Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Annelies

Okay Kimm ook ik ga het met je mee proberen.  ;D ;D

Hoi Karin hoe is het bij jouw, Paco nog steeds gezellie ???

Liefs Annelies

Annelies

JOEHOE WE HEBBEN HET GEHAALD KARIN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 200STE PAGINA   ;D ;D ;D :-*

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hey Karin , al 200 pagina's wat fijn hoor , gefeliciteerd alvast en op naar de volgende ,  grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Hartelijk gefeliciteerd met je 200 ste pagina.

Heb nog niks terug gelezen :-[ maar doe dat heel snel.

Dikke  :-* en knuffel voor jou en je valkenkindjes.

Groetjessssssssss

♥Debby♥

Ik kwam maar eens kijken hier want het klonk alsof er een feestje was hier... en ja hoor! 200 pagina's! gefeliciteerd..

Hoe gaat het verder met jou, rick en de valkjes? en met de jongens ook alles goed?

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

lynette

JAAA de 200ste pagina Joepie  ;D

En wauw lekker moterrijden op kos dat is toch de mooiste manier van het eiland bekijken vind ik. Moterrijden wil ik ook maar helaas rijbewijs halen zit er voorlopig nog niet in het is zoo duur  :-\ maar komt zeker nog wel.

En de valkjes ook een lekkere vakantie gehad bij Ivanna  ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sharon

Hoi Karin

van harte gefeliciteerd met je 200ste pagina! Jemig meid, wat is dat snel gegaan zeg.

Alles goed daar met jou en je lieverds?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Gefeliciteerd met je 200 ste pagina hoor meid ; en op naar de volgende 100 he ! Dit is te gek  he ! Grtjs Ann

Hermien

PROFICIAT met je 200ste verjaard. (oeps) pagina..!

;D   ;D   ;D   ;D

Kaatje

Nou ja zeg, ... ik kreeg geen notificaties meer  :-\ Ik dacht ik zal even een update plaatsen en ineens staan we op 200 pagina's  :o  :o

Bedankt voor de felcitaties, nou het is inderdaad snel gegaan zeg  :D

Hier gaat alles goed, ... ik heb bij kweken wat neergezet maar misschien kan ik het ook direkt hier wel neerzetten.

Ja, de vakantie was heerlijk, ... jeetje, vorig week zit je gewoon nog heerlijk in de zon lekker lui te zijn en dan nu ineens is het vreselijk guur weer, jakkes .... het heeft vandaag zo'n beetje de hele dag gehoost, niet te geloven !

Vandaag kreeg ik weer een pakketje binnen, ik had lekker online geshopt  :D Gelijk maar 3 dennenappels genomen, want die zijn moeilijk leverbaar heb ik gemerkt en nog meer dingen, allemaal eten eigenlijk van kiemzaad tot trosgierst mais, een 2 in 1 sepiasteen, gritsteen een soort noodles en blokken met diverse zaden, ... ze zijn dus weer lekker verwend  ;)

Ik zal binnenkort weer wat foto's plaatsen want het is meer een verhalenboekje aan het worden. Soms verbaast het me dat anderen zoveel tijd lijken over te houden, of ik ben gewoon te weinig online  ;D

Het is echt een superforum, leuk, gezellig en gemoedelijk met een schat aan informatie, en ik ben blij dat ik hier terecht ben gekomen  :D Ook zijn de meetings en het contact hier super, toch !

Oja, mijn vraag gaat over Paco en wat ik nu het beste kan doen, heb ik weer hoor een mannenvalk die niet weet hoe hij moet vegen  :-\

Liefs, Karin

Hoi,

Paco heeft zoals sommige van jullie weten een klik met Vicky. Paco probeert van alles om Vicky op dit moment te verleiden, maar Vicky heeft hier op dit moment erg weinig zin in 

Paco kan er ook helemaal niks van, hij gaat bovenop de rug van Vicky zitten en maakt wat piepende geluiden, verder gebeurt er niks, hij veegt niet met zijn staart en de cloaca's zullen elkaar op deze manier ook nooit raken.

Nu heb ik het idee dat Paco gewoon zijn evenwicht aan het oefenen is, ... in de vorige kooi ging het wel een stukje beter maar van echt vegen is nooit sprake geweest.

Vicky heeft al moeite met haar evenwicht en op stok "wipwappen" is voor haar haast niet mogelijk, maar Paco blijft wel steeds aandringen.

Wat is nu wijsheid. !?

Ik vind het zielig voor Vicky die gewoon piept omdat ze het beslist niet wilt, ze bijt Paco ook elke keer in zijn poten.

Nienah zit elke dag wel een paar keer kippetje, zij smacht naar een man dat is wel duidelijk, vaak zelfs onder Paco's neus, maar hij schenkt geen aandacht aan Nienah.

Zou ik Paco ( om Vicky verdere onrust te besparen ), misschien tijdelijk alleen moeten laten zitten en dat ik dan over een paar maanden, begin in het voorjaar, Nienah erbij zet !? Kijken of hun een koppeltje willen vormen, Nienah wil graag en voor Paco is het volgens mij de natuur die hem stuurt.

Wie heeft er ooit eens eerder gehoord over een valkje welke niet kan vegen ( wipwappen ) zeg maar !?

Alvast bedankt !

♥Debby♥

Totaal onervaren reactie..

waarom paco en nienah niet een tijdje samen zetten.. kijken of dat wil klikken.. als nienah wel wil kan hij wellicht op haar wat oefenen..

Didi en Duuk deden het de eerste paar keren in een voerbakje en Daya ging ook in een voerbakje kippetje zitten..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Ik kwam alleen even hai zeggen maar zie ik dat ik je gelijk mag feliciteren met je 200 pagina's!!  :D

Dus bij deze: Hai!!! GEfeliciteerd.  :P ;D ;D ;D ;)

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Deb,

Ondanks de totaal onervaren reactie, toch bedankt !! Zo zit ik eigenlijk ook een beetje te denken en te brainstormen. Vicky is ook soms wat onhandig met gewoon lopen en klimmen, dus ik denk dat het op stok voor haar heel lastig is om haar evenwicht te bewaren en het daardoor ook niet echt lukt  :-\

Dit vind ik gewoon zielig, maar ook voor Paco, die heel lief doet en dan toch op wil stappen. Caroline heeft denk ik behoorlijk wat ervaring hiermee, ( misschien niet met een valkje wat niet veegt, maar wel of je kunt kijken of je kan koppelen ) misschien dat Caroline me wat raad kan geven  ::)

Nogmaals bedankt voor het meedenken !

Kimm

hoi karin,

je kan het allicht gaan proberen en kijken hoe zich dat ontwikkeld. ik heb er ook geen ervaring mee zoals je weet maar soms toch dingen uitproberen ;) :D

wie weet hoe zich dat ontwikkeld :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010