20 juli 2025, 01:04:56

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Suske en Wiske zullen vast snel wennen aan de geluidjes van Tweety :)
Hee wat leuk nog een grasje erbij. Hmmm Tweety en... Silvester ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Ann

Wat leuk dat Tweety een vriendje of vriendinnetje erbij krijgt. Hoe is het met het nageltje?

Mara

Dierenfreackske

Hoi Anja ....wat bedoel je met gezinsuitbreiding ? Je denk dat toch niet echt dat Suske en Wiske ......????   Nu al ?
Hihi ....kan je dat dan zien aan het nageltje of heb je zoiets ook meegemaakt ofzo ???   Vertel please !!!Grtjs   

Hey Anke ... Sylvester vind ik wel goed klinken maar het is een vrouwtje dat we gaan hebben en Sylvester is toch eer voor een mannetje he ??? Ok kan ik Sylvester voor Tweety gebruiken en Tweety voor de nieuwe ??? En eigenlijk begint hij net aan de naam Tweety te wennen want hij kijkt als ik zijn naam zeg !!! hihi    Grtjs ..

Yvette

En hoe is het nu met haar/zijn nageltje?
En wat leuk dat je naar de manege bent geweest - ik kwam vroeger daar ook maar nu is het verleden tijd

Dierenfreackske

Ja ....ik ben meegegaan naar een vriendin en haar zoontje van 8 gaan kijken ...amai......had ook zin om te rijden maar het
waren er al zo veel dat ik het niet heb gedaan !!Ik heb wel veel foto's gemaakt van hen , hihii !! Er was ook al iemang van een paard gevallen die struikelde ....ze vloog gewoon over haar paard ........gelukkig had ze haar hoedje niet aan anders was haar neus gegarandeerdt gebroken hoor !!Een geluk bij een ongeluk zeggen ze daartegen want normaal is het verplicht om een rijtok  aan te hebben he !!!
Die mevrouw gaat volgende week net op vakantie he !!!

Maar ze heeft nog verder gereden en had haar niet zo'n pijn gedaan.alleen haar nek was wat stijf !! Ik denk
dat ze het vandaag wel beter zal voelen hoor !! Met Wiske haar nageltje is het goed.ze heeft er al minder last van
maaar ze slaapt ook nog he !!!  Grtjs !!Ann

Dierenfreackske

Hoi ...Suske en Wiske zijn weer helemaal in
hun element hoor !!Wiske heeft niet veel last van haar nageltje nu en ze heeft al flink wat af gebabbeld !!!
Nu is het rustpauze en zitten ze beiden op de kooi van Tweety !
Ze blijven in elkaars buurt he !!

Yvette

Hoi Ann

Ik ben heel erg benieuwd naar je foto's

Anja

Hoi Ann,

Nee dat bedoelde ik niet.................ik bedoel dat er een grasje bij komt ;D ;D ;D
Wat vind je van de naam Chica?

Groetjes anja

Dierenfreackske

Hihi  ...Anja ...Suske staat zo veel met haar veren wijd en te tikken en Wiske tikt toch ook wel ....straks heb ik dan toch twee mannen ? Maar dan zouden ze toch niet in elkaars buurt blijven he !! En wat is er specifiek voor een POP dan ? Doe morgen de foto's want ga nu slapen ...iedereen is hier al in dromenland he !! Grtjs

Anja

Hoi Ann,

2 mannen kunnen ook heel goed samen hoor.
Een popje tikt niet ed en is rustiger dan een man.

Weltrusten. Morgen kom ik naar de foto's kijken.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Ik ga daar eens exra in de gaten houden of Wiske nu tikt of niet !! Haha ...en moeten dan twee vrouwtjes bij komen als het zomer is dan hoor !!! Als ik dan zolang kan wachten he !!

Anke

Hoi Ann,
Als Suske en Wiske idd twee mannetjes zijn, is dat een heel goed excuus om er nog twee popjes bij te nemen ;D ;D
Sylvester is inderdaad een mannetjes naam.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Nog geen foto's :'( :P :o ;D

Anke

Ann is vast het nieuwe grasje halen ;D
Groetjes Anke

Anja

Dat is geen excuus ::) :o :o :o ;D ;D ;D