4 mei 2025, 23:19:30

Over de bodem wandelen

Gestart door Amanatallah, 23 augustus 2007, 22:07:13

« vorige - volgende »

Amanatallah

mijn 2 valkjes hebben weer iets nieuws ondekt.Over de bodem crossen.Ze hebben nu een hele grote kooi gekregen en ineens doen ze dit ze vliegen ook veel meer.het is een papegaaienkooi.Is dit normaal.

Anja

Hoi hoi,

Dat is normaal hoor dat doen mijn valkjes ook,

Groetjes Anja

Amanatallah

Oke dankje het leek echt of ze eruit wilden ofzo.Ze lopen steeds heen en weer en vliegen van stok naar stok ze hebben flink meer ruimte nu.Dus meerdere valken doen dat.

grappig.

Sanna

Hoi,

Ze zitten natuurlijk wel ineens in een veel grotere ruimte, dus er is veel te ontdekken ;). Bij mij vinden ze het ook leuk om over de grond te struinen, vooral wanneer daar wat lekkers ligt.

Groetjes, Sanna

Amanatallah

De mijnen lopen steeds heen en weer het lijkt toch echt of ze eruit willen is dit nou goed of niet.Ik vind het vreemd.Ze doen het de hele dag door. ze eten wel goed en zien er mooi uit maar is dit hun gedrag.

Lin

Als ze ook erbij roepen dan is het dat ze eruit willen of aandacht willen. Anders kan het ook van opwinding zijn als ze iets interessants zien. Dan roepen ze vaak niet.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Amanatallah

Ze roept niet echt.Ik heb 2 popjes en zijn echte lieverds. Ze vind het leuk denk ik. Naast de valkenkooi staat een kooi met 2 grasparkietjes.Ze hebben schik allemaal.