Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Oooohw wat leuk en spannend !!  ;D
Nieuwe ronde ,nieuwe kansen.  ;)

Groetjesssssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kimm

hoi karin,

nou ik zou het echt geweldig voor jou vinden als dit goed gaat en dat jij dit ook eens mag meemaken! ik zou het super leuk voor je vinden :D
ik vind het ook wel spannend hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

bobbie

Hoi Karin,

Wat spannend hier  :o :D. Het is zo leuk om te beleven, al kan ik het niet laten je te waarschuwen voor eventuele tegenvallers. :-[ :-\
Ik weet nog goed, mijn eerste nestje. Alles ging verkeerd. De ouders raakten in paniek toen ze de eitjes hoorden tikken en gingen de eitjes stuk maken. De jonkies zijn toen allemaal overleden.

Ik wil je de pret niet ontnemen hoor, en ik hoop zeker dat alles goed gaat.

Ik ga het volgen meis.

groetjes, Nel :)

Kaatje

Hoi Caroline,

Bedankt voor je leuke reactie meid, ik ben erg benieuwd of er ook daadwerkelijk een nestje zal gaan komen. Eerst moeten we afwachten of het ei wat er nu ligt bevrucht is  ;)

Hoi Anke,

Ik geloof je meteen als je zegt dat het spannend is vanaf het begin tot het eind, er kan natuurlijk nog zoveel gebeuren en niets is vanzelf sprekend als het om de natuur gaat  ::)

Hoi Yvonne,

Wie weet wat voor kansen, we wachten alles rustig af ! Bedankt voor je reactie  :-*

Hoi Kim,

Het lijkt me ook echt geweldig om dit ooit een keer mee te maken, wat ik al schreef, ik wacht alles rustig af en kijk alles rustig aan, vanmorgen is er al iets gebeurd waardoor je weet dat het ook allemaal mis kan gaan  :-\

Hoi Nel,

Bedankt voor je lieve reactie, en ja hoor meid ik hou de tegenvallers zeker in mijn achterhoofd. Wat ik al schreef, in de natuur is niets vanzelf sprekend. Ook weet ik niet eens of het ei wat gelegd is, bevrucht is ... dus dat moeten we eerst afwachten  ;)

Ook ging er vanmorgen al iets mis, Vicky heeft een soort "miskraam" gekregen. Vicky, Xena en Nienah waren eruit en Xena viel toen tot 2x toe Vicky aan  :-\

Ik heb Xena daarop in de kooi gezet en Vicky ging ook naar haar eigen kooi. Ze klom vrijwel direct naar de bodem, dit terwijl ik stond te kijken. Ik vond haar een beetje raar doen en terwijl ik naar haar zit te kijken begint ze een beetje te wiebelen en zie ik een gebroken eitje uit haar cloaca komen, ik zag zo de dooier zitten  :(

Het eitje was nog niet helemaal hard, dat had nog aan moeten sterken. Ik heb Gerda gebeld en verteld wat er gebeurd was, ... we denken dat Vicky dit uit een soort van stress heeft gedaan, dus wat jij zegt ... ik hou zeker rekening met tegenvallers  ::)

Het ei was verder perfect en gaaf, een mooie dooier en een eitje met in de vorm van een druppel, net als het eerste eitje, maar dan kapot, waarschijnlijk omdat ze door de aanval van Xena ook nog eens gevallen was  >:(

Ik hou jullie zeker op de hoogte en bedankt voor jullie reacties  :D

Liefs, Karin

Sally

Hoi Karin,

Wat zonde van de miskraam, arme Vicky!
Ze is dr toch niet beduust van ofzo?

Ik ga jou ook volgen hoor! Misschien hebben we wel samen kleine donsjes, het scheelt maar een dagje he. :D
Eerst maar is afwachten of de eitjes bevrucht zijn hihi!
Wat vind ik dit toch spannend allemaal!

danielle

Hoi Karin,
Gefeliciteerd met je eerste eitje. Wat spannend dat je ze nu uit laat broeden  :D . Ik ben erg benieuwd hoor. Ga ook snel een blok ophangen  :D .
Wel balen zeg dat het vandaag mis is gegaan met eitje en dat Vicky een soort miskraam heeft gehad. Moet akelig zijn geweest om te zien.
Ik ga je zeker volgen.

