18 juli 2025, 18:34:12

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hallo...We zijn terug in onze kooi want we hebben veel bezoek nu he !  We hebben lol gehad he Suus ?

HAHA Met ons mama he Wiske !! Ons Matthias heeft die gemaakt ........eigenlijk nog niet zo goed maar 't is al iets he !

Anja

Hoi hoi,

Leuke foto's weer en nu hebben we al een gezicht maar nog geen naam ;D ;D ;D ;D ;D
Leuk dat ze zo veel lol hebben gehad.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Dierenfreackske,

Je hebt wel een lange en ingewikkelde nickname gekozen hoor en volgende keer zeg ik dus gewoon Hoi .....

Wat leuk dat je ook een boekje hebt geopend, ... ik blijf het ook volgen hoor, wat een heerlijke verhalen en wat een leuke foto's, ... wat dat betreft kan ik me bij Anja aansluiten hoor .... Je kan heel leuk vertellen !!

Suske en Wiske zijn ook echte moppies om te zien en lady is ook een schatje  ....  ;D

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoi Kaatje en Anja ...heb ik  mijn naam nog niet gezegt ......oei...mijn naam is nogthans niet ingewikkeld hoor
Ann is de naam he !!!
En hier al een foto van aug. met ons Lady !!
Hier zie je me beter !!! Die van gisteren met Suske en Wiske zijn wat donker he !!! Maar Matthias weet de instellingen zo niet goed van mijn fototoestel he !!

Hihi.....dat ben ik ....!!

Anja

Hoi Ann,

leuk om kennis met je te maken.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Euh........ja Anja.....Suske en Wiske hebben samen op de trosgierst gezeten die ik in de hand had en Suske ........je raad het nooit  !
Die kwam op mijn vinger zitten maar Wiske nog niet !! Maar als ik geen trosgierst in mijn hand heb komen ze nog niet zo op mijn vinger zitten hoor ! Hopelijk lukt het me later nog !
Mijn man had natuurlijk geen fototoestel bij hem he dus heb ik weer geen foto's met mij en Suske en Wiske he !
Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Verdorie weer geen foto ;D ;D ;D ;D
Vooral met de trosgierst door blijven gaan hoor. Dan komen na verloop van tijd ook als je geen trosgierst hebt. Kun je ze ook al een beetje kriebelen?

Groetjes Anja

Anke

Hoi Ann,
Het gaat goed met het tam maken van Suske en Wiske, hartstikke goed ;D
Nu nog zorgen dat je man gewoon altijd het fototoestel bij de hand heeft ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

Je hebt hele leuke foto's gemaakt
En ik sluit me bij anderen aan blijven volhouden met het tam maken

Dierenfreackske

Bedankt voor de leuke reakties hoor en ik blijf doorgaan met het tam maken ! Geef niet op want ze zijn zo lief !!Nu zijn ze aan het slapen  Middagdutje in de kooi en straks laat ik ze uit !Grtjs Ann

*Esther*

Leuke foto's van Matthias! :D

gr Esther

Dierenfreackske

Wat gaan we doen Wiske ?

Oh.........een beetje touwtrekken misschien !!

Mag ik ook meedoen ? Heb ook zo'n touw...

Ja hoor !! Alleen....wij gaan boven klimmen

Bekvechters jullie ! Ben weg hoor !!

Mara

Hoi hoi

ALweer hele leuke foto's!

mara

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuke foto's ;D
Speelt de hond gewoon mee met je valkjes?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

hihi....dat heb je goed gezien he  !!!Lady is gewoon dol op de valkjes ....ze gaat wel achter haar flosche maar spelen met de valkjes niet echt maar toch wil ze maar als ze te enthousiast wordt zijn ze weg he ....want haar poot is te zwaar voor ze he !! Ze gaat er wel soms rustig bij gaan zitten of staan en dan zwaait ze zo met haar staart he ....ooit zitten ze gewoon op haar kop of rug enzo....maar nu houden ze het gewoon bij op het tafeltje erbij zitten....ze zijn bijlange niet bang ofzo en Lady zal er ook zeker niet naar bijten hoor !!
Ze ziet ze gewoon als haar kameraden he !!!Speciale ook zoals het bokje van een goede vriendin van mij !!Daar speelt ze gewoon mee ! Ook een aparte vriendschap die twee !!!