20 juli 2025, 12:45:10

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Ik zet het filmpje hier ook nog maar even neer :)

Hiep hiep hoera voor Nottie!!!

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Ik had het recept gelezen en heb dus iets dergelijks aan mijn 'Vliegtuig' voorgeschoteld. Vanmorgen rijst en salade van paprika, komkommer, mais en stukjes wortel. Daarover wat ruivoer (Silvo verliest nu zijn veren, maar niet zijn streken.... ;D) en gewoon voer. Noppes. Het staat er practisch onaangeroerd, terwijl ik wéét dat ze het lekker vinden. 't Moet alleen van míjn bord komen, hè?

;D   ;D   ;D
        ;D

Dierenfreackske

17 augustus 2008, 15:46:55 #3122 Last Edit: 19 augustus 2008, 18:45:37 by Dierenfreackske
Hoi Anke , heel erg bedankt voor het knappe filmpje van mijn lieve Nottie , wat een kanjer , LEUK !!   Hij mag verhuizen !!!
Ik ben zooooo blij !Grtjs Ann

Hoi iedereen , joepie ,ik ben zo blij want Nottie vliegt , dus dat betekend dat de drie valkjes klaar zijn om te verhuizen bij Anke , alleen een datum moeten we nog zien te vinden .
Ik kijk er al naar uit hoor !

Hoi , hier dan even mijn 2 nieuwe valkjes SPIRIT EN SILVER VOORSTELLEN

Silver hier in het kleine gedeelte met de grasjes en een paar valkjes die lekker zaten te rusten deze morgen

Silver met Happy en Snowy , mijn 2 laatste nieuwe grasjes

Onze gekkie Suske

Silver

Fleur

Djonah

Alix

Ayko

Silver en Ayko

Ayko

Die gekke Suske

SPIRIT !!

Hier met Chika

Anke

!oow
!oow
!oow

hihi ik ben er ondersteboven van ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Ann

Prachtige aanwinsten!!

Mara

Dierenfreackske

Hoi , hihi , ze zijn nog piepjong ook he , hun kuifje ligt ook nog niet zo goed he ! Grtjs Ann ;D ;D

Dierenfreackske

Hoi hoi , deze morgen een schotel gemaakt voor de valkjes met ingredienten : rijst , broccoli ( gaar gekookt) groene paprika en trosgierstzaadjes erop , . Het ene valkje Spirit heeft ook al meegeproefd ! Toen we in de keuken zaten zagen we de valkjes op de schotel voor het raam zitten , wel grappig en leuk tegelijk hoor ! Foto's vanavond of morgen want moet ze nog uploaden , maar heb hier wel nog een paar andere voor jullie ( rustmomentje )

Kijk eens wie hier aan 't kroelen is ?

Net wat ik hoop , want Felix en Alix zaten ook te flikflooien met elkaar vorige week , maar ze zijn broer en zus , dus dat kon niet , maar nu trekt Alix weer naar Kenji , gelukkig ! Ik hoop dat het een koppel wordt ,grtjs Ann

Gerdy

Hoi Ann

ook bij jou kan ik niet één dag missen en het waren er nu zelfs een paar..als eerste gefeliciteerd met je twee nieuwe valkjes..super mooi vind ik ze..

en weer een heerlijke reeks foto's..blijft genieten om naar valkjes te kijken..

en hayley wat een droppie om te zien

gr Gerdy

Dierenfreackske

Hoi Gerdy , bedankt hoor , en ja , volgende week komt Hayley , grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Gweldig dat Nottie zijn eerste vliegles heeft gehad hè.
En dat je gewisseld hebt. Helemaal te gek hoor.

Wat een smulfestijn zeg. Dat zal heerlijk smaken zeker weten.

Je 2 nieuwe aanwinsten zijn super zeg. Wat een prachtige valkjes.

Die gekke Suske, moets er gewoon van lachen hoor.

En dan als laatste die kroelfoto's.........................zo lief en mooi.

Liefs Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja , jaaa, geweldig he van Nottie ! Ik ben heel trots hoor ! En ook op mijn nieuwe Sonny en Luna natuurlijk , het zijn 3 mooie en superlieve valkjes ! Grtjs Ann

Boy

Kimm

wat zijn je nieuwe valkjes weer ontzettend mooi!!
ik ben er weg van.
leuk he van nottie, ik heb genoten van het filmpje. geweldig ann!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuke kattengras foto's :)
Ze kunnen er zo heerlijk van smulllen, mee spelen en slopen  he ;D
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hoi Kim ...thx  wat leuk dat je mijn 2 nieuwe valkjes mooi vind ook ! Ik vind ze ook mooi ! Hoe is het nu met Happy ?Grtjs Ann
Ha , ik heb ook heel erg genoten van Nottie zijn vliegles ! Knap kereltje he !Grtjs Ann

Hoi Anke , ja , dat kattengras gaat hier niet lang mee, hoor , als ze er aan beginnen is de klus op een uurtje geklaard hoor ! Grtjs Ann

Caroline

:o Weer 2 prachtige pareltjes erbij hoor Ann, alleen niet piepjong meer hoor .... je ziet aan de vleugelranden al dat ze in de eerste rui zijn dus zeker al een maandje of 4 oud maar dit maakt ze zeker niet minder mooi.  ;)

Zijn het poppetjes of mannetjes??

En ook hier die prachtige foto van Hayley .....pffffffh, wat is ze mooi!!  :-*

Voor straks een fijne nachtrust.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.