19 juli 2025, 22:21:19

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Kimm

geweldig ann en wat zijn ze allemaal toch knap zeg :D

erg koud hoor -10 brrrrrrr. dat wordt het hier vannacht. nou ik heb de kachel lekker branden hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

ha ann
wat een prachtige foto s ik vind al je valkjes mooi maar ik ben verliefd op die wit met een beetje grijs(sorrie naam kwijt)
en die kanarie zou ik frost noemen (wit en koud)
groetjes christa

Kaatje

Hoi Ann,

Het is altijd opnieuw genieten in je boekje van alle verhalen en alle foto's die je dan weer geplaatst hebt  :D

Ik geloof je gelijk als je zegt dat dit een hels karwei is om alle foto's te verkleinen en up te loaden, maar je doet het gelukkig telkens weer zodat wij kunnen genieten  :D

De smulfoto's vind ik zo geweldig, die mand is echt super ! En de kanarie is een schatje en die boft maar dat ze precies op de goede plek is beland, je bent een kanjer hoor om de zorg op je te nemen  :-*

Leuk dat iedereen stelletjes aan het vormen is, en als straks de broedblokken hangen dan ben ik echt ontzettend benieuwd naar de donsjes die gaan komen, ze zullen prachtig zijn !!!

Fijne jaarwisseling !

Liefs, Karin  :-*

Dierenfreackske

Hoi Kim ; brrrrrrrrr jaaaaaaaa,heeeeeeeel koud !!Maar lekker zonnig , eerlijk gezegt vind ik dit beter dan vb 5 ° en regen regen regen , dan is het ook nog vies he.
Grtjs Ann

Hoi Christa , hehe Frots is een mooie naam ; maar een vriendin haar Fretje noemt al zo ........ :-\  grtjs Abb

Hoi Karin , wat voel ik me gevleid met je complimentjes , dat doet echt wel goed he , enne .ja , ik ben ook benieuwd welke donsjes ik ga hebben volgend jaar .ach , het is gewoon zalig als ik al die lieve donsjes op het forum zie, dan zeg ik ,whaaaauuw , ik wil dat ook! Heerlijk moet dat zijn , ga je ook een nestje doen volgend jaar met Pablo en Nienah ? Of was het Vicky? Daar komen ook alleen maar mooie donsjes van hoor, want het zijn hele mooie ook! OOOOOch  ik kijk er zo naar uit en ook nog naar mijn  nieuwe valkjes , waarvan er 2 binnen gaan zitten waarschijnlijk, ik vind ht zooooo spannend zeg! ;D ;D ;D    Liefs Ann

♪ Marlies

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Ann en familie

Een hele fijne Jaarwisseling gewenst. Of te wel zoals wij het hier zeggen "eine goeie roetsj".

En alvast....

Groetjes

Mara

Anja

Hey Kanjer,

Een jaar waarin veel is
gebeurd is voorbijgegaan,
een tijd waarin tranen en vreugde zijn samengegaan.
12 maanden met vele vreugdes,
maar ook met al zijn zorgen.
Maar nu moeten we vooruitzien naar ...... morgen.

Om voor het nieuwe jaar
een gedicht te beginnen,
gaan er zoveel woorden om van binnen.
Woorden die blijven steken,
blijven malen,
ik zou er bijna in verdwalen.

Nieuwjaar...wat mogen we verwachten?
Een jaar vol vreugde,
gezondheid en vriendschap,
dat heeft iedereen in gedachten.
Het is nu tijd om af te sluiten
en verder te gaan,
en om zonder zorgen in het nieuwe jaar te staan.
Het is tijd om opnieuw te beginnen,
voor mij met deze paar zinnen.
Vandaag sta ik even stil,
bij wat ik jullie wensen wil

Ik wens dat al je verlangens
mogen uitkomen.
Ik wens je het beleven van al je onvervulde dromen.
Ik wens je geen macht,
rijkdom of weelde dat
alles overheerst.
Ik wens gewoon dat je gelukkig mag zijn met elkander...
want dat raakt een mens het eerst.

Ik wens je een schitterend,
sprankelend en vooral gezond 2009.

Dikke kus,

Anja

Dierenfreackske

Hoi Caroline, Marlies en Mara , en Anja thx , jullie ook een goed eindejaar en een gelukkig 2009, grtjs Ann

Hoi hoi , iedereen eenfijn eindejaar en een spetterend 2009, de laatste foto's

Kaatje

31 december 2008, 22:12:06 #4449 Last Edit: 1 januari 2009, 14:58:55 by Kaatje
Hoi Ann,

Prachtige foto's weer en ja, volgend jaar wil ik ook kijken of er interesse is in een blok ! Dit zal pas tegen het einde van volgend jaar zijn want Paco kan net zijn evenwicht bewaren maar vegen kan hij nog niet, hehehehe !

Owhhh ik ben echt ontzettend benieuwd als jij donsjes krijgt, maar dat het een superervaring moet zijn is één ding wat zeker is, dus je zal er ontzettend van genieten en wij genieten dan lekker mee  ;D

Fijne jaarwisseling meid  :-*

Liefs, Karin

Hermien

Was jhier even niet meer geweest, maar meissie, wat doe jij je best. Wat verwen je ons! Het was weer veel te veel en veel te mooi.

Doe je voorzichtig met overstekren, vannacht?

Wens ik je een goed gevleugeld nieuwjaar, ook namens mijn 'Vliegtuig'.

Caroline

Wij wensen jullie

Liefs Ed, Caroline, Sanne, Thomas,
Jasper, Sophy & Binky's friends.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

1 januari 2009, 11:12:22 #4452 Last Edit: 1 januari 2009, 11:29:40 by Dierenfreackske
Hoi Caroline, en Hermien thx , jullie en je familie ook een gelukkig en gezond 2009 en een goed kweekjaar, grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke, thx, ook voor jou een gelukkig gezond en dat al je wensen uitkomen, en ook vooral een heel goed kweekjaar, he, ik ga straks op msn, maar even wachten, hij zit weer vast. Grtjs Ann