19 juli 2025, 04:51:59

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Yvette ...ja he ...daar had ik nog niet eens aan gedacht ....
de naam Loveley is in Love ...hihi    gil gil !

Hey Anja .... Hier is Love he ! Spijtig dat het op een grasje is , dus heb ik dringend popjes nodig!   Grtjs Ann

danielle

Hoi Ann,
Wat grappig dat Wiske verliefd is op een grasje  ;D . Izzie vind mijn grasjes maar niets, hoewel ze ook wel eens in hun kooi stapt.
Dat doen ze bij jou dus ook. Leuk gezicht he, zo'n valkje in een grasparkieten kooi.
Kijk ik heb nog een foto van Izzie dat ze op de veel te kleine schommel zit bij mijn grasjes  ;D

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi Danielle ...hihi  wat grappig , hier hangt ook zo 1 voor de grasjes en ze hebben er nog niet op gezeten , hihi , wat een leuk zicht is dat ! Grtjqs Ann

Anja

Hoi Ann,

Bijna 100 pagina's. Wacht ik help je ook even.

Blablablablablalbablablablabla....................blablablablabla
Blablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablablaBlablablablablalbablablablabla....................blablablablabla

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Ann,

Oefff, gelukkig maar want dit is echt veel en veel beter nieuws  ;D Wat een geinige foto's en wat een grappig gezicht dat Suske helemaal breed gaat zitten en zelfs deuntjes lijkt te fluiten voor loveley .... ik had een hele grote grijns  ;D

Het wordt denk ik inderdaad tijd voor popjes want ik zie Suske wel heel erg verliefd kijken, hahaha en een grasvalkje lijkt me in dit geval niet verstandig, ik denk dat de eitjes te groot zijn !?

Je zou wel een primeur hebben denk ik, ... misschien dat loveley zomaar spontaan eitjes gaat leggen binnenkort, gewoon omdat ze zich vereerd voelt  :D :D

En ja meid, ik ben blij dat het zo bedtijd is en ik morgen weer kan bellen en gebeld wordt, .... ik reken nu maar even nergens op en dan kan het altijd meevallen  ::)

En ja, .... bijna 100 pagina's meid, ... nog even een paar leuke foto's uploaden en dan is het zover, dan heb jij ook de 100 pagina's bereikt en ben jij het feestvarken van de dag  ;) ;)

Het is toch een mijlpaal hè, en ja aan Anja kunnen we niet tippen, daar moeten we maar niet naar kijken want haar boekje gaat zo ontzettend snel  ;D

Slaap lekker voor straks hè !!

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Anja ......jaja...blabla...blablabla.....goed gedaan meid !
Grtjs Ann

Hoi Karin....nee...ik denk dat niemand aan Anja kan tippen
en dat is ook niet erg he ! Anja is ook gewoon toppie vind ik ! , hihi  !  Ja ...ik hoop dat je vandaag heel leuk en goed nieuws kan brengen ivm. Paco. Jaaaaaaaaa    bijna 100 pagina's he .o en het is Wiske hoor die verliefd is , hihi ...wat gaat dat vlug zeg ! Ik trakteer op nog wat leuke foto's van gisteren

Ziezo....de foto's van gisterenmorgen staan er al , die van 's avonds zet ik er straks op  (met Loveley en Wiske ....hihi !)
Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Bedankt voor je overheerlijke traktatie van foto's, enuhhh vandaag ga jij zeker weten de 100ste pagina behalen hoor !! Ben ik toch even een partij in de war ... uiteraard bedoelde ik Wiske, ...echt schitterend om te zien hoe hij zo bezig is met loveley  :D :D

We blijven volop duimen draaien voor Paco en ik hoop vandaag zeker een indicatie te krijgen wanneer Paco opgehaald kan worden, ... niet alleen wij maar ook de popjes missen hem heel erg, begin ik echt te merken !!

Groetjes, Karin

Anja

Hoi Ann en Karin,

Nou nou ik bloos tot achter mijn oren zeg. Wel erg lief van jullie hoor.

Ann,

Je hebt weer superleuke foto's geplaatst. Vanavond nog een sessie.................jippie.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Weer super foto's Ann.

