6 mei 2025, 00:24:10

Veluwse valkjes.

Gestart door Agnes, 21 augustus 2007, 22:34:48

« vorige - volgende »

Agnes

Hoi Wilma,

Blij dat ik gewoon een Senseo heb

Maar effe zonde dollen, ik zou toch terug gaan ondanks dat je hem gebruikt hebt.
Ze moeten toch zorgen dat je een compleet apparaat krijgt?

De laatste paar dagen was het me te koud in de voliere om koffie te drinken, maar ik doe extra lang over het eten geven

Ik zal binnenkort weer eens foto's maken, want er staat nu een leuk boompje/ tak in.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mara

Hoi Wilma

Gewoon teruggaan. En desnoods naar de filiaalmanager vragen. En in het allerergste geval gewoon een mail sturen naar KASSA, want die hadden het gisteren ook al over de puC.

Mara

Wilma1

30 oktober 2007, 19:24:49 #62 Last Edit: 30 oktober 2007, 19:26:44 by Wilma1

Ik heb inmiddels via KASSA het tel.nr. gebeld van puC en na lááááááng wachten  ::) ....eííííííndelijk een medewerkster aan de lijn  :P

Ze had veel vragen, maar ik krijg het ontbrekende onderdeel toegestuurd  :D

Hoort dit niet in míjn boekje ???  ;D ;D ;D

Een straalkacheltje in de voliere, is mss een optie  ::) :P ;D Ik ben erg benieuwd naar het boompje  :D

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♥Debby♥

ik kwam even foto's spieken.. maar die zijn er nog niet... *hint* ;)

en die straalkachel klinkt goed!

ik blijf verliefd op je voliere.. zo vreselijk mooi... is jouw man ook in te huren???  ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Agnes

Citaat van: Debbeltje op 30 oktober 2007, 23:25:14

ik blijf verliefd op je voliere.. zo vreselijk mooi... is jouw man ook in te huren???  ;D

Waar woon je? ;D ;D ;D

Wilma1

Citaat van: Agnes op 31 oktober 2007, 20:35:41

Waar woon je? ;D ;D ;D

:o :o :o :o :o IK EERST HÈ, als je hem toch uitleent, ik weet ook wel een klusje voor hem  ;D ;D ;D

is ie ZÉLF wel op de hoogte van jou "uitleenservice", maar ja pas op bij mij, want ALLES wat hier tijdelijk in huis is gekomen gaat NOOIT meer terug hoor!!!!! Dat is er nog steeds  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

:P Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♥Debby♥

Citaat van: Agnes op 31 oktober 2007, 20:35:41

Waar woon je? ;D ;D ;D

In Katwijk Agnes.. hahahaha.. Maar vooruit.. Wilma mag hem wel eerst hoor.. daar wil ik geen ruzie mee...  ::) en dat mannetje van mij is ook behoorlijk handig en anders heb ik een nog handigere vader achter de hand.. die is timmerman.. hihi..

enne, de voliere komt hier in het voorjaar.. dussee.. is die winter al om??  :D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Wilma1

Mijn ventje is ook wel handig, maar het lijfje werkt niet mee  ;D

En als er dan toch iemand wordt uitgeleend ???  ;D  :P Dan kan Lammert van de een naar de ander, want ik zit er niet zo gek ver vandaan..... hahahahahahaha.... ach die arme man wordt verdeeld vandaag zonder dat ie het weet  ::) ;D

Hahahahaha... Katwijk a/zee, daar  kom ik soms wel, bij iemand van het forum!!  :D ;)

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Agnes

Pas op, hij leest mee

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Agnes

Foto's:

Pino

Met z'n allen op het nieuwe 'boompje'

Polly en Paco
Paco knabbelt aan een stuk vliegengordijn ;D

Pucky
Die vind het ook een leuk speeltje.
Je kunt het zelfs helemaal kapot maken!

Pino poseert

lekker scharrelen op de grond

Het 'boompje'

Het wordt nu toch wel  :censuur weer.
Het waait door de hele voliere heen.
De Peetjes schijnen er niet echt last van te hebben, ze zaten laats te douchen in een zware regenbui :P

We zijn nu bezig met verlichting te maken in het nachthok, zodat ze daar misschien 's avonds in gaan.

En er komt aan de linkerkant een windscherm zodat ze ook een windvrije plek hebben om lekker buiten te zitten.
Ik word nu geroepen om het resultaat van iets te gaan bekijken dus...........

Anja

Hoi Agnes,

Wat een leuke foto's. Ik heb er van genoten hoor. Je hebt ook een hele mooie voliere.

En is het resultaat goedgekeurd?

Groetjes Anja

Anke

Hoi Agnes,
Leuke foto's heb je gemaakt!!
Ik ben benieuwd wat de ptjes van de voliere aanpassingen vinden!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Agnes

Hoi allemaal,

Er zit nu een low budget windscherm aan het achterste gedeelte van de linkerzijkant van de voliere :D

We hadden nog een stuk plastic tafelzeil (doorzichtig)
Lammert heeft een houten raamwerkje getimmert, en daar hebben we een stuk van dat zeil opgespannen.

Dit geheel aan de voliere geschroefd.
De valkjes kunnen daar prima windvrij zitten. Ze hadden het al meteen in de gaten :o

We hadden bij de Praxis hele mooie platen gezien die we  eerst  wilden gebruiken om een scherm te maken, maar die dingen zijn 50 euro  :P
Nu zitten de Peetjes heel goedkoop op de eerste rang ;D

Het is nu te donker om foto's te maken, dus die volgen nog.

Voor zover weer.....

Wilma1

Hoi Agnes,
Ik had van de week de foto's bekeken en vind het erg mooi met de boom erin  :D wordt meer natuurlijk zo en leuk voor de valkjes erin te kunnen knabbelen  :D

het zal zeker schelen en deel afgedekt, maar ik denk dat ze weinig in het nachthok zullen gaan  ::) het zijn echte "die hards" die valkjes  ;D

Ach als het erg koud wordt en ze willen warmer zitten, dan kunnen ze erin, moet je maar denken  :D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3