19 juli 2025, 15:32:31

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Ik heb weer genoten van je foto's!!
Wat een grappig huisje heb je in de volier.
Zitten ze er wel eens in?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Ann,

Dat zal vast een fantastisch gevoel zijn als je met trosgierst binnenkomt en ze allemaal op je af komen vliegen  :D

Jammer is dat dan hè dat er net niemand in de buurt is die dat dan op camera vast kan leggen, maar er komen nog genoeg momenten moet je maar denken  ;)

Je hebt weer prachtige foto's geplaatst, ... het is altijd genieten hier in je boekje  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Anke ...ja hoor , soms zitten ze er wel eens in , maar om etensrestjes te zoeken !  hihi ,  thx voor het compliment hoor . Grtjs Ann

Hoi Karin , haha , het is inderdaad een leuk gevoel als je er bent met iets dat ze al direct op je komen zitten he !
Leuk dat je genoten hebt weer  , en ja , ik ben het meestal zelf die foto's maakt he , de rest heeft daar geen intresse in , hihi ! Dus kan ik ook niet veel op de foto met mijn valkjes als ze eens bij me zijn , Matthias let daar niet op om dat vlug even mijn camera te halen he , grtjs Ann

Hoi hoi ,

Suske was daarnet aan 't fluiten en kwam ook op mijn arm samen met Nala en Ayko .
Hij was echt in zijn nopjes al denk ik dat het een pop is ook al fluit ie ! Ik heb al van verschillende gehaaord dat ook hun pop liedjes fluiten , grtjs Ann

Even de wolkjes kijken hier

*Yvon

Hoi hoi

Waanzinnige foto's weer hoor Ann !!  ;D
Jij hebt hetzelfde probleem als ik.
Van je eigen geen leuke foto's kunnen maken als er zoveel valkjes op je zitten.  ;)
Heel soms lukt het mij een klein beetje als ik de camera op mezelf richt.
Maar mijn camera is dan ook niet zo groot,speciaal opgelet bij de aanschaf.  ;)  :D
Je hebt zeker een leuk huisje neer gezet.  :D
Nu wel oppassen dat ze het niet als een leuk broedplekje gaan zien.  :P ;D ;D

Groetjes Yvon

(bijna zaterdag !!!!  ;D )

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Yvon , haha ...ook al , ja , ik zal er aan denken he  ;D ;D
grtjs Ann

danielle

Hoi Ann,
Ik heb een heel stuk bijgelezen. Je dagboekje gaat zo snel zeg, ik moest echt heel ver terug kijken.
Het voordeel is wel, dat ik nu heel veel foto's heb kunnen bekijken  :D . Wat een pracht valkjes heb je zeg en wat worden ze toch heerlijk verwend. Ze vervelen zich volgens mij echt nooit en jij denk ik ook niet met al die valkjes.

Jammer dat je nog een week moet wachten voor de chirurg  :-\ , maar gelukkig heb je wat afleiding doordat jullie zaterdag jullie puppie kunnen ophalen  :D . Echt een leuk vooruitzicht.

Groetjes van Danielle

Dierenfreackske

Hoi Danielle , ik veerveel me inderdaad niet met de valkjes , er is altijd wel iets te doen , leuk dat je ook genoten hebt ! Grtjs, Ann

I_Xyzyx_I

Hoi Ann

Wat leuk dat de valkjes allemaal naar je toe kwamen vliegen, als er 1 valkje op het trostgierst zit volgen er meer ;D . Wel oppassen dat ze je hand niet als eten gaan zien, daar hebben ze bij mij nogal last van :P.

En je zou ook een filmpje kunnen maken wanneer je weer met trostgierst de voliere in gaat ;D .

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

*Manon*

Nou Ann hey..... ik loop alweer 9 bladzijdes achter zeg.... durf je wel zoveel te schrijven.... pffff..... ik heb wel weer wat te doen hoor  ::) ;)

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Jasper , goed idee , ik ga eens kijken als het nog werkt he !  Nee , ze zien niet mijn vingers als trosgierst hoor !

Hoi hoi , vandaag een deel van de grote voiliere ververst , maar hag nog geen houtsnip genoeg , er stond nog een zak van 20 kg , en 2 kleine zakjes van 5 kg , , dus heb ik dit al in het grote gedeelte ververst maar er is lang nog niet genoeg in he , ik heb nog 2 grote zakken van 20 kg nodig voor het grote gedeelte en 15 kg voor het grasjesgedeelte , die zijn dus voor zondag gepland ! Zaterdag komt Hayley dus ga ik Hayley aandacht moeten geven ! Ik had nog een klein beetje trosgierst over van gisteren en heb het op het net gehangen zodat ze er nog konden van eten , ik heb ook weer een tentje in de voiliere gezet dus ze kunnen ook weer kamperen .
Ook 2 stoelen en een tafeltje staan er voor als iemand op bezoek komt die eens in de voiliere wil wil zitten en ook voor ons , hihi .

Ik heb ook de valkjes nog flink gedouchd deze middag .
Suske en Ayko en Boy en Malou waren zo lief vond ik !
Wiske was ook lief en Yellow was een beetje boos op diegene die op de trosgierst afkwamen terwijl zij aan het eten was , ,wel grappig hoor .

Spirit , Silver , Pearl en Crystal maar ook Shadow zaten veel bij de grasjes in de grasjesvoiliere . Ik heb ook een wesp gedood terwijl die voor me vloog in de voiliere , ik heb ze in 10 stukken gedaan en in mijn vuilnisemmertje gedaan . Ik HAAT WESPEN  ...
Ik ben ook heel BANG van WESPEN !!

De voiliere is wel proper nu dus ze kunnen weer overal alles vol poepen he , dan heb ik daarna weer werk om alles op te rapen , haha  :P :P :P  grtjs Ann

foto's

Nala

Yellow

Shadow

Alix

Kenji

Ayko

Ayko en Yellow

Yellow

Ayko

Kenji

Nala

Djonah

Felix

Shadow

Silver

Suske en Sunny

Alix

Yellow - Djonah

Anke

Hoi Ann,
Wat een mooie foto's weer :)
Leuk idee zo'n koffiehoekje in de voliere.
Ik kom bij je in de voliere zitten hoor ;D

Kijk eens wat Nottie al kan ;D

Heeeel hoog op het raamkozijn zitten, knap he? ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ,   wat een leuke foto van Nottie is dit , wat ben ik trots op mijn ventje dat hij al zo goed vliegt nu , natuurlijk kom je bij mij in de voiliere zitten om ons broodje en koffie of thee te drinken he , lekker tussen de valkjes , hihi    grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Ik verheug me er al op ;D
Groetjes Anke

Caroline

Klinkt hééééééél gezellig.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Randy

hej ann

dit is eerste keer dat ik in je boekje kijk :-[
MAAR ik vind je bonte witmaskers echt super gaaf ;D
ik heb een zwak voor bontjes,,,,daar kwam ik pas later achter nu kunnen er nog maar een paar bij, maar ik vind ze super en yellow oook ;)

ook wel eens bonte jongens??

groetjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE