21 juli 2025, 14:24:35

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Ik vind het echt heel knap hoe je het allemaal doet!
Veel sterkte en ik blijf heel hard duimen hoor!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke , thx meid , ik doe mijn best , en de valkjes doen ook hun best om er door te komen , ze zijn al iets moeilijker te pakken ,  ik heb toch een half uurtje nodig gehad om ze eindelijk bij me te laten komen zodat ze rustig hun druppels binnen hadden . Shadow , Suske en Wiske vechten ervoor , en Ayko mist zijn Suus hoor ! Suus mist al Ayko ook maar het komt wel goed ! Ze zijn in elkaars buurt  . Ik heb ook de valkjes gedouchd en ze hebben er van genoten , ook Suske , Wiske en Shadow genoten er van hoor ! Er hangde een poepje aan Wiske en heb het er af gedaan ! Hopelijk gaat het morgen iets beter met hen en begint de medicatie ziojn werk te doen he ! Grtjs Ann >:( >:( :-\ :-\

Kimm

ik duim heel erg hard voor jullie! :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

I_Xyzyx_I

Hoi Ann

Ik zag je berichtje en was meteen gaan kijken! Heb de laatste 2 dagen niet echt veel tijd op het forum gekeken :-[.

Maar wat een naar nieuws zeg, het lijkt wel alsof er een plaag is met die vedermijt.. misschien ga ik toch maar preventief alle vogels druppelen want hier komen regelmatig wilde vogels langs :-\. Ik wens jou en de valkjes heel veel sterkte! En ik hoop dat ze er weer snel bovenop komen, misschien moet je maar eens met de da gaan overleggen wat de andere valkjes betreft. Misschien is het ook beter die preventief te druppelen.

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Dierenfreackske

Hoi Jasper , dat doe ik al hoor , de andere valkjes hebben ook preventief een zakje met poeder in hun drinkwater Tricho plus noemd dit , ik moet dit een week geven in hun drinkwater en dan nog eens 6 weken van een andere zakje ook in hun drinkwater , zodat ze niet ziek worden . Het is niet alleen de verenmijt , maar ook bacterien , dat besmettelijk is voor de mens , maar geen ppg . Ik dacht eerst dat het PPG was , maar dat is nog erger , wat niet maakt dat dit niet erg is want hier gaan ze ook dood van als je het niet behandeld he ! Hier zijn veel duiven , merels , eksters en kraaien he  Die duiven komen zowat aan de voiliere lopen op zoek naar eten . Grtjs Ann

Wiske gisteren avond

Suske

Shadow

Wiske

Suske

Malou

Nala Crystal , Spirit en Pearl

Kenji Malou

Matthias en Hayley aan het kijken

Anke

Hoi Ann,
Als ze al moeilijker te pakken zijn, gaat het toch al ietsje beter :)
Mooie foto's heb je geplaatst!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Nieuwe foto's , Suske Wiske en Shadow stellen het iets beter , Wiske is nog het minst van al  maar Suske en Shadow zijn duidelijk beter , Wiske was er ook het ergst aan toe he !  Ik heb ze ook nieuw kattengras gegeven en de andere valjes ook , deze foto's zijn va, deze morgen rond 11 uur
Suske

Shadow

Suske ,Wiske en Shadow

Suske

Shadow en Suske

Wiske

Wiske en Shadow

Shadow

Suske

Ook kattengras voor de andere valkjes

Felix , Pearl, Djonah

Djonah , Crystal,

Crystal

Ayko

Djonah , Felix

Felix

Yellow

Djonah

Alix

Mysterie

Fleur

Mysterie en Pearl

Malou

danielle

Hoi Ann,
Fijn om te lezen dat het iets beter lijkt te gaan!
Ik denk veel aan jou en de valkjes en duim dan ook heel hard mee dat ze snel weer allemaal beter worden!

Groetjes Danielle

Peggy

Wat vervelend ann,dat je vogels een bacterie opgelopen hebben.  Is je voliere niet helemaal overdekt dan ?

Ligt het aan de ''wilde ''  vogels of kan het ook zomaar ontstaan ?

Sterkte iig.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Ja , mijn voiliere is helemaal overdekt ! Het is door een van de vogeltjes die drager is van de bacterie waarschijnlijk maar daarvoor zijn ze zelf niet ziek , ik weet niet hoor ! Het is niet door wilde vogels zegt de DA EN VA want het is bijna onmogelijk al zijn hier wel af en toe duiven die passeren .

Anja

Hoi Ann,

Allereerst heel veel sterkte met je zieke valkjes. Jeetje wat vervelend zeg.
Ik hoop dat ze er weer allemaal bovenop komen hoor.

Je hebt weer prachtige foto's geplaatst. Ik heb er weer van genoten.

Is ons kaartje aangekomen?

Liefs Anja

Kimm

hoi ann,

ik vind ze op de foto's er toch wel wat frisser uitzien of zie ik dat verkeerd?
je doet het goed hoor, super!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Esther*

Heej,
Wat maak je toch altijd leuke foto's!
Heb je toevallig ook een overzicht van je voliere?
gr Esther

Dierenfreackske

Hoi Ester , leuk dat je ook in mijn boekje komt kijken , wat bedoel je overzicht over mijn voiliere ? Grtjs Ann

Hoi Anja , nee , nog geen kaartje , misschien maandag ? Wanneer is het verstuurd ? Grtjs Ann

Hoi Kim , nee , je ziet het goed , Suske ziet er beter uit en Shadow , Wiske nog niet helemaal maar dat komt wel , ze lijken toch iets beter te worden , ik hoop dat het telkens beter mag gaan , ik vind 6 weken lang om hen alle dagen te vangen , maarja , het moet , ik hoop dat Wiske en Suske daarna niet meer bang zijn dan , ze waren nu zo tam he ! Grtjs Ann

Caroline

Ik denk dat Esther bedoeld hoe hij eruit ziet, hoe hij is verdeeld, en zo.  ;)

FIjn dat het weer ietsje beter gaat met je lieverds.

Je doet het super hoor, erg knap wat je allemaal doet.

Pas wel op jezelf hè meis, voorzichtig.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.