19 juli 2025, 20:22:46

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Wat een heerlijke douchefoto's!!
Suske en Wiske zitten echt te genieten he ;D

Leuk ook de foto's van je toekomstige aanwinsten :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi ann,

wat een leuke douche foto's heb je gemaakt. vooral met die tekst erbij, geweldig!
en je nieuwe valkjes zijn erg mooi hoor! ze zijn knap!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

30 april 2008, 21:08:37 #1922 Last Edit: 1 mei 2008, 20:17:39 by Dierenfreackske
Hoi Anke en Kim , leuk dat jullie weer hebben genoten hoor !
Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi ...de valkjes zitten juist in de kooi , ik ben vandaag niet veel on geweest want ik moest helpen met de bouw van de voiliere ! De grasjeskooi en voorlopige valkjes kooi in de voiliere is bijna af , de deur en gaas hangt er overal aan , het dak ...alleen nog stokken, takken plank en speelgoed en natuurlijk houtsnip halen ...ik hoop dat het tegen volgende maandag af is ! Morgen en overmorgen kunnen we een beetje verder werken ! Zondag  receptie en maandag nog wat de laatste voorbereidingen en de valkjesgedeelte verder doen ! Ach  het begint nu eindelijk op te schieten . Suske en Wiske zijn veel bij me geweest , deze voormiddag zaten we samen aan de pc. valkjesfilmpjes te bekijken en Suske en Wiske vonden het heel intressant ! Suske bleef lekker zitten op de stoel en Wiske zat op het toetsenbord ! Tussendoor ook een beetje gedweild hier ! En de valkjes gedouchd !En voor de rest ook veel met de hond en valkjes bezig geweest ! Hier de foto's

Zie hier de gras-en valkparkietenvergadering !

Wiske probeert nu Sunny te versieren maar Sunny is natuurlijk al bezet he ! Grtjs Ann

Sally

Hey Ann,

wat een heerlijke douchefoto's heb je gemaakt zeg, je ziet ze echt genieten. En dan ga je zelf natuurlijk ook genieten, door ze te zien genieten he. :)
Echt super fijn!!!
En die tekstjes erbij waren ook weer heel erg leuk om te lezen.

De foto's van je nieuwe valkjes zijn ook mooi hoor. Ze zijn echt prachtig. Die heb je ook al volgend weekend zeker he?
Leuk!

Fijn dat de voilere goed opschiet, dan kunnen volgende week mss de grasjes erin? Wat zullen die het naar hun zin hebben dan.

En de foto's van vandaag zijn natuurlijk ook weer heel leuk
Grappig hoe Wiske Sunny probeert te versieren.
En gaat ze in op Wiske zijn avances? :P

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Sally...ja..volgende week zondag komen de valkjes hier .
En douchen vinden ze heerlijk natuurlijk ! Sunny is al een koppeltje met Angel , hihi ! Dat de voiliere opschiet is een feit ! Gelukkig , want 11 april komen 5 valkjes erbij zitten ! Grtjs Ann

Hoi ....Vandaag niet veel on geweest want had niet de tijd om veel achter de pc te zitten . De 2 valkjes hebben zich super geammusseerd met een paar mensen die hier waren , van de ene naar de andere he ....en ook hebben ze deze morgen in het huisje gezeten die Matthias eens had gemaakt samen met een vriend van hem voor de valkjes , ..ik zet morgenvroeg de foto's op die ik heb gemaakt hoor !
De valkjes zijn om 20.30.u terug in de kooi en nu zijn ze al een uur aan 't slapen . Grtjs Ann

Dierenfreackske

Kaatje

2 mei 2008, 10:28:22 #1927 Last Edit: 2 mei 2008, 10:30:00 by Kaatje
Hoi Ann,

Jeetje, heb ik een heel lang bericht geschreven, wil ik verzenden, gaat er iets mis en ben ik mijn hele lap tekst kwijt  :(

Nou dan maar weer overnieuw beginnen, gelukkig gaat het schrijven over jouw heerlijke valkjes bijna vanzelf, dus dat moet gewoon weer gaan lukken  ;)

Wat een heerlijke foto's heb je weer geplaatst van je dondersteentjes, de foto's van de valkjes op de koekoeksklok zijn heel erg leuk en volgens mij vermaken ze zich uitstekend met de handdoek die je er ter bescherming op hebt liggen  :D

En de douche foto's zijn ook super de super, wat een snuitjes joh .... hoe ze zitten te kijken, geweldig gewoon !! Het zijn echt stukkies om te zien hoor en ik vind het werkelijk geweldig om te zien hoe Wiske, Sunny probeert te versieren, echt om te  :-* :-* die foto's !!

