Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Kimm

hey karin,

hoe gaat het hier met je lieverds?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Karin, hoe gaat het hier, wat een hele poos geleden dat ik hier was he, maar ga hetr weer bijhouden hier hoor , hoe is het met je 4 schatjes? Je geniet vast heel erg van ze he! Lieve knuffie, Ann :) :) :D :D

Kaatje

20 september 2009, 13:24:29 #3827 Last Edit: 20 september 2009, 13:28:00 by Kaatje
Hoi hoi allemaal,

Kim, Ann en verder iedereen die in mijn boekje heeft geschreven, bedankt voor alle leuke reacties en het steeds opnieuw ophoog hijsen van mijn boekje  :D

Jeetje wat ben ik lang niet in mijn boekje geweest zie ik nu.

Hoe gaat het hier !? Met Paco en de meiden gaat het lekker zijn gangetje. Vicky en Nienah zijn behoorlijk broeds en ik verwacht dan ook binnenkort eieren. Paco en Vicky hebben een blok gekregen en Nienah heeft een doosje met wat zaagsel en een behoorlijke dikke buik.

Het zou dan de eerste keer zijn dat Nienah een eitje legt.

Paco en Vicky hebben sinds vorige week zondag een blok en omdat er nu serieus gewipt wordt heb ik van de week het blok aangevuld met extra zaagsel.

Nou dat heb ik geweten. Paco is heel de dag witheet op me geweest en iedereen moest het ontgelden ... zelfs Vicky  :-\ Paco kan dus totaal niet tegen veranderingen, volgens mij heeft hij ook Asperger  ;)

Vicky moest ook niks meer van het nest weten en Paco maar steeds opnieuw sleutelen aan een nieuw nest en fluiten om Vicky te lokken, helaas had Vicky er een tijd geen zin in. Ook werd er niet meer gewipt.

Gelukkig was de commotie na een dag weer voorbij en wilde Vicky weer het blok opnieuw inspecteren en ging ze weer kippetje zitten.

Of er bevruchte eitjes zullen komen weet ik niet, het zal erom spannen. Paco heeft misschien hooguit een paar keer goed gemikt en op het moment dat er een ei ligt, dan heeft hij nergens anders meer oog voor en stopt ook het wipwappen.

Zelf reken ik dus op niks, hoewel ik het natuurlijk wel hoop.

Het gaat wel steeds beter en aan Vicky ligt het niet, ooit zal het wel een keer raak zijn, dus we wachten geduldig af  ;)

Hehehe, en Ann, dit boekje is best makkelijk bij te houden zo hè  ;D Ik kom ook snel weer eens jouw boekje opzoeken.

Liefs, Karin

Kimm

hoi karin,

nou wat spannend voor je meid.
ik zou het erg leuk vinden als je bevruchte eitjes zou krijgen, dan mag jij dat ook een keertje meemaken. :D
nu eerst een eitje leggen he.

liefs kim

Hermien

Moet je Paco ook maar geen asperges te eten geven......

;D  ;D  ;D  ;D

Sally

Hoi Karin,

Wat spannend weer zeg. Paco en Vicky weer een blok.
Ben erg benieuwt. Is er ondertussen al een eitje?

Ik hoop van harte dat er nu bevruchte eitjes gaan bij liggen!
Daar duim ik voor. :)

Groetjes!!

Caroline

Jeetje spannend hier .... ik duim.  ;)

Liefs van Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Karin, he meiss, wat leuk dat je Vicky en Paco weer een blok hebt gegeven, hih! Ik ben ook benieuwd hoor! Grtjs. Ann

Kimm

hoi karin,

heb je al eitjes liggen?
ik ben benieuwd hoor!

liefs kim

Kaatje

Hoi hoi,

Bedankt voor het duimen allemaal. Dinsdag heeft Vicky haar eerste gelegd, maar deze was niet helemaal correct gesloten  :-\ Donderdag heeft ze haar 2de eitje gelegd, maar ook dit eitje zag er vreemd uit met allemaal kalk op de schaal. Een beetje korrelig zeg maar.

Zelf hoop ik dat er nog 2 eitjes komen, die dan uiteraard wel goed en dan ook nog bevrucht zullen zijn. We wachten af. Het is wel vreselijk jammer, want ze broeden als de beste, dus daar ligt het niet aan.

Baal er best wel een beetje van als ik eerlijk ben  :-[

Liefs, Karin

Caroline

Hè bah, wat balen ....

Ik duim voor goeie eitjes.  :)

Een hele fijne zondag.  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Kimm

ach wat jammer karin.
ik kan mij voorstellen dat je er een beetje van baalt en dat mag ook hoor.
nou hopen dat ze nog een paar eitjes gaat leggen die wel goed zijn en natuurlijk bevrucht. ik duim ervoor hoor!

liefs kim

Kaatje

Hoi Kim,

Dat is erg lief van je en ja, ik vind het echt heel erg jammer  :-\  Wie weet broeden ze ooit nog wel hun zusjes of broertjes uit als Paco en Vicky en Grisha en Nezumi tegelijk broeds zijn  ;)

Liefs, Karin  :-*

Kaatje

Citaat van: Sally op 23 september 2009, 11:22:37
Hoi Karin,

Wat spannend weer zeg. Paco en Vicky weer een blok.
Ben erg benieuwt. Is er ondertussen al een eitje?

Ik hoop van harte dat er nu bevruchte eitjes gaan bij liggen!
Daar duim ik voor. :)

Groetjes!!

Dank je wel Sally, erg lief van je  :-*  :-* En nee, helaas nog geen goede eitjes.

Liefs, Karin