Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Caroline

Ach, lieve Pacootje!!!

Beterschap, knul.  :-*

Hier special voor jou een plaatje.  ;D ;D ;D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

dag lieve Pacotje,

Veel beterschap met jouw dikke teentje.

Je krijgt een dikke knuffel van Kenji en een Kroel van Pietje

En natuurlijk ook een knuffeltje van mij ;)

Anke

Hoi Karin,
Ach arme Paco :'(
Geef hem maar een dikke knuffel :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi karin,

agossie, arme paco  :-\
geef hem maar een hele dikke kroel en kus van mij  :-*  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Caroline,

Dank je wel voor het plaatje, lief van je  :-*

Hoi Sally,

Geef Kenji en Pietje maar een dikke knuffel en kroel terug, en voor jou natuurlijk ook ! Dank je wel hoor  :-*

Hoi Anke,

Jij bent ook een kanjer, lief van je, ik zal Paco zeker een dikke knuffel geven  :-*

Hoi Kim,

Jep, echt arme Paco  :'(

Het is vroeg in de middag gebeurd, zo rond half 1, maar hij eet op één pootje en trekt continue het pootje in, hij heeft dus echt wel pijn aan zijn pootje  :-[

Morgen zouden we naar de sauna gaan, even ontspannen maar nu durf ik toch niet echt, stel dat er in de kooi wat gebeurd en het wondje gaat opnieuw bloeden, het zit echt op een ongunstige plaats, als het een open raakt blijft het gewoon bloeden. Vannacht ga ik er ook zeker uit om te controleren of alles goed is !

Lieve Anja, bedankt voor je hele lieve sms, ik krijg hem net binnen, je bent een kanjer van een meid en ik zal Paco zeker ook namens jou een dikke kroel geven ! Jij krijgt er één van mij terug  :-*

Iedereen een

Liefs, Karin

Kimm

ja ik kan mij voostellen dat dat jou ook niet lekker zit om dan morgen weg te gaan.
dan geniet je ook niet rustig he.

liefs kim

Kaatje

Paco's teentje  :-[

Ik moet er niet aan denken wat er allemaal had kunnen gebeuren als het doosje met zoetjes, wat met inhoud zelfs 92 gram weegt, op een andere plek terecht was gekomen  ::)

Ik hoop niet dat er iets afsterft, het ziet er raar uit !

Gelukkig kan hij er nog mee klimmen en eet en drinkt hij goed, ook fluit hij een beetje, maar als hij ergens gaat zitten trekt hij wel gelijk het pootje in.

Dikke knuffel namens Paco  :-*

Kimm

:o  :o
woow, dat is niet mis zeg. jeetje ik hoop dat het wel gauw goed gaat met zijn teentje.

ik had trouwens net even het begin van je boekje gelezen en och wat lief die verhaaltjes van paco! zo aandoenlijk, wel moest ik even lachen om het verhaaltje van het nat maken ivm die pap ;D

paco is toch een super ventje hoor!!!

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Karin ,  ach jeetje meid toch , wat heeft Paco een lelijke wond aan zijn pootje , ik hoop dat hij niet te veel pijn heeft hoor ! Ik denk wel dat het inderdaad veel pijn doet zoiets ,
Gelukkig s zijn nageltje niet uit he ! Ik zou wat rustig aan doen en hem laten doen he ! Voorzichtig zijn en ik hoop dat het snel weer goed komt hoor lieve meid ! Grtjs Ann

Caroline

Brrrh, het ziet er niet best uit.  :-\

Ik duim mee voor jou en Paco dat het mooi geneest en het niet gaat afsterven.

Sterkte meis .... ook voor jou, ik zie het helemaal voor me, hoe beroerd je je nu zelf voelt.  :'(

:-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Kim,

Nee, ik heb er zelfs niet eens meer zin om weg te gaan, want van ontspannen komt nu toch niks  ::)

En ja, het is een heerlijk ventje .... echt mijn mannetje en maatje, samen met Xena ! Nienah en Vicky natuurlijk ook hoor, maar ik heb een zwak voor wildkleurtjes  ;)

Die Paco was toen inderdaad drijfnat, ik zie hem in gedachte nog zitten terwijl ik me huilend in het dekbed op de bank had gestort ! Zo is hij ook aan de montana kooi gekomen, wat waren we blij  :D

Ik hoop ook dat het snel beter met zijn teentje gaat en hij er vandaag in ieder geval wat meer op zal gaan leunen.

Hoi Ann,

We doen natuurlijk heel voorzichtig nu met Paco, gisteravond is hij er even uitgeweest en in de avond gaan ze toch vaak ergens een beetje chillen. Vaak bij mij op mijn schouder of achter op de bureau stoel. Nu ging hij lekker op het dekbed zitten wat een beetje over de bank hangt, en dient als opvang voor eventuele poepjes.

Gelukkig is zijn nageltje er inderdaad ( nog ) niet uit, maar het is inderdaad een lelijke wond. Omdat hij het nog steeds intrekt ga ik er van uit dat hij er zeker last van heeft en het waarschijnlijk ook best wel pijn doet  :'(

Hij zit verder niet bol en eet en drinkt gelukkig goed, maar ook tijdens het eten trekt hij zijn pootje in  :-\ Hij klimt en klautert weer wel met twee pootjes, maar dat kan ook niet anders, en als hij er mee loopt dan mankt hij weer niet, dus dat is ook weer raar maar wel fijn !

