20 juli 2025, 22:30:35

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Ann

Jouw valkjes zijn echte fotomodellen. Echt heel leuk om altijd naar te kijken.  ;D

Mara

Kaatje

Hoi Ann,

Ik heb ook weer volop genoten van al de foto's !! Ook de foto's van je zoon zijn heel erg leuk zeg en wat een leuke knul is Matthias om te zien !!

Je kan ook echt zien dat hij helemaal stapel is op de valkjes en wat lief dat hij zo gezellig mee denkt met wat de valkjes leuk en grappig vinden, ...de kleur oranje zal zeker in de smaak zijn gevallen als ik zo naar de foto's kijk !!

Ze zijn zeker weer schitterend geworden, in één woord prachtig !! Je hebt heerlijke valkjes hoor, ... Suske en Wiske zijn echte dotjes om te zien en zo wijs hè !!!

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hallo Ester...euch....ja ...mijn camera is een canon eos
400 D . Ik ben bezig met een curcus fotografie maar ik
gebruik meestal mijn tele's voor de valkjes en soms de zoomlens 35mm-55mm maar de camera zelf heeft nog heel veel mogelijkheden die ik nog moet ondervinden ! Je kan er heel veel dingen mee doen hoor ! De foto's van mijn valkjes zijn gewoon voor de fun hoor al ik ik er al twee boekjes van gemaakt ! Ik maak gewoon altijd veel foto's he ! grtjs Ann

Hoi Anja ...fijn dat je weer genoten hebt !

Hoi Yvette ....ja ...ik vind het ook dat Suske heel lief kijkt !

Hoi Karin ...Wat leuk dat je Matthias een leuke knul vind !
En hij ziet de valkjes heel graag ! Hij krijgt dus ook een deel
voor zijn voilere hoor! Een stukje aan die van mij he !

Hoi Anja ...ik vind die foto's van Suske waar hij zijn vleugels uitspreidt ook leuk hoor !Een echt accrobaatje he ! Grtjs Ann

Hoi Mara ...ja ...het worden echte modelletjes he !
Grtjs Ann

*Manon*

Hoi Ann,

Wat leuk om te lezen dat ze zich zo kunnen vermaken met een sleutelhanger ;D ;D
En je foto's zijn inderdaad weer helemaal toppie ;)

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Dankje Manon !

Hier nog wat foto's van vandaag
Ik heb ze lekker wilde rijst gekookt met sla,appel,kiwi en
tuinkers ! Ik weet niet of ze er al van geproefd hebben
maar hopelijk zal het smaken ! Het staat mooi in hun kooi die openstaat en neem het deze avond weer weg he !

Ze zijn nu lekker aan 't slopen hoor ! En deze morgen kwamen ze lekker bij me zitten maar bovenop de zetel dan , ik leg daar altijd iets op want anders krijg ik er de poepjes niet uit ! Foto's van deze morgen dus , hier komen ze he

Etenstijd ...

Annelies

Hoi Ann

Watziet dat er lekker uit zeg voor de birdies, eten ze het ook dan wil ik graag van je weten wat je er allemaal in doet.

En wat zijn de foto's gaaf zeg echte beauties
Om trots op te zijn leuk koppel samen dat wit.

Gr. Annelies

Dierenfreackske

Hoi Annelies , ze hebben er nog niet van gegeten maar ik ga straks kijken want ze doen nu hun namiddagdutje en daarna zullen ze wel gaan eten en drinken
Ik heb er wilde rijst  bij gedaan,sla,appel,kiwi en tuinkers !
En ook wat gewone zaadjes want ze hebben hier nog niet vanalles geproeft !
Morgen ga ik weer iets proberen hoor! Grtjs Ann

Yvette

Ik vind deze foto zo ontzettend mooi en echt heel erg leuk
Maar de rest is ook heel erg mooi

En met deze foto kwam eigenlijk beetje laat voor de fotowedstrijd dan had je in ieder geval mijn stem gekregen

Dierenfreackske

Hoi Yvette ...bedankt voor het compliment !
Ik doe niet mee aan de fotowedstrijden , ik ben toch altijd te laat , hihi ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Ik val weer met mijn neus in de fotoboter ;D
Wat zijn ze toch leuk!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey Anke ...leuk dat je weer hebt genoten !

Hey iedereen ...Matthias was aan het game-boyen
en Suske wou meedoen he !

Yvette

Die is echt goed dat Suske ook gaat gamen en Matthias mag wel uitkijken dat Suske niet met de gameboy aan de haal gaat  ;D ;D ;D ;D

Little Cockatoo

Prachtige foto's echt waar, ik moet ook maar eens wat vaker het fototoestel in de aanslag hebben, want foto's zijn toch wel erg leuk.

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

*Manon*

Hoi Ann,

Wat een gave foto's weer van je valkjes en dat eten voor ze... dat ziet er goed uit zeg!
Ik ben sinds enkele dagen ook bezig om ze gezonde voeding te geven...alleen eten ze er niet van!
Maar ik heb gemerkt... Boyke, die probeert het wel, dus nu zet ik ook gewoon elke dag verse groente en fruit erneer en dan zien ze maar, vaak als er een valk over de dam is... dus nu maar hopen dat ze hier ook aan de gezonde voeding gaan als bijhapje ;)

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Manon ...ik probeer ook met vanalles hoor , maar ze eten er ook meestal niet van , hihi ...maar eiwit lusten ze en aardbei en kiwi ook maar doen moet ik het bij hun gewoon zaad mengen want op dat bord van gisteren hebben ze niets gegeten ! En het was nogthans heel goed hoor !! Grtjs Ann

Hoi Hanne en Jan , ik vind foto's ook leuk !
Leuk dat je even komt kijken hoor !
Grtjs

Hoi Yvette, ik zal het in de gaten houden hoor ! Grtjs Ann