Sunny is ook een prachtig grasje en wat heerlijk speels zijn ze toch !! Deze foto ( Sunny toch als ik me niet vergis ) vind ik echt super, lekker opvliegen, mooi geschoten hoor !!

Ja, ik denk dat je de grasjes best zal missen maar ze zijn vlakbij en ik weet zeker dat ze hun nieuwe paradijsje geweldig zullen vinden en er heel erg blij mee zijn met zoveel ruimte want de voliere is echt prachtig aan het worden zeg !!

Fijn dat het weer nu ook lekker mee zit hè, dan kan er mooi verder gewerkt worden aan de voliere, ook zal het nu niet zo heel erg lang meer duren voordat je je nieuwe valkjes mag gaan halen en wat zijn ze toch schitterend !! Ze boffen maar dat ze in zo'n liefdevolle omgeving komen te wonen  :D

De takjes vinden Suske en Wiske al net zo leuk als Paco en de meiden zag ik wel, en ik zag ook nog een leuksliertje aan de tralie hangen en een heerlijke knabbelstaaf, wat dat betreft komen ze niks te kort, ze hebben een heerlijk en prachtig leven !!

Ik heb werkelijk genoten van alle foto's, verhalen en de heerlijke teksten die je er altijd onder zet, het is eigenlijk altijd genieten in jouw boekje, maar dat is haast in elk boekje natuurlijk .... bij jou is de verrassing altijd weer heel erg groot als je een tijdje niet geweest bent, ... ik had dan ook lekker wat om in te halen, super gewoon !!

Geef Suske en Wiske maar een dikke knuffel namens Paco en de meiden en de grasjes natuurlijk ook  :-* :-*

Groetjes, Karin

Kaatje

Hoi Ann,

En dan vergeet ik ook nog te zeggen dat ik de laatste foto's helemaal geweldig vind !! Wat een geweldig mandje en wat heb je dat enorm leuk ingericht met dat kattengras en de heerlijke knabbelstaaf  !!

Ook heb je er een soort verdieping op gebouwd zie ik, wat worden jouw schatjes toch verwend hè !? Echt heel erg leuk verzonnen en het ziet er ook heel gezellig uit, ik denk dat Suske en Wiske zich uitstekend vermaken want dat kan je wel zien aan de foto's  :D

Ze kijken er echt bij, zo van ... wij worden me hier toch een partij verwend met alles ! Ze zien er ook echt heel erg tevreden en verzorgd uit !!

Heerlijk om alles weer bij gelezen te hebben want ik liep voor de verandering weer eens een paar pagina's achter !! Het voordeel is dan wel dat je lekker een hoop bij te lezen hebt en weer veel mooie en nieuwe foto's te zien krijgt, ... je verwend ons altijd zo lekker met de foto's van de valkjes en de grasjes  ;D

Een heel fijn weekend gewenst met heel mooi weer  :D

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin ...bedankt voor je leuke reactie hoor meid , en wat balen dat je je tekst kwijt was ....ik heb dat ook al een paar keer gehad , ...hihi , ja het huisje heeft Matthias zelf gemaakt met zijn vriend Emiel . En het grasje dat daar zo begint te vliegen , da's Beauty .   ;D  ;D  Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Ik val weer eens met mijn neus in de fotoboter ;D
Het is echt genieten van je foto's!
Het zal inderdaad wel gek zijn als de grasjes straks buiten zitten.

Leuk hoor dat huisje dat Matthias heeft gemaakt :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...bedankt , ik zal het doorzeggen tegen Matthias !
Leuk dat je weer hebt genoten hoor !Grtjs Ann

Mara

HOi Ann

Ik heb weer genoten van je foto's!!!

Mara

Anja

Hoi Ann,

Meid wat het is het toch altijd genieten van jouw foto's.

De valkjes hebben een superhuisje met een megasuperbaasje.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Mara ...leuk dat je weer hebt genoten ! Grtjs Ann

Hoi Anja ...thx meid , jij bent trouwens ook een superbaasje he ! Grtjs Ann