19 juli 2025, 13:29:18

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Wat zitten Suske en Wiske weer te genieten van hun douche :)
Hi hi je overgordijnen zijn niet veilig meer voor je valkjes, straks zitten er allemaal gaten in ::)
En ik heb genoten van je foto's!
Wat goed dat je nog twee popjes grasjes gaat bestellen bij de kweker. Ik ben heel benieuwd ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

Ik heb super genoten van je foto's
En vooral zaten ze op hun kooi zitten

Dierenfreackske

Hallo ....Even aan de ringen hangen ?  Nee toch niet ....strakjes misschien .....eerst nog eens heerlijk zitten poetsen !!En spelen !! Grtjs  ..

ManjaV

Hoi Ann,

Ik wilde net een reactie gaan plaatsen om te vertellen dat ik heb genoten van je lieve foto's...heb je alweer nieuwe geplaatst! :D Wat lief, om ze in de ringen te zien zitten en spelen! Je hebt echt prachtige valkjes, het is een heel lief stel!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Hoi Ann,

Wat een lieve foto's weer. Het zijn ook zulke enorme schatten hè.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Ja ...dank je  ! Het is zo zalig om die twee zo te zien he !!!
En ze kunnen elkaar niet missen he !! Waar de een is ...is de andere hoor !! Ik vond het zielig om die foto's niet te plaatsen dus heb ik dat meteen maar gedaan zodat jullie konden meegenieten en van mijn valkjes al geniet ik ook telkens van
alle andere foto's van de dagboekjes he !!! Ik zie niet iedereen wel maar veel hoor en het zijn toch steeds heerlijke foto's van allemaal zo prachtige valkjes hoor !!Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hey Anja ...ja hoor !!! Die van jou ook he !!Grtjs !!

Anke

Hoi Ann,
Wat zitten ze daar lief te poetsen en te spelen!
Het was weer genieten!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Ann

Leuke foto's heb je weer geplaatst!  :D

Mara

Yvette

Ik heb alweer genoten van je foto's
En ik vind ze in 1 woord Super

Silke *

Hoi Ann,

Wat zitten Suske en Wiske daar toch te genieten hè?!
Moooi Mooi mooi mooi mooi mooi mooi!  ;D
En lekker wat poetsen in de ringen!  :D

Groetjes
Silke x

Dierenfreackske

Wiske begon daarnet iets na te fluiten !!Ik kan het niet opnemen want mijn digitale kleine camera waar ik filmpjes kon mee op nemen is gestolen van een vriend van mijn zoon die hier is geweest !! (geen echte vriend hoor !!)
Vond het al zo raar dat hij hier twee weken 's morgens om Matthias kwam met zijn fiets ! Dat is echte krapul hoor !! Dus ben ik wel blij dat die hier niet meer komt maar ben wel sindsdien mijn kleine camera kwijt van 350 euro ! Raar maar ineens bleef ie weg en mijn fototoestel was ook weg !!
Raar he maar kan dus wel niets meer laten zien van filmpjs he !! Vind het wel jammer !! Grtjs Ann

ManjaV

Hoi Ann,

Wat balen dat je camera kwijt is! Maar misschien vind je 'm nog, ik was die van mij ook een paar weken kwijt, lag die gewoon in een la. ;D

Wat lief dat Suske en Wiske onafscheidelijk zijn! Ze vliegen elkaar dus overal achterna zeker?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Dierenfreackske

Hoi Mara ...ja echt waar !!
Ik had geen electriciteit vandaag dus kan ik nu pas eindelijk op de pc !! Vandaag alweer lekker veel uit onze kooi geweest en we zijn nu aan het eten !! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Foto's van in de kooi lekker samen eten !!
Elk in onze bak eerst

Hey daar komt iemand kijken

Hey Suske...niet zo boos zijn he !!Ik ga je niet pakken hoor !!

Ik wil gewoon eens kijken he !!

Wiske

Ha ....gezelschap

Wat hebben we honger van al dat gespeel