20 juli 2025, 00:54:43

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hallo iedereen ...Wiske en Suske zijn al de hele dag uit hun kooi geweest en hebben ook samen deze avond met de grasjes uitgeweest ! Deze nm had ik niet zoveel tijd om mijn eigen dagboek bij te houden enzo ! De plechtige communie begint ook te naderen en ik moet ook foto's gaan maken voor anderen en ook naar vrienden  gaan ...morgen naar de yoga en lunchen en daarna bij een vriendin langs ....Maar voor 9 ben ik thuis en een andere vriendin heeft een dochter van vandaag en ze noemt Jinne ! Ze hebben ook al kiwi en rode paprika gekregen ! En hebben aan de trosgierst gezeten bij me en hielden de grasjes op een afstand hoor ! Sunny en Tweety en Beauty wilden gelijk ook komen naar de trosgierst bij me op mijn schoot maar vlogen net weer terug op het laatste nippertje ...ooit komen ze ook bij me misschien in de voilere !  Ik hoop dat het dit weekend niet regend maar in de paasvakantie kan mijn man ook werken en moet ze er staan voor de donsjes van Melanie ....maar dat komt zeker goed !
Hier wat foto's die ik maakte

Anke

Hoi Ann,
Jij hebt het er maar druk mee....
Ik hoop dat het dit weekend goed volierebouwweer is!!

De foto's vind ik weer geweldig :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Annelies

Druk druk druk en dan ook nog een stel van die slopers thuis.

Heerlijke foto's weer kan ik zo van genieten van die 2 zoals die met spullen bezig zijn.

Laat je ook snel weer foto's zien van de voilere ben wel heel benieuwd hoor hoever je ben.

Gr. Annelies

Anja

Hoi Ann,

Mooi mooi mooi mooi super super super prachtig prachtig prachtig geweldig geweldig geweldig genoten genoten genoten

Groetejs Anja

Yvette

Je hebt in tig woorden zeer erg mooie foto's gemaakt van je Suske en Wiske

Yvette

Jij eerst

Nu...komt er nog wat van zeg !

Ik vind deze 2 closeupjes van Wiske heel erg leuk en ook om iets mee te gaan doen
En ik ga zeker weer oppakken om voor jou en Jeanine weer iets moois te maken

*Yvon

Hoi hoi

Nou nou,je hebt en krijgt het nogal druk zeg.  :o  :)
Maar wel een gezellige drukte iig.  ;)
Ik hoop ook dat het aankomend weekend weer heel mooi weer zal zijn,nou al blijft het maar droog,is ook al goed.   ;)
Je foto's waren weer heeeeeeel erg leuk om naar te kijken !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kaatje

Hoi Ann,

Mooie en lieve Pony zeg, echt een schatje  :D

En wat heb je weer verschrikkelijke leuke foto's geplaats en weet je !? Suske en Wiske hebben ook echt van die eigenwijze valkjes koppies hè ....

Je ziet in hun oogjes al dat ze rottigheid willen uithalen en daar ook met volle teugen van genieten, hahaha !!!

Ja ze zijn echt super, ...volgens mij ook echt slim ook want ze stralen dat gewoon uit  :D :D

Ik heb ook zo om dat ene mandje moeten lachen, ... daar zit gewoon een heel groot gat in want slopen kunnen ze als de beste, echt een genot om naar te kijken, .... keer op keer weer  :D :D

Schatjes zijn het  :-* :-* :-*

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Anke ...ja  het wordt heel druk de komende twee maand !
En als er tijd overblijft in het weekend dan gaan we verder werken aan de voilere !Ik hoop dat het zondag mooi weer is hoor ! Geen regen bedoel ik dan om aan de voilere verder te doen ! Grtjs Ann

Hoi Annelies ....nu is er eigenlijk nog niks veranderd hoor want mijn man had griep vorige week en zaterdag moeten we inkopen gaan doen voor Matthias zijn communie zodat we eens een namiddagje naar zee kunnen om de foto's te maken in de paasvakantie want dan is mijn man ook een weekje thuis om de voilere te doen enzo en de communie dinges die we nog moeten regelen ...

Als er iets veranderd ga ik zeker foto's laten zien hoor ! Leuk dat je genoten hebt ook ! Grtjs Ann

Hoi Anja ...ja ...ik vond de foto's ook zo leuk al zijn ze niet zo scherp ! Het was ook zonder flits he !hihi !Bedankt voor het compliment hoor ! Grtjs Ann

Hey Yvette..leuk dat je genoten hebt hoor ! Ja ...ik vind die ook leuk van Wiske en je mag er gerust iets mee doen van mij hoor ! Ik hou je niet tegen  ;D
Grtjs Ann