En ik denk dat je vandaag echt wel aan de 100 pagina's gaat komen ;D

Dierenfreackske

Hoi Karin ....ja ...ik ben ook heel benieuwd wanneer je nieuws krijgt over wanneer hij naar huis mag , en uiteraard missen de meiden en jij Paco heel erg , dat zal je natuurlijk ook wel gezien hebben aan de meiden ... het is niet hetzelfde zonder Paco he ! Het is hun lieveling he ! Ik weet niet wat er zou gebeuren moest hij inneens weg vallen voor hen , maar gelukkig dat ze nog elkaar hebben , want 1 valkje over zou
heel eenzaam zijn , nu hebben ze met z'n drieeen elkaar kunnen troosten he maar als er maar 1 pop zou geweest zijn dan zou het een drama worden om zolang zonder vriendje te zitten he ! Het is heus niet erg hoor als je de namen van mijn twee valkjes eens door elkaar haalt , dat is wel begrijpelijk , ik heb dat ook soms , dus dat is toch niet erg he ! Met al die leuke dagboekjes die je moet bijhouden en allemaal verschillende namen is het wel normaal , en nu ben je ook zo erg bezig met Paco in je gedachten enzo ! Ik hoop dat je eindelijk meer weet vandaag ! Het is echt vast niet leuk om niets te horen zo lang ! Kop op he ! En succes met het ophalen en verwen hem maar gerust ! Hij zal zo blij zijn als hij jou ziet en je stem hoort he ! Grtjs Ann

Hoi Anja ....hihi ...nog eens proficiat met Guusje he ! Ik dacht het dat jij het was omdat Caroline ook zo geheimzinnig deed en niets mocht zeggen he !! Ik zei nog ....het zal Anja zijn  tegen Matthias , en hij zei ...ja ....van de Y-tjes ! Wat leuk dat Yeentje ook blijft bij jullie ! Wat een geluk voor hem he ! Grtjs Ann

Hoi Jeannine ....hja he ...bijna 100 maar dat is nog niets , wacht als ik nog meer valkjes heb , dan maak ik veel meer foto's ook en heb ik nog eens zoveel foto's om te uploaden he ! Hihihi!  Jij ook trouwens binnenkort als alles goed gaat he !

Hoi ....woensdag gaat Silke de blokken ophangen in de voilere dus voor drie koppels en dus ook voor Melanietje en Micky waar ik twee valkjesdonsjes heb gereserveerd , twee zusjes , een geelwang cinnamon en een geparelde cinnamon popjes   , die komen normaal bij Suske en Wiske in de kooi maar eerst appart een paar weken zodat ik ze kan tam krijgen , ik hoop dat ze al handen gewoon gaan zijn als ga ik ze eerst  nog moeten wennen aan handen he ! Dat zal vast veel tijd in beslag nemen he ! Ik ga het volgens het stappenplan doen hoor ! Al zal ik eerst eens goed moeten doornemen ! Maar ik zie het volledig zitten hoor met de twee meiden van Melanie , nu moet alles eerst goedgaan met de kweek hoor ! Ik zou het jammer vinden want ik verlang ect naar een mooi geelwangetje ! Voor te koppelen aan Suske misschien als hij dat ziet zitten he ! Ik mag dus volgende week eens gaan kijken ook naar twee andere kwekers van kampioenenvalkjes , hihi ! Maar daar heb ik nog niets gereserveerd ! Ik ga gewoon eerst even gaan kijken he ! Maar ik denk dat ik op slag daar wel op een paar valkjes verliefd zal zijn hoor ! Verder ga ik nog zian wantik ga ook nog bij iemand anders die handtamme valkparkietjes kweekt , dus.......jullie zullen het wel horen he !
Hey ...Loveley
pas maar op voor Wiske....die denkt dat je een valkje bent

Zeg Sunny ...heb ik iets gevraagt toch ?

Moei je maar met je eigen zaken he

Weet je Loveley...jij ben zo lief !

Ik zou je willen kussen hoor !

Je bent mijn lefste meid

Kom hier , dan krijg je een knuffel

Kusje

Ja ...Suske , het is goed hoor , draai je maar om

Ik vind jou ook lief hoor

Ach...jij ben zoooo'n schat

danielle

Hoi Ann,
echt super leuk die foto's met die teksten erbij. Ik lig echt in een deuk van die maffe Wiske  ;D.

Groetjes Danielle

Anja

Hoi Ann,

Nou ik heb weer in een deuk gelegen met je stripverhaal.
Wel lief hè een valkje dat een grasje kroelt.

Woensdag de blokken bij Silke.......................oeoeoeooeoeoe meid wat spannend zeg. Ik zal voor je duimen.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Danielle ...ja Wiske is echt een maffe he ! Leuk dat je weer hebt genoten ! Grtjs Ann

Hey Anja ....jaaaaaaa...het wordt wel een beetje spannend nu he ! Leuk dat je weer hebt genoten van de strip ! Grtjs Ann

Anja

Hey Ann,

Ik denk dat pagina 100 niet meer erg ver weg is.

We praten die wel vol hoor.

Hoe gaat het buiten met de voliere?

Groetjes Anja

BaUkJe

Tijdje geleden weer... maar weer leuke foto's!!!! gr Baukje