Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Kimm

haha die uitdrukking ken ik ook niet! ik ben benieuwd wat dat betekend :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hahahaha... met iemand zijn voeten spelen is idd een typische Vlaamse uitdrukking. Ik heb die al in mijn allereerste jaar in België geleerd  ;) Het wilt eigenlijk zoiets zeggen als: iemand voor de gek houden (voor het lapje houden). En ook een beetje tegelijkertijd aan het lijntje houden.

Hopelijk snappen jullie het nu  ;)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


♥Debby♥

Hahaha.. Xena doet echt supergoed haar best.. wat een grappig gehoor zeg.. zelfs het bouwvakkersfluitje... heel schattig!



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Hoi Karin, ik las net je berichtje in mijn boekje ....

Als je snel bent kun je het badzout er vast nog wel erbij bestellen bij Kirsten hoor.  ;)

Succes!!

Liefsssssssssssssss  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

13 oktober 2008, 19:55:52 #3049 Last Edit: 13 oktober 2008, 19:57:52 by Kaatje
Hoi Caroline,

Ik heb het badzout er in ieder geval bij besteld, een email gestuurd en betaald, dus het zal wel goedkomen ... bedankt voor de tip  :-*

Hoi Kim,

Als je oorplugjes hebt, b.v van een mp3 speler, die passen ook meestal wel en is een tijdelijke tussenoplossing voor het beluisteren van muziek ect ect  ;)

Hoi Sharon,

Dit is het andere filmpje  :P ik heb deze omgewisseld omdat de valkjes door het andere filmpje te horen waren. Maar Xena is inderdaad erg vocaal en mijn meisje  :-*

Ook is het helemaal duidelijk nu, hahaha, bedankt voor de uitleg  ;)

Hoi Ann,

Misschien neemt Suske je inderdaad wel in de maling, hihi leuk dat ze ook zo mooi kan fluiten, echt apart is dat voor een popje hè !? Verder alles goed bij jou !?

Hoi Caroline,

Het zou inderdaad helemaal te gek zijn als jullie Ed zijn verjaardag buiten kunnen vieren met zulke temperaturen als de afgelopen dagen  :D

Ik heb Paco en de meiden een dikke kroel gegeven  :-*

Hoi Gerda,

Jij kan het weten hè ! Ons meisje fluit in het echt inderdaad veel en veel mooier en komen haar klanken ook echt tot recht, een schatje is het  :-*

Hoi Jeanine,

Een dikke kroel voor jou en je valkjes terug  :-* Leuk dat Belle ook zo lief kan fluiten  :D

Hoi Deb,

Het heeft even geduurd maar voor jou nog wat foto's van de ingerichte kooi  ;)











En nog een foto van Nienah, genomen tijdens de Olympische Spelen ! Volgens mij heeft ze erg goed gekeken en oefent ze alvast voor 2012  ;D

Kijk eens hoe goed ik mijn evenwicht kan bewaren, ik train voor de balk



Liefs, Karin

♥Debby♥

Gaaaaf.. 't is echt een supermooie kooi hoor Kaatje! echt een paleisje! bedankt voor je moeite..



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Ja, de Arthur!! Hij is prachtig!! Persoonlijk vind het de mooiste kooien die er zijn.  :D

Je hebt hem oko heel erg leuk ingericht.  :D

Goed dat je nog een nabestelling bij Kirsten hebt gedaan .... dan komt het best goed.  ;)

Liefs!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Je hebt echt een hele mooie kooi voor je viertal.
Ik vind het ook een hele mooie kleur.

En Nienah mag vast mee doen met de volgende spelen ;D

Liefs Jeanine

Hermien

Misschien moet ik maar gewoon stoppen met kijken naar de ruimte in mijn woonkamer en gewoon de Arthur aanschaffen! Het is echt de mooiste kooi voor mijn 'Vliegtuig'. 


Zucht.... :P

Kimm

hoi karin,

wat ontzettend leuk dat je foto's hebt geplaatst :D  :D
wat een gave kooi is het toch , helemaal geweldig die kooi!
en een leuk speelplaatsje erbij, is ook top!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerda

Citaat van: Hermien op 14 oktober 2008, 13:04:41
Misschien moet ik maar gewoon stoppen met kijken naar de ruimte in mijn woonkamer en gewoon de Arthur aanschaffen! Het is echt de mooiste kooi voor mijn 'Vliegtuig'. 


Zucht.... :P


Hermien,

Jouw woonkamer is zo groot als mijn hele huis  :o :o
Dus er kan best nog een ventje bij: geen valkje, maar een Arthur!


Hoi Karin,

mooie foto van eigewijze Nienah!

Liefs, Gerda

Dierenfreackske

Hoi Karin , alles goed hier hoor! Wat een hele mooie ruime kooi en wat een mooie inrichting ook ! Heerlijk hoor !
Het ziet er heel gezellig uit daar bij jou !
Grtjs Ann



lynette

Hoi Hoi

WAUW wat een prachtige kooi  :o die is echt prachtig zeg.
En wat een leuk filmpje. Hier word gelijk zachtjes mee gepiept. (het is nogal laat  8)) dus ga hem morgen nog eens kijken overdag. dan kunnen ze mee tetteren.
Mijn wildkleur dametje Punkie is ook erg vocaal. Ze kan echt heerlijk tetteren en doet dit wel elke dag en me vader vind het een "franstalig" vogeltje als ze je aan het roepen is klinkt het van Quiet. Ze is het luidruchtigste van alle maal  8).

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

♥Debby♥

Ik zie trouwens dat jij die la onder het speeltuintje hebt staan.. gaan ze dan nog daar onder zitten?

't is echt een supercoole kooi!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Hermien

He Gerda,

Je maakt mij nu wel erg nieuwsgierig naar jouw stekkie, zeg. Het probleem bij mij is meer de muur waar een kooi tegenaan zou kunnen staan. Ik heb maar één lange wand en daar staat mijn wandmeubel. Verder zijn OVERAL ramen, ramen, ramen of een ventilator, ventilator, ventilator.
Dus nu gaat kast weg en kan Arthur er in! :o   :o   :o   ;D