Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Caroline

Jammer.  :-\

Ondanks dat toch een heel fijn weekend met hopelijk iets meer zonnestralen als afgelopen week.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Zal ik Gabber meenemen als ik kom? Kan hij even de dames lekker 'vegen'. Ik zou natuurlijk ook gewoon wat 'spul' voor je kunnen bewaren voor KI.... ;D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Karin,
Wat jammer dat het eitje niet bevrucht is.
In iedergeval kunnen ze nu goed oefenen met broeden :)
Hopelijk volgende keer beter.
Prettig weekend!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hoi Karin,

Wat jammer dat eitje 1 niet bevrucht is. Ik hoop voor jou dat er toch nog bevruchte eitjes bij zitten hoor!
En anders de volgende keer beter he.
Moet jij is een keertje voordoen aan Paco hoe het echt werkt. ;D ;D ;D

Groetjes!!!

Kaatje

Hoi Caroline,

Ja, een beetje jammer, maar ach, ze zijn ook nog zo jong ! Broeden kunnen ze als de beste en dat doen ze echt heel erg trouw. Als Paco er even uit is om te eten wacht hij tot Vicky bij hem komt kijken en komt dan pas het blok uit. Vicky blijft dan keurig op de eieren zitten tot Paco weer komt  :D

Het had natuurlijk heel leuk geweest, maar dan had ik me ook vast zorgen gemaakt over het goed uitkomen van de eieren  ;)

Hoi Anke,

Zoals jij zegt, volgende keer beter en zijn er weer nieuwe kansen. Tot die tijd geniet ik van alle verhalen van eitjes die gelegd zijn en donsjes die geboren worden  :D

Hoi Hermien,

;D  ;D

Ik wacht wel tot Paco zover is, maar in ieder geval bedankt voor het aanbod  ;)

Hoi Sally,

Wie zal het zeggen wat er in eitje 2 gaande is, ik wacht het gewoon rustig af. Hehehehe, zie je mij al samen met Rick op een stok zitten  ;D ;D

De zonnenstralen beginnen hier een beetje door te komen, bedankt Caroline  ;)

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin , jammer van het eitje 1 he, en zijn de andere eitjes bevrucht of kan je het nog niet zien? Je hebt gelijk hoor, ze zijn nog zo jong he! Maar toch hoop je stiekem op bevruchte eitjes he, ach , die lieve Paco en Vicky, het zijn zo'n goede ousdervalkjes, dat zie je nu al , hoop dat het goed gaat nog, grtjs Ann ;) ;) ;) :D :D :D

Kaatje

Hoi Ann,

Ja het zeker jammer, maar ach, niet getreurd, er ligt nog een eitje en we wachten gewoon af. Ook zijn ze nog erg jong en moet Paco echt nog leren vegen, dus hij moet maar flink oefenen  ;D

Wel ben ik enorm trots dat Vicky en Paco zo goed broeden, wat jij zegt het zijn goede oudervalkjes. Wel denk ik dat Paco bij het horen van een piepei even niet zou weten wat hem overkomt, Vicky zal zich hier niks van aantrekken, waarschijnlijk heeft ze het niet eens door want die is zo makkelijk en ziet nergens gevaar in  :D

Mocht Paco helemaal niet leren vegen dan kunnen ze altijd nog een keer op een bevrucht ei van een ander broeden om het ooit eens mee te maken, maar daar zit ik nu helemaal niet aan te denken omdat ik gewoon van Paco en Vicky samen een donsje wil zien opgroeien  ;)

Het lijkt alsof Vicky nog een eitje in haar buikje heeft maar er is vanaf woensdag niets meer gekomen en ze eet en speelt, ze poetst en ze vliegt. Het lijkt er dus op dat ik ze een beetje ziet vliegen  ;)

We wachten het allemaal af en volgende week zullen we het allemaal zeker weten of het 2de eitje bevrucht is of niet want dan komt oma persoonlijk haar kleinkinderen weer bezoeken  :D  :D

Fijne zondag allemaal  ;)

Liefs, Karin

*Yvon

Hoi hoi

En je beschrijving van het eitje leek zo op een beschrijving van een bevrucht eitje.  :-\
Best wel jammer hoor,maar ja......
Er komen vast wel meerdere eitjes.  ;)

