Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Sally

Hoi Karin

Wat een knapperd is die Paco ook toch hee!
Gefeliciteerd hoor!

Ga je na deze ronde onbevruchte eitjes Paco en Vicky nog een keertje laten proberen?
Of ga je het blok weer voor een tijdje weghalen?

Wel jammer dat je geen bevruchte eitjes hebt hoor meid! Ik had het je gegund.

Groetjes Sally

Kaatje

Hoi Kim,

Dank je wel meid  :-* Paco is ook een lekker stuk om te zien en ben heel erg trots op hem. Vorig jaar, begin maart zat Paco nog in de kliniek en was hij heel erg verzwakt omdat hij 20 gram in één week tijd was afgevallen. En dan nu zo'n stoere vent met een heel geel masker, wie had dat toen verwacht  :-*

Hoi Caroline,

Dank je wel meid, en inderdaad weer een eitje afgelopen woensdag ! Nu heeft Vicky geen dik buikje meer, dus er komen gelukkig deze ronde geen eieren meer en kan ze even uitblazen  ;)

Hoi Hermien,

Bedankt voor je lieve reactie  :D

Hoi Eugenie,

Ik heb Paco en de meiden een dikke knuffel gegeven. Bedankt voor je leuke reactie  :D

Hoi Sally,

Bedankt voor de felicitatie. Na deze ronde haal ik het blok weer weg in de hoop dat er voorlopig geen eieren meer komen. Het is inderdaad jammer, had het wel erg leuk gevonden natuurlijk, maar aan de andere kant weet ik zeker dat ik me heel erg zorgen zou maken over alles wat er daarna weer kan gebeuren.

Hopelijk is de broedse periode van Paco en Vicky straks voorbij, en niet net als de laatste keer, toen had ik net het blok weggehaald en ze gingen direct weer wipwappen, zo kwam Vicky haar bolle buikje weer tevoorschijn  ;)

Nu kan ik lekker bij jou en alle andere genieten van de donsjes, dat vind ik ook ontzettend leuk hoor  :-*

Hoi Kim,

Voor jou en alle anderen natuurlijk ook een fijn weekend gewenst, ... heel erg veel plezier met je logees  :D Het zonnetje is heerlijk en daar geniet ik met volle teugen van  :-*

Liefs, Karin

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Karin, aaarch , jammer van de onbevruchte eitjes, maar nu weet je ook wel dat ze goed broeden en het de volgende keer beter zal gaan , ik ben er zeker van dat het de volgende keer wel goed zal gaan , 3 de keer , goede keer? Grtjs Ann ;D

danielle

Hoi Karin,
Balen hoor dat de eitjes onbevrucht zijn  :-\ . Je weet nu in ieder geval dat ze heel goed broeden. Hopelijk leert Paco nu nog goed vegen  ;).
Ik hoop voor je dat als je het blok weghaald hun broedsgedrag stopt.

Wat een mooie foto van Paco  :-* . Ik weet nog goed dat hij zo ziek was en het was echt een wonder dat hij er weer zo goed boven op is gekomen. En moet je hem nu zien, echt zo mooi!
Ik vind hem een heel mooi geel masker hebben. Je ziet bij hem nog wat wit aan de zijkant, dat vind ik echt heel mooi.

Fijn weekend!

Groetjes Danielle

Gerdy

Hoi Karin..

wat een super mooie foto van Paco..

het blijft jammer dat de eitjes niet bevrucht zijn..iedere keer hoop je toch dat het wel zo is..

fijn weekend

gr gerdy

Gerda

Hoi Karin,

Hier een paar lieve foto's van de jongste twee meiden

Van witlofje tussen de witlof

en van Paco, na zijn badje.

Heel veel liefs, Gerda

Dierenfreackske

Hoi Gerda, wat een mooie foto's heb je ook geplaatst zeg
van de meiden en Paco..Lief koppie toch hebben ze he!
Hoi Karin, mooie knappe foto's he.. :D :D :D grtjs Ann

Anja

Hoi Karin,

Wat een knapperd die Paco. Als ik een valkje was nou dan zou ik het wel weten.
Jammer dat de eitjes niet bevrucht zijn. Volgende keer misschien beter.

En Gerda heeft weer fantastisch mooie foto's geplaatst. Die kroel foto's..............zo lief.

Een fijne zondag nog.

Liefs,

Anja

Caroline

Gave foto's Gerda, van je kleindochters en schoonzoon.  :D

Liefsssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Zoals mijn voorgangsters al zeiden:
Schitterende foto's die Gerda heeft gemaakt !!  ;D

Wel een beetje jammer dat er nog geen kleine witlofjes gaan komen.
Maar ja,nog tijd zat.  :D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Kimm

wow karin, wat een mooie foto's heeft gerda gemaakt!
jullie mogen ook wel een keertje bij mij komen om te fotograveren :P
prachtig hoor!

liefs kim  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi hoi, en ook bij mij, hihi!   hoe is het trouwens met Paco en de meiden daar? Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Gerda,

De foto's zijn echt heel lief om weer terug te zien, bedankt voor het plaatsen  :-*  :-*

Hoi Ann,

Met Paco en de meiden gaat het goed en ze zijn er weer lekker uit op dit moment. Xena zit op de klok. Paco zit op de rugleuning van mijn stoel en Nienah zit op mijn schouder. Vicky heeft net stokje van Paco overgenomen en is weer trouw aan het broeden  :D

Het is inderdaad jammer Yvonne dat er nog geen kleine witlofjes komen, maar dat houden we vast en zeker nog te goed  ;)

Hoi Anja,

Bedankt voor de knuffel  :-*

Hoi Caroline,

:-*

Hoi Ann en Kim,

Ik zou best graag een keer bij jullie komen foto's komen maken hoor, jammer dat we allemaal zo ver bij elkaar uit de buurt wonen  :-\

Ik loop een beetje achter in jullie boekjes, ben deze week even een paar dagen niet online geweest, maar ik kom het snel weer inhalen en val desnoods gewoon met de deur in huis  ;)

Iedereen alvast een heel fijn weekend gewenst  :-*

Liefs, Karin