kan je nog goed zien waar ze die hap gehad heeft ook ! Een overblijfsel he!  Ik hoop dat het helemaal verdwijnd maar misschien als er een rui is geweest he en dan komen toch nieuwe veertjes he !!!
Dat litteken is net boven haar rechteroog !!Zien jullie dat nog ?  Ik vind dat nog wel hoor !!

Anja

Hoi Ann,

Beetje late reactie maar ik heb weer genoten van jou geweldige foto's.
hoe gaat het verder met iedereen?

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Goed hoor Anja ....ik ben blij dat je genoten hebt van de foto's .....verder is het goed met iedereen .....allee.....behalve
........gisterenavond hadden we een gezellige kaas en wijnavondje georganiseerd met een paar familieleden.......en mijn fotocamera met mijn 400mm lens stond op een statief
en mijn zoon passeerd daar met z'n game boy.....en botst tegen statief......gevolg.....alles op de grond natuurlijk.............
lens stuk.....camera gaat nog.was dat balen hoor !!!Ik kwaad natuurlijk.......maarja, het was een ongeluk he en dat kan natuurlijk bij iedereen eens gebeuren ......alleen is het een duur stuk dat je dus niet zomaar iedere dag gaat kopen natuurlijk dus gaan we vandaag ermee naar de winkel om te zien of er nog iets aan te doen is he  !!!Hopelijk kan die gemaakt worden ....!!!! Verder hebben we het er nog een gezellige avond van gemaakt ......maar het was nogal laat want Suske en Wiske zitten daar ook en hebben steeds mee gebabbeld tot een uur of elf zo !! Hopelijk zijn ze vandaag niet te moe he !!  Als ze in hun kooi zitten....en ze mogen er niet direct uit zit Suske al te pikken op de kooi voor eruit te mogen ....wat een sloebertje zeg !!! En tegenwoordig mogen ze wel de hele dag uit de kooi als ik toch thuis ben ....met gevolg dat als ze eens gaan eten en ik wil ze dicht doen ze vlug weer naar boven klimmer en er vlug weer uit gaan ....
ik vind dat wel grappig hoor !!! Gelukkig kan ik mijn foto's ook nog opzetten....heb nog twee lenzen dus kan ik wel nog foto's maken he !!! Gelukkig maar ......mijn Lady is loops ook nu ....en ze is een beetje stiller (een beetje last ? )
Maar verder is ze ok .........Suske en Wiske slapen nu nog en straks ga ik ook nog wat slapen zodat ze niet direct wakker worden !!! Vandaag gaan we naar de jachthaven voor een tweetal uurtjes want Eddy gaat een curcus doen........hey.ook
zou ik de parkietjes hun okki even buiten willen zetten maar weet niet of dat een goed idee is ......maar dan zien ze eens iets anders en kunnen ze even genieten van de buitenlucht he !! Grtjs !!! Nog vlug wat foto's van deze morgen !!

Wiske ...........ga maar gaan eten ...ik kom straks....zo doen we dat he ....dan blijft de kooi nog open ....haha !!!

Hey Suske ....waar blijf je ?

Zeg  !   Ik heb honger hoor  !!!

Hier is het wel leuker dan in de kooi .....ik blijf lekker hier  !!

Eindelijk ben je daar .....

Kom eens bij mij ?

Gekke Lady........die kan ons echt niet missen zeg !!! Bye  !!

Anke

Hoi Ann,
Leuke foto's hoor ;D
Wat balen zeg van die lens!!
Hopelijk valt er nog iets aan te doen.
Groetjes anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Ach ja Anke ...al bij al is het toch niet erg ....moesten het mijn hond of valkjes zijn vond ik het 10 keer erger mocht hen iets 'erg overkomen hoor !!!Ik mag er niet aan denken moest ik eentje kwijt geraken !!Grtjs !!

Anja

Hoi Ann,

Ik denk dat je zoon wel erg geschrokken zal zijn.
Als er in de winkel niets aan gedaan kan worden kan je het dan niet claimen bij de verzekering.

Het zijn weer super leuke foto's.

Lady loops.......ja dan zijn ze altijd een beetje uit haar doen hè.

Geef haar maar een dikke knuffel van me.

Groetjes Anja

Anja

Hoi Ann,

Hoe gaat het hier? Alles goed met je valkjes?
We hebben al even niks meer gehoord van je.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hey Anja , 't ja ...mijn zoon was wel geschrokken maar het is hem al lang vergeven hoor !!!De lens en Flits en filter zijn eraan maar heb er nog twee en mijn fototoestel zelf is niets aan !! Ik kan het via faminiale verzekering in orde brengen ! Moet alleen de eerste 200 euro opleggen natuurlijk want btw wordt niet bijgerekend he !!!En met Suske en Wiske gaat het goed !!!Ik verhuis ze soms eens naar richting keuken en zet ik ze voor het raam met de kooi maar dan mogen ze wel niet losvliegen want anders vliegen ze ertegen en zou niet willen dat een van ze iets overkomt door een domme onoplettendheid he !!!Suske heeft lekker op de grond gekropen en ze komt via de trosgierst op mijn kledy als ik in de zetel zit want dan leg ik mij zowat neer en hou de trosgierst zo wart boven mijn buik  en valt er wat op mijn kledy en komt hij van de trosgierst op mijn buik de gevalen pitjes pikken en daarna kruipt hij lekker naar de zetel en Wiske ook hoor !!! Lady haar gedrag is niet zo ....nu ze loops is doet ze nogal pittig (beetje jarloers op de parkietjes )
Maar da's door de loopsheid ...ze is vreselijk ambetant !!!Hoop dat het vlug voorbij is want Ze wil niet blijven zitten he en dan is ze te ontstuimig en wil ze bij hen maar ze is nogal wild en vervelend tegen hen nu dus laat ik Lady buiten als ik met hen bezig ben want ze komt direct als ze me met de parkietjes bezig hoort !!Maarja  dat is normaal  !!!Een loopse teef die nu haar vruchtbare periode heeft is zo ....dat weet ik  !!Maar de parkietjes hebben ze wel door en als ze in de buurt is scheren ze zich weg  ,,hihi  ...vind het welm grappig om te zien hoor !!! Heb morgen tijd voor foto's te maken al moet ik in de nm. even weg  maar we zijn meestal de hele dag thuis want op de avond is er een barbecue gepland bij ons !!!Maar dan mogen ze uit de kooi en als het mooi weertje is mogen zij eens buiten in de kooi uiteraard want zo tam zijn ze nog niet dat ik ze er uit zou durven laten .....met Lady die buiten is dan ook !!!Ik betrouw dat nog niet hoor !!!!
Grtjs want ga nu slapen  !!!

Anja

Hoi Ann,

Fijn dat het allemaal goed gaat hoor.
Ben al benieuwd naar je foto's.

Enne slaap lekker hè.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Ann,

Wat heb je een leuke foto's geplaatst. Ook mooi om te zien hoe je hond naar de valkjes kijkt. ;D Doet hij ze niks?
Zo te zien kunnen je valkjes zich lekker uitleven bij jou met al die takjes! :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki