22 juli 2025, 16:02:30

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Sally ..ik denk niet dat ze zo tam gaan zijn maar ik zal ze wel tam maken , ik heb er mijn bezigheid door !  ;D ;Dzo leer ik ook hoe je valkjes tam kunt maken he ! Ik denk dat ik ze niet zo tam zal krijgen als bv. Caroline en Anja ...maar als ze maar bij me komen op mijn hand zitten enzo ben ik al tevreden , de valkjes die ik van Siske zal hebben gaan tammer zijn denk ik ! Ik hoop het alvast ! Ik heb ook in totaal 6  valkjes gereserveerd bij haar ! Hmm.. Als alles goed gaat he ! 2 geelwangen, 2 bleekmaskertjes en 2 bont geparelde witmaskers. Ze moeten nog broeden he eerst en eitjes leggen de valkjes van Silke. Alleen de 2 donsjes voorlopig die nog moeten uitkomen van Melanietje en Micky zijn hopelijk geelwangetjes voor mij ! Maar ik heb tot nu toe nog geen foto van een donsje dus is er tot nu toe nog geen eitje uitgekomen van de 4 die ze hebben. Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi Kim... deze bedoel ik

Ik heb de foto nog niet gepost  ;)

Kimm

hee wat een gaaf tentje zeg! en daar heb je er 20 van? :o
kruipen ze daarin?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Yep .....nu nog 19. Wil je er eentje ? Anders in een pb. je gegevens en ik stuur het naar je op ! Geen kosten hoor ! Is volledig gratis tot alles op is he ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Wauw.
ik heb zoveel foto's voorbij zien komen echt super. Heb zitten genieten met een big smile op mijn gezicht.

Hoop wel dat er geelwangetjes geboren worden bij Silke voor je. Ik weet dat je er super naar uit kijkt.

En dat tentje is gewoon helemaal geweldig. Kunnen ze lekker verstoppertje spelen enig :D

Dierenfreackske

Ja , leuk zo'n tentje , al zijn ze erg terughoudend nog , maar het komt wel de intresse ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Waar haal je zo'n tentje Ann?

Denk dat Zazou er wel bang voor zou zijn :D
Baloo weet ik niet zo zeker ;D

Dierenfreackske

Ik kreeg die bij de dierenafdeling in de intratuin..normaal bij een zal katten eten , ik heb geen kat zei ik maar zo'n leuke tentje ! Dus , toen ik aan de kassa kwam zei die verkoopster , toffe tentjes he die , en ik zei , ja , ze zei van ...wil je er nog anders mag je hoor , ik heb hier een hele doos bij me ....en ik zei zo van , ach dat mag als je er kan missen , dus gaf ze me er inneens 20 ...amai , en ik dacht bij mezelf  , da's voor de kinderopvang leuk en de rest zal ik wel kwijt raken en een paar zelf houden he ! Suske en Wiske hebben al zitten kijken maar zijn nog niet echt happig om er naar toe te gaan hoor !
Het staat op de tafel open , zodat ze er ook in kunnen ...maar nee , ze houden het nog bij kijken hoor ....dat komt wel hoor !  Ze zijn niet echt bang , maar ik dwing ze dus niet om er te gaan , dan doen zedat lekker wel uit zichzelf .Ik ben benieuwd hoor als ze dit wel willen he ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Aardige dame van Interatuin :D
Denk dat jou onderzoekertjes even de kat uit de boom kijken en daarnaar er wel gebruik van gaan maken :D

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ...dat denk ik ook ja , hihi !

Hoi , de twee valkjes zijn weer los deze morgen en hebben al flink wat afgevlogen en gefluit ook ! Ik heb hier zo'n plastic bak met water erin gedaan om ze eens te badderen  maar tot nu toe willen ze er gelijk nog niet in he ! Het is weer een andere bak , misschien daarom dat ze even de kat uit de boom kijken eerst ...stelletje eigenwijsjes zijn het hoor ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Ann

Prachtige foto's zeg. Sorry dat ik niet meer zo veel schrijf maar ik lees nog wel hoor.

GRoetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi , dat is normaal he , beter weer is minder pc he !
En met jouw tennis armis het ook niet makkelijk he en druk druk  ::)..ik ken dat hoor! Hihi...grtjs Ann

Mijn twee schatten zitten op mijn gordijnen te klimmen , dat vinden ze natuurlijk weer leuk he.

Ok Suske , jij begint ...tot 20...

vlug verstoppen

Zoek me maar

Ik kom !

Hier achter , ik zie het !

Wiske ...gezien ! , kom er maar uit .

Ik ben er al hoor ...jij ben ongeduldig zeg !

Nu tel ik .

Ha ...hij zal niet denken dat ik hier ook zit

9

10....ik kom !

Waar zit ie nou weer he

Haha ...gezien Suske !

Zeg ...ik doe niet meer mee !

Waar gaan we nu eens rondhangen ?

FINISCH

*~Jeanine~*

:D :D :D Geweldig  :D :D :D

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ...thx ...grtjs Ann

Caroline

Jeetje wat een gave foto's heb je weer geplaatst.  :D

En er komen een berg valkjes naar jou toe zeg .... 5 en nog ene keer 6 .... pfffffh!!

Succes met het tam maken ... zak een heel karwei worden, zoveel wilde valkjes tegelijk tam maken.  ::)

Hoe is het met de volière??

Groetjessssssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.