19 juli 2025, 14:27:50

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Linda , dank je , ik ga er van blozen hoor ! ;D ;D ;D

Hier Crystal en Pearl daarnet samen in de eetbak

Pearl

Crystal

Pearl & Crystal

Dierenfreackske

Hier nog de foto's van gisteren morgen die ik nog maakte voor ik naar de chirurg ging , ik was om 8 uur al op pad om nieuwe wilgentakken voor mijn valkjes , en hier zijn ze al aan het slopen , ondertussen is alles bijna gesloopt en nu scharrelen ze op de grond !Grtjs Ann

Fike

Nala

Shadow en Alix

Alix , Fleur en Snowy

Alix en Fleur

Yellow

Yellow

Nala

Yellow , Fleur en Snowy

Yellow , Fleur en Ice tea

Fleur

Yellow

Suske en Wiske

Suus

Ayko , Yellow en grasjes

Angel en Yellow

Yellow

Mysterie

Daar is Kenji

Yellow , Kenji Mysterie en Fike

Fleur

Nala

Fleur , Fike en Yellow

Fike

met Fleur

Fike

Lola en Shadow

Fleur probeert te voetballen

Yellow

Fike en Yellow

Fike

Fleur

Yellow met Fleur

Yellow

Kaatje

Hoi Ann,

Wat een mooie en leuke, lieve foto's heb je weer geplaatst van je lievelingen ! Wat lijken Pearl en Crystal veel op elkaar zeg, echte zusjes dat kan je zo zien  :D

Heb je nog een IM gestuurd !

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin , ik zag het hoor ! Bedank, je bent echt een toffe meid hoor !  Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Gefeliciteerd nog met Pearl en Crystal. Die zijn mooi zeg.

Heb weer genoten van je foto's hoor. Verder alles goed met de valkjes? Volgens mij wel hè.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Karin , Vrystal en Pearl lijken heel erg op elkaar , hihi .   Ik moet altijd goed kijken  he !

Hoi Anja ...het gaat heel goed met de valkjes hoor ! En ook met Suske en Wiske ..die hebben echt dolle pret in de voiliere !

Deze morgen zijn ze ook al bij me geweest hoor ! Ook Lola , Fike , Alix , Nala , Crystal en Pearl zijn al opgestapt  en even bij ma !

Ayko ook maar dan jaagt Suske hem weg , ik weet nu ook zeker dat zowel Suske als Wiske een man zijn  ......... ::)

Maar ik vind het allemaal heel spannend hoor !

Deze morgen al om kattengras geweest voor mijn valkjes en grasjes !  En rijst gekookt met jeneverbessen erin geplet en gekookt ei en zaadjes , eens benieuwd of ze dit gaan lusten he !

Ik hoop het .

Hier de foto's van deze morgen ....geniet maar hoor !

Grtjs Ann

Fike en Wiske

Ayko

Wiske

Ayko

Kenji op de schommel

Crystal

Pearl

Fike

Alix

Fleur

Shadow , Wiske

Wiske en Shadow

Nala

Fleur aan het indutten

Suske en Wiske

Wiske

Suske

Lola

Wiske

Mara

Hoi Ann

Prachtige foto's, heb er weer van genoten!

Groetjes

Mara

Anke

Hoi Ann,
Ik liep alweer drie fotoseries achter :o
Mooie foto's weer hoor!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi ann,

wat een mooie lieve foto's. leuk hoe ze op dat bankje zitten of is dat geen bankje?
je valkjes zijn allemaal erg mooi!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Mara , thx hoor ! Leuk dat je weer hebt genoten hoor !
Grtjs Ann

Hoi Anke
Leuk dat je de foto's mooi vind !
Grtjs Ann

Hoi Kim, Fijn dat je weer hebt genoten , en het is geen bankje , maar een tuinstoel die we niet meer gebruiken ! Grtks Ann

Hoi De valkjes hebben een midagdutje gedaan en zijn nu stillaan aan het wakker worden . Alles is rustig hier en iedereen zit in het kleine gedeelte , Perl heeft ook al aan de rijst met bessen en eiwit gezeten hoor ! Er lag overel eiwitstukjes en haar bekie is zo'n beetje lichtrood gekleurd , hihi ! Wel grappig hoor ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Zet je msn eens aan!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...mijn msn staat aan he , ik was even in de voiliere de valkjes aan het kijken he , wat jammer dat ik er net niet was , sorry hoor !
Ik vind het zo erg van Faith , en ook voor jou , ik wil niet dat je zo'n schattig donsje nu nog kwijt zou raken na al 2 weken hoor, het is ook erg voor jou natuurlijk, veel succes met het voeren hoor
Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi Anke ...ik moet weer huilen ,; om Faith nu ! Wat erg he !
Ik hoop dat het goed komt deze keer , ik duim voor Faith , voor jou en ook een beetje voor mij,

Hoi iedereen , ik ben een beetje van slag , want het gaat niet goed met mijn donsje die ik bij Anke heb gereserveerd , Faith bedelt niet en Anke gaat ze bij voeren , ik duim voor Anke en Faith maar ook voor mezelf , duimen jullie ook please ? Grtjs Ann

Kimm

hey ann,

natuurlijk duim ik mee! ik hoop ook dat het weer goed komt hoor! voor jullie alle 3! :-*

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Ann,
Fait heeft vanavond braaf haar papje gegeten :)
Het is een vechtertje deze kleine meid :-*
Nu kan ze met een tevreden buikje gaan slapen :)
Groetjes Anke