19 juli 2025, 14:29:04

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuke foto's!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Manja ...de eerste foto is nl Kenji , die heeft vanaf de ogen helemaal wit naar de kuif toe , Shadow heeft zo 3 puntjes boven de ogen , en Nala ook maar ook de andere kant , ik herken ze ook aan de staart , Kenji wit de onderkant ook , Shadow heeft het meeste zwart aan de staart en Nala , een beetje gemengd ! ;D ;D ;D
In het begin ben ik ook dikwijls mis geweest hoor !
Soms nog , mùaar het begint langzaam te beteren ! ::)

Hier wat foto's van gisteren .......lekker naar het kampeerterrein even rondwandelen en verkennen

Kenji

Nala en Yellow

Yellow

Kenji

Yellow en Nala

Nala en Yellow

Ga eens gaan kijken naar ons zwembad

Even kijken hoor

Whhhaaaaaahaaaaaaaaaaa, veel te diep zeg

Daar ga ik nu niet in hoor

Zo , van hier naar de tent is niet zo gevaarlijk toch

Kenji

Yellow

Kimm

hoi ann,

jaaaaaaa hij zit bovenop het tentje ;D  ;D
mooie foto;s. en wat hebben ze het toch goed bij jou zeg. dat ziet er zo super uit. mooi allemaal en ik heb genoten hiervan!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hi hihi.. ;D ;D...ja he , lekker er bovenop he ; maar Suske en Wiske nog niet , alleen nog maar Nala hoor , die is ook lekker ondernemend he
, ook Kenji is ondernemend net als Suske , de anderen moet ik nog observeren zo ! Het is veel inneens he , en ik moet ze allemaal aandacht geven he ! ;D ;D ;D Maar ik geniet er echt wel van , er komen zeker nog meer valkjes hoor ! Onze Suske en Wiske willen echt niet meer in hun kooi gaan , ze zitten liever bij hun soortgenootjes wat ik wel normaal vind ,   als Ayko en Wiske ooit zouden eitjes leggen , ga ik ze van in het begin lekker tam maken maken en veel in mijn handen nemen , dan kunnen ze zowel eens buiten als binnen , dan ga ik zo'n lisje kopen om ze mee te nemen naar de voiliere en daar dan weer af doen  hihi ! Ik heb er zin in hoor ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Ann

Prachtige foto's, echt geweldig weer. Die tentjes zijn zo leuk. Heb ze bij Anja gezien. Heb je er toevallig misschien ergens nog eentje? Want heb ze nu live gezien en ik denk dat Pipo het misschien erg leuk vindt.

Mara

lynette

Hoi Hoi

Wat een prachtige foto's maak je toch iedere keer
haha en dat tentje ik ben ook wel benieuwd waar je die gekocht heb  ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Dierenfreackske

Hoi Mara en Lynette , als jullie zo eentje willen , ik heb er nog een poaar dus als jullie snel zijn om jullie adres gegevens te sturezn via een pb en via het forum kunnen jullie er nog elk eentje krijgen  hoor ! Grtjs Ann .....

hoi hoi ....jaaaaaaaa  die tentjes zijn zo leuk he , en Mysterie is er in geweest , haha , en ik had mijn camera bij , maar had maar 1 foto want ze was er weer snel uit , hihi !
Suske heeft met Wiske gekroeld en Ayko en Wiske met Ayko .....ik denk dat Suske en Wiske gewoon broer en zus zijn
azangezien ze uit drongen komen en ze bij elkaar zaten omdat de 3 witmaskertjes die ik heb ook broers en zus zijn  en ook daarvan komen , hihi
......daarom hebben ze zo'n goede band maar geen koppel hihi !   En als Wiske en Ayko een koppel zijn kan ik lutino's hebben als jongen he ! En ook wildkleurtjes ....hihi , jammer dat ik ze niet allemaal kan houden dan , maar misschien toch 2 ! Voor in  de voiliere en 1 voor binnen hihi
Wie weet he !  Grtjs Ann

Yvette

Hele leuke foto's heb je weer gemaakt

Dierenfreackske

Bedankt Yvette ...leuk dat je de foto's mooi vind ! Grtjs Ann

Daarnet in de voiliere geweest en trosgierst gehangen vers water gegeven en straks eten ververen nog .

Hahaha....Mysterie is net een wildkleur zeggen sommigen , hihi !  Vind het wel leuk dat ze niet weten wat het juist is , ik weet het eigenlijk zelf ook niet ......

Het id daarom Mysterie ook he , een misterieus valkje?    Grtjs Ann

Dierenfreackske

Nog foto's !!
;D ;D

Hier toen ze aan het dutten waren allemaal of toch bijna allemaal !

Nu hoop ik dat jullie niet zelf ook ingedut zijn ! ;D ;D
Grtjs Ann

Sally

Hallo Ann,

Wat een super mooie foto's heb ik toch weer allemaal mogen zien.
Ze hebben het daar echt super zeg, een echt paradijs is het daar!
Echt heel mooi hoor, ik heb er met volle teugen van genoten.

En die tentjes vind ik ook wel heel erg leuk.
Waar haal je die van eigenlijk?

Groetjes Sally

Anke

Hoi Ann,
Wahahaha het kampeerterrrein ;D ;D ;D ;D
Het zijn weer hele leuke en mooie foto's om naar te kijken!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey Sally , als je wil stuur je maar een pb , dan met je adres gegevens en ik stuur zo'n tentje op , ok ? Grtjs Ann

Hey Anke , nog geen tentje gehad in de bus ? Ja , het zal waarschijnlijk eind deze w<eek  zijn he ! hoop ik !

Grtjs Ann

Bello

Hoi Ann,

volgens mij heb je er een hele camping van vol staan!!!!

Leuk dat je eigen valkjes het tentje nu ook ontdekt hebben.

De katten zijn er dol op de valkjes zijn er hier nog een beetje voorzichtig mee, maar er zit verandering in!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hier ook hoor Dorothé ....er is hier al eentje erbovenop geweest en eentje erin en vlug eruit , maar eigenlijk zijn ze voorzichtig nog ! Dat komt heus wel , gewoon afwachten en op de juiste moment zijn ze erin voor je het beseft , lekker spannend toch !  grtjs Ann

Ps.  O  ja , heb je ze niet gezien op het kampeerterrein ? Lol