Groetjes van Danielle

Kaatje

Hoi Sally,

Het is inderdaad heel erg jammer maar gelukkig heeft Vicky nergens last van en is ze gelukkig niet beduusd. Zelf vind ik het natuurlijk wel erg sneu en erg jammer, het was zo'n mooi en gaaf ei, het moest alleen nog harder worden.

Maar goed, dit zijn de dingen waar Nel het over had, er zijn veel dingen die soms mis kunnen gaan. Ik denk dat ik het erger had gevonden als het na een paar dagen in het blok kapot was gegaan door iets.

Het is voor ons samen inderdaad erg spannend en het scheelt inderdaad maar 1 dag  ;D

Hoi Danielle,

Ja, echt spannend meid .... ik ben erg benieuwd over een paar dagen of het ei bevrucht is  :D

Het is zeker behoorlijk balen van Vicky haar soort miskraam. Het was zeker een akelig gezicht, maar dat komt omdat wij er gevoel bij hebben, dat had Vicky totaal niet en ze heeft waarschijnlijk gedacht dat ze moest poepen ofzo  ;)

Daarna is ze lekker bij Paco gaan zitten en daarna is ze lekker gaan eten en mocht ze er lekker even uit  ;)

Liefs, Karin

Anke

Hoi Karin,
Wat balen van het eitje.
Gelukkig is het er wel goed uitgekomen.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi , ja , inderdaad balen van het eitje he, gelukkig heeft Vicky er zelf weinig hinder door ondervonden he, gelukkig he!
Hopelijk komen er nog een paar mooie eitjes en gaat het broeden goed he, ik hoop het voor je, duim duim,grtjs Ann

Caroline

Ach, arme Vicky!!  :-\

Gelukkig is het goed afgelopen en heb je het ook allemaal goed kunnen volgen dus geen vervelende gedachtes waarom het eitje kapot zou zijn.  ;)

Geef Vicky maar een knuffie van me.  :-*

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi ,Ach meiss, misschien is er iemand geschrkken door iets waardoor het eitje ergens verkeerd aan gebotst is, of waardoor ze verkeerd op het eitje terecht gekomen zijn , en het is stuk gegaan ? Hoe is het nu met Vky en Paco ?Misschien komen er nog eitjes he, en gaat het deze kee wel goed , niet opgeven hoor! Grtjs Ann :-\ :-\ :) :) :) :) :) :) :)

Kimm

hey karin,

hoe gaat het met het eitje en met vicky?

liefs kim

Kaatje

Hoi Ann,

Vicky is echt door Xena aangevallen, Xena wil ook heel graag een partner en is een beetje "jaloers" op Vicky. Nou kan je natuurlijk moeilijk van jaloersheid spreken bij dieren maar zo kan ik het, het beste uitleggen  ;)

De eerste keer viel de aanval nog mee, maar de 2de keer gleed Vicky zo van de tafel en was daarbij erg geschrokken, ik denk dat het een combinatie is van de val en de schrik. Vicky is toch minder snel en minder stabiel in haar evenwicht.

Maar we geven niet op hoor, dat doet Vicky ook niet en ik denk dat er best nog wel een eitje zal komen, we wachten gewoon rustig af  ;)

Hoi Kim,

Met Vicky en het eitje gaat het goed hoor  :-*

Hoi Caroline,

Ik heb Vicky net even lekker uitgebreid geknuffeld, ze is nu samen met haar zus Nienah aan het scharrelen en aan het eten in de speelplek en dan mag Xena er straks samen met Nienah weer uit ! Poeh, wat een regime hier hè  ;)

Hoi Anke,

Ja, ik ben ook erg blij dat het er heel makkelijk en in zijn geheel is uitgekomen, het was een heel raar gezicht om het eitje te zien komen.

Liefs, Karin

Kimm

fijn dat het goed gaat met haar!! ;) 

:-*

Anja

Hey Karin,

Wat lees ik nu allemaal. Ze hebben een blok gekregen of eigenlijk weer gekregen.

Spannend een eitje. Wat een vreugde als er een eitje ligt.

Jeetje wat schrikken van de miskraam. Heeft dit nu nog gevolgen voor een volgend eitje?

Liefs,

Anja