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kaatje

Hoi Yvon,

Ja, dat sterretje zie ik dus nog steeds en dat is ook wat groter geworden. Maar ik zie helemaal geen rode gloed of adertjes en als ik het eitje voorzichtig draai zie ik aan de ene kant, ik denk de dooier en aan de ander kant blijft het wittig  :-\

Misschien heeft Paco er een beetje mee lopen voetballen en is het vanuit de binnenkant een sterretje geworden. Ook zie ik totaal geen verschil met de laatste keren, op dat iets groter sterretje na, maar dat zijn geen rode adertjes maar meer een grijs bliksemschichtje  ;)

Ook zie ik aan de bolle kant nu overduidelijk een luchtbel, dus ik denk dat ik als leek heel graag iets wilde zien en door dat sterretje dacht dat dat juist was, maar nogmaals ik zie echt niets roods, helaas  :(

Maar we hebben eitje twee nog, dus wie weet en anders hebben we de volgende keer misschien meer geluk. Echt jammer want ik heb dus al die tijd gedacht en gehoopt dat het eerste eitje bevrucht was  :(

Wat jij zegt, er komen vast nog meer eitjes in de toekomst  ;)

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin , haaa, er komen vast en zeker meer eitjes hoor! Jammer van het eitje dat niet bevrucht is , maar er zullen wel meer eitjes nog komen toch ? Zie je al iets in het tweede eitje? Ik hoop zo dat het bevrucht is en er een lief schattig donsje uitkomt, is zoooo zalig om die kleine pieterige donsjes te zien groeien en te zien veranderen, ik gun het je zo erg!
Grtjs Ann

danielle

Hoi Karin,
Balen dat het eerste eitje niet bevrucht is. Hopelijk is het andere eitje wel bevrucht, dat zou wel heel leuk zijn natuurlijk. Het blijft spannend allemaal he.
Ik heb nu gisteren het blok opgehangen en nu voel ik die spanning ook echt. Ze zitten constant in het blok, maar ben benieuwd of ze ook nog gaan wipwappen. Ze kunnen het wel, maar ik heb ze het nog niet zien doen.

FIjne zondag.

Groetjes van Danielle

Anja

Hoi Karin,

Wat jammer dat het eitje niet bevrucht is. Maar zoals je zelf l zegt ze zijn nog jong. Goed oefenen en dan moet het vast en zeker goed gaan komen.

Veel plezier volgende week als oma komt. Doe je haar de groetjes en geef je haar en dikke knuffel van me?

Liefs,

Anja

Kaatje

Hoi Ann,

Er zullen vast nog meer eitjes komen, alleen niet meer deze ronde want Vicky heeft na woensdag niks meer gelegd en net als de vorige keer het bij 3 eieren gehouden waarvan er één vroegtijdig gelegd is door de aanval van Xena.

Helaas zie ik in het 2de eitje precies hetzelfde als in het eerste eitje, dus is het niks geworden deze keer  ;) Ik weet dat je het me erg gun, dat vind ik ook erg lief van je  :-*

Volgende ronde dus weer nieuwe kansen  :D

Hoi Danielle,

Spannend dat je het blok nu hebt opgehangen en natuurlijk hoop ik heel erg dat er snel bevruchte eitjes in het blok zullen liggen  :D

Het is inderdaad reuze spannend zeg, poehhh ! Misschien wipwappen ze wel als je er net even niet bent, je weet het natuurlijk nooit, maar voor je gemoedrust zou het natuurlijk leuk zijn als je ze ook bezig ziet natuurlijk want dan is de kans groter  ;)

Hoi Anja,

Het is inderdaad jammer meid, maar het zal vast een keer goedkomen. Het broeden doen ze in ieder geval heel goed, nu het wipwappen nog  ;D

Zoals je zelf ook zegt, ze moeten maar flink oefenen. Dank je wel meid, ik zal oma zeker een knuffel namens jou geven en haar de groeten doen  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin, wat jammer van de eitjes ,  gelukkig krijgt ze nog een kans voor een derde ronde, zal zijn derde keer ...gede keer he! Grtjs Ann