Hoi Caroline,

Zelf had ik ook al het gevoel dat het er niet best uit ziet  :-\ Wat denk jij persoonlijk als je dit zo ziet !? Denk je dat er iets zal afsterven !? Hier had ik zelf nog niet eens bij stil gestaan maar ik heb het door de telefoon beschreven en verteld wat er gebeurd is en hoe het er ongeveer uit ziet en toen hoorde ik dat de mogelijkheid wel bestaat dat er dan iets afsterft !

Ik voel me inderdaad zwaar belabberd en dat is nog zacht uitgedrukt. Vandaar dat ik nu beneden zit, ik heb net even gekeken hoe het met Paco is en hij zit lekker te slapen en kijkt me zo aan van, waarom gaat het licht aan en ben ik nu wakker !?

Ik hou jullie op de hoogte !

Liefs, Karin

Caroline

Hoi meis, ik zag de tijd dat je dit schreef en dacht meteen al, s h i t .... die lieverd kan niet slapen.  :-\

Is Rick wel thuis?? Zodat je toch een beetje emotionele steun hebt??

Zoals ik er tegenaan kijk .... de bovenkant ziet er niet best uit, is de onderkant van het teentje ook zo beschadigd of is deze kant heel gebleven?? Dit is een beetje moeilijk op de foto's te zien.  ;) Als de onderkant er hetzelfde uitziet zou ik er zelf rekening mee houden dat de kans erg groot is dat het gaat afsterven .... is de onderkant nog intact zie ik een grote kans dat de doorbloeding van het teentje goed op gang blijft en het teentje mogelijk behouden mag blijven, misschien niet helemaal goed functionerend maar och, als dit alles is wat je kleine er aan overhoudt.  ;) Mag hij denk ik in zijn vleugeltjes klappen.  :P

Geef hem maar een mega dikke knuff van me en neem er zelf ook eentje.  :-* :-*

Ik probeer vandaag tussendoor even te komen lezen bij je.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ROCKS

Lieve Karin,

Als je bang bent dat het ernstiger is dan je denkt, waarom maak je dan niet even een afspraak bij je DA?
Ik denk dat je liever 1 keer teveel, of voor niets naar de arts gaat, dan te weinig?
Meis....al is het maar dat je niet meer blijft denken: ach jee, straks is het niet goed? Is beter voor je eigen gemoedsrust ook. Ik zie je al helemaal voor me, je hebt geen rust in je k*nt, en durft amper de deur uit of naar je bed te gaan?
Bovendien kan de arts snel genoeg zien of er misschien iets kapot is, of dat ie toch zijn teentje kwijt zal raken? Hij kan makkelijk zonder een teentje hoor.
Paco is in ieder geval in de beste handjes, een betere verpleegster kan ie zich niet wensen!
Kroelie van Nellie, en een DDLK voor jou! :-*

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik heb Paco zijn teentje wat beter kunnen bekijken vanmorgen, ook omdat hij op het "gewei" zat zonder dat hij zijn pootje ingetrokken had, en lekker wat naar de waterbak liep.

Daarna heb ik hem eruit gehaald en bleef hij ook gewoon met 2 pootjes zitten, ik heb hem wat hoger gehouden en aan de onderkant kunnen kijken en het is aan de onderkant gelukkig nog roze en ziet het er hetzelfde uit als de rest van zijn teentje ( op de korst na )

Ik heb dus goede hoop dat het er erger uitziet dan dat het is, ik heb natuurlijk ook eerst Paco zijn pootje in de bloem gedoopt en daarna de ijzerchloride er overheen gedruppeld, dus de korst ( zit ik me nu te bedenken ) is dikker door de bloem  :-[

Ook vliegt hij nu alsof het een lieve lust is, en buigt hij zijn teentje al iets meer .... gisteren stak zijn teentje nog kaarsrecht naar voren.

Poehh, wat een domme actie van mij zeg ! Voortaan nooit meer uit de kooi voor de boodschappen ingeruimd zijn !

Bedankt voor je lieve bericht en reactie  :-*  :-*

Hoi Nellie,

Wat ben je toch een skattie  :-*  :-*

Ik heb gisteren nog contact gehad met Driebergen, ik zou het inderdaad tot maandag aankijken en anders een afspraak maken om langs te komen, ze konden er nu ook niks aan doen, het belangrijkste was dat het bloeden gestopt was of hij moest bol gaan zitten en ziek gedrag gaan vertonen.

Nu ik Paco zo zie vliegen en schooieren in de speelplek ben ik hartstikke opgelucht, sinds vanmorgen 10:00 ( toen was ik pas weer wakker ) gebruikt hij beide pootjes en trekt hij ook zijn pootje niet meer in. Ik heb ook een zoutbadje neergezet en daar springt hij telkens even in.

De onderkant van zijn teentje is ook alweer mooi schoon, poehh  :D

Lief dat je zegt dat Paco zich geen betere verpleegster kan wensen  :-*  :-*

Dikke knuffel voor jullie van mij !!

Liefs, Karin

Kimm

hoi meis,

ik duim voor je hoor dat het teentje weer goed komt. vast wel ;)

ja en wie denkt er nou aan om de vogel vast te doen met boodschappen inruimen :-\ dat zou ook niet in mij opkomen hoor, dit was gewoon vette pech. maar zo leren wij er allemaal weer van.

sterkte en een dikke knuffel! :-*