27 april 2024, 06:15:51

sticker in z'n veren

Gestart door Karin, 6 oktober 2002, 22:29:32

« vorige - volgende »

Karin

tja... dat krijg je als je ff niet op let.
Tim liep op het aanrecht rond en vond een papiertje, pakte het op en nu wil het niet meer van z'n veren af.
Het meeste hebben we inmiddels uit z'n vacht geknipt, maar dat was een erg traumatische ervaring voor hem, dus nu zit er onder z'n linkervleugel nog een stuk van 1cm.
Mijn vraag is moeten we alles op alles zetten om het eruit te krijgen, of kunnen we dit aan Tim zelf over laten?
we hebben het stuk nat gespoten en hij zit er aan te plukken, maar ik weet niet of hij het er zelf uit krijgt.
in de toekomst gaan stickers gelijk de prullenbak in....

Tara

Hoi, laat alles maar aan uw valkje over, valkjes wassen zichzelf veel en hij zal het er heus wel uit krijgen hoor! Als er zoiets wordt meegemaakt door het valkje zal hij niets anders doen dan eraan te prutsen! Veel succes!
Groetjes, Tara & co

Diana

Een vriendin van mij "Rosanne" had toen ze vier jaar oud was een beetje een Papegaai geverft...  ::)Op een echte papegaai!  :o Het arme beestje is toen wel dood gegaan..  :-[

Maar een stickertje is niet echt zo'n probleem voor de valk zelf dan, als het voor hem een last word haalt hij het stickertje vaak zelf wel weg.

V_Valkie

wat zielig voor die papegaai!!!!!!je moet echt erug zijn om een papegaai te verfen!maar als je 4 bent.......toch erug zielig hoor!