Hoi Yvon ...ja hoor ! Het wordt vooral gezellig druk he !
Leuk dat je genoten hebt hoor !
Ik hoop ook dat het mooi weer gaat zijn ....vooral zondag dan omdat mijn man dan aan de voilere gaat verderdoen want ik vrees dat er zaterdag niet veel tijd over zal zijn ...'s morgens doet mijn man de boodschappen ...naar de delhaize en bakker enzo en eens naar zijn ouders de boodschappen gaan brengen voor hen en containerpark ....En blijf ik bij de dieren ...en 's namiddags gaan we shoppen (kleren gaan kopen voor de communie) voor Matthias, voor ons....da's een paar uurtjes , cafetariatje meepikken...je kent dat he !
Dus dan blijft mijn schoonthuis hier bij de beestjes en rond 17.30 u zijn we terug denk ik maar dan is het al te laat om nog buiten te werken !
Ja ....het wordt wel een gezellige drukte hoor ! Allemaal dingen die ik toch graag doe al vind ik het altijd jammer als mijn beestjes moeten thuisblijven !
Leuk dat je genoten hebt ook van de foto's hoor!
Grtjs Ann

Hoi Karin ...jaaaaaaaa de pony is echt heel braaf ook en zoooooooo lief ! Katrien haar kindjes mogen er zelfs op rijden ,en laat dat allemaal toe ! Het is echt een schatje !

Bedankt ook voor je lieve reactie op de foto's ! Ik vind ze ook vooral leuk ! En inderdaad zijn het twee echte lieve deugnieten die graag slopen en je kan het inderdaad ook zien als ze zin hebben om rottigheid uit te halen ! Wiske raakt steeds meer gehecht aan mij ook ! Nu is het vooral Wiske die eerst naar mij komt en als ik mijn arm voor haar houd op een klein beetje afstand komt ze als eerste erop gesprongen , leuk hoor !Ja ...hier staan zo'n paar mandjes hoor en eigenlijk hebben ze de hele dag hun bezigheid daarmee maar ze wisselen graag af hoor ! Zo'n mandje kost gelukkig niet veel .Zo'n 2,5 euro dus.....morgen weer hun kooi mooi maken want deze namiddag heb ik ook de grasjes ververst(nieuw zand enzo ...badje gevuld,....alles ontsmet enzo ...dat moet ook eens he ! Ja....ik ben dol op mijn dieren en valkjes hoor !
Ik kan er zo van genieten he !  Tof he dat Paco beter is ook .....da's al een pak van mijn hart weer ! Ik vind het altijd heel erg als ik zoiets zie op het forum dat er iemand gekwetst of ziek is of erger he ! Dan lig ik daar zelf van wakker hoor ! Maarja....gelukkig is Paco al beter he ! Hopelijk mag hij na het weekend naar huis , die schat ! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Wat super dat Wiske nu ook naar je toe komt, zo is het met Paco ook begonnen, een klein sprongetje op mijn hand of arm  :D :D

En ja, leuk speelgoed hoeft helemaal niet duur te zijn, ze kunnen zich er uren mee vermaken, ... ik moet echt altijd smakelijk lachen om die 2 deugnieten van jou en ja ik zag het toch goed, ze stralen echt uit dat ze ondeugend zijn en dat ze rottigheid willen uithalen  ;D ;D

Ja, ik lees hier dan ook dingen en dat trek ik me ook altijd heel erg aan, dan lig ik inderdaad in bed en kan er dan ook vaak niet van in slaap komen, maar dat heb ik met meer dingen ... b.v met dingen die ik in de krant lees of op het nieuws !! Dieren zijn altijd zo kwetsbaar  :-[ :-[

Gelukkig is Paco weer aan de betere hand en ik hoop dan ook echt dat ik hem maandag fijn mag ophalen  :D :D

Groetjes, Karin  :-*

Dierenfreackske

Hoi Karin ...ik hoop het zo voor jou ! Je hebt al genoeg moeten wachten naar Paco he ! Hij zal echt heel blij en opwindend zijn als hij iedereen terugziet he ! Hij weet vast niet goed hoe het verder gaat met hem en of hij nog naar huis mag he ! Wat zal dat heel leuk zijn ook voor de drie lieve meiden daar ! Wat zullen ze hem al gemist hebben he ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi ...Alles goed hier hoor ! De valkjes en grasjes hebben al de hele namiddag uit hun kooi geweest en wij zijn gaan shoppen maar een vriendin en nog een andere waren hier en het was heel gezellig ! Gisteren had ik ook al niet zoveel tijd om foto's te plaatsen en mijn dagboekjes bij te houden maar ik beloof dat ik alles wel inhaal morgen en vanavond ! Morgen gaan ze verder werken aan de voilere , joepie !
Ik hoop dat het weer meevalt  ! Ik zal morgen een paar foto's plaatsen van de werken terug hoor ! Hier dus de foto's van vandaag !
Ik ben hier

En nu hier

En hier

Net geslapen

Yvette

Je hebt weer hele leuke foto's gemaakt van Suske

Mara

Hoi Ann

Je hebt hele mooie foto's geplaatst. Echt heel erg mooi. Heb er weer van genoten.

Mara

Dierenfreackske

Hoi ...Yvette en Mara ....leuk dat jullie genoten hebben hoor !
Bedankt voor het compliment ! Grtjs Ann