21 juli 2025, 17:00:17

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Jaaaaaaaaaa foto's ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Ann,

Lekker hè om je valkjes eruit te laten en te zien wat ze nu weer willen gaan slopen ! Paco, Vicky, Nienah en Xena zijn er ook al vanaf half 9 uit ! Rick is eruit gegaan omdat hij ze hoorde ... ik ben nog lekker een uurtje blijven liggen  :D

We hebben de bak voor het raam weer schoongemaakt en achter de bank alle poepjes verwijderd, Rick zei nog: goh wat hebben jullie op 2e paasdag gedaan, ... nou we hebben alles van de valkjes opgeruimd  ;D

Maar we hebben beide nog niet 1x het idee gahad van, blehhh alweer schoonmaken, ik doe het elke keer weer met heel veel plezier als ik dan zie dat de valkjes een lekker schoon huisje hebben  :D

Kom maar op met die sloopfoto's van je lieverdjes  ;)

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Kaatje

Hoi Ann,

Ze hebben het overduidelijk weer naar hun zin !! Hele leuke foto's en ik heb er echt weer van genoten hoor .... die "sloebers" van jou gaan echt nooit vervelen  :D

Groetjes, Karin

danielle

Wat een super mooie foto's. Je maakt er elke keer zo'n leuke stripverhaal van. Echt super leuk. Ik had weer het een en bij te lezen, maar daardoor wel extra veel foto's te bekijken.
Er gaat nu dus echt begonnen worden aan de bouw van de voilere. Super hoor, wil in de toekomst ook echt een voilere lijkt me zo geweldig.

Groetjes Danielle

Lisa

Hoi Ann,

Wat een leuke (sloop)foto's.

Deze foto vond ik heel grappig:

Wiske kijkt echt zo van Oh nee BETRAPT :o :P

Liefs Lisa

Anja

Hoi Ann,

Zo ik had heel wat bij te kijken hier. Je voliere begint al aardig te vorderen.

De verliefdheid tussen je valkje en je grasje geweldig.

Ik heb weer genoten van al je mooie foto's. Dat deed me echt goed Ann. Dank je wel daarvoor.

:-* :-* :-* :-*

Anja

Dierenfreackske

Hoi Lisa ....leuk dat je de foto's tof vind ! Grtjs Ann

Hoi Anja...ja he , Wiske is echt stapel op Loveley , echt grappig...als Loveley naar haar kooi wil gaan vb. mag ze er soms niet in ,dan hioud Wiske ze tegen ,hihi...echt heel grappig vind ik om te zien he ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hier nog de foto's van het spelen

Zeg Suus...zit je weer aan dat kattengras ?

Ja........mag dat niet dan ?

Ach ....ja hoor .

He Wiske...er is er eentje gevallen , heb jij het gevangen dan ?

Ja....

Het glipt weg .....whaaaahaaaaaaaa

Het valt

Hier ben ik

Kaatje

25 maart 2008, 06:49:17 #1629 Last Edit: 25 maart 2008, 06:51:21 by Kaatje
Hoi Ann,

Heb je weer nieuwe mandjes gekocht voor Suske en Wiske !? Deze zijn echt heel gaaf !! Er lijkt wel een verdieping in te zitten, Suske en Wiske zijn er erg mee in hun sas hè   :D

En dan weer de heerlijke teksten die je erbij geschreven hebt en dat ze zo heerlijk bezig zijn, met het kattengras ! Hier zijn ze bij jou helemaal verzot op volgens mij, ... lekker de wortels eruit trekken, whahaha gekke beestjes  ;D

Wiske heeft echt zo'n heerlijk ondeugend koppie dat ik helemaal verliefd op dat snuitje ben en Suske is ook echt een heerlijke deugniet om te zien, ...wat een liefde en plezier heb je toch van je schatjes hè ....kan jij er ook uren naar kijken !?

Ik heb weer volop genoten van je foto's en ik zie dat je ook al vroeg uit de veren bent  :D

Ik ga zo nog even een uurtje terug hoor, ... ik heb net Rick naar de vrachtwagen gebracht en alles was wit hier vanmorgen en erg glad :o :o

Je hebt me weer doen glimlachen en echt gaaf die nieuwe sloopmandjes !!

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi ....zo ongeveer wil ik de voilière....ik weet niet of ik deze foto kan gebruiken , ik vind hem nergens dus maar 't is omdat ik zo ongeveer iets wil , ook de vorm is zo'n beetje ...deze is 5,5 lang en mijn is 6.5 lang de rest is het zo'n beetje zoals hier op sommige plaatsen wel smaller van breedte bij mij en in het midden 4 ongeveer !
Dit zou ik ongeveer willen qua inrichting ook binnenin

Anke

Hoi Ann,
Ik heb genoten van je valkjes foto's!!!
Mooie voliere hoor die jij in gedachten hebt!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Ann,

Wouw ... dan neem je gelijk creme de la creme zeg !! Wat een schitterende volière en wat prachtig ingericht, ... je hebt wel smaak hoor meid  :D

Ik heb lopen zoeken naar een eventueel topic van je volière maar die kan ik nergens vinden dus ik denk dat je die nog niet hebt  ;) Spannend hoor meid, goh ik denk dat Matthias deze ook helemaal geweldig zal vinden !!

Hmmm lekker van de zomer in je tuin zitten en dan genieten van al dat pracht en praal !! Verder alles goed bij jou en met de valkjes en de grasjes !?

Groetjes, Karin

danielle

Wouw je hebt een mooie voilere in gedachte!
Dat zal nog wel wat werk kosten  ::).
Volgens mij zijn wiske en suske echt grappige ondernemende vogels, waar je de hele dag naar kunt kijken.

Groetjes Danielle

Sally

Heey Ann,

Heb zoals altijd weer genoten van je foto's! Ze zijn echt telkens weer prachtig om te bekijken en geniet er ook altijd van.

Je hebt een super mooie voilere in gedachte zeg!! en mooi ingericht is die... Je hebt wel smaak hoor ;). daar zullen de grasjes en de valkjes wel blij mee zijn...
Als die af is zullen jullie daar wel extra van genieten zeg! en zeker in de zomer. Echt een prachtig uitzicht dan om naar te kijken, en de vogeltjes die heerlijk meefluiten met de "wilde vogels". Echt geweldig moet dat zijn!

Ik kijk er al naar uit als het heerlijk weer is en dat ik Kenji en Pietje eens buiten kan zetten met de kooi, wil de reacties van die 2 wel is zien. En stiekem hopen dat Kenji wat leuke fluitdeuntjes opneemt van "wilde vogels". :D

Groetjes Sally