Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Caroline

Ook ik kom je even een knuffeltje geven ..... ik wist dat je regelmatig veel pijn en uitvallen hebt door hernia's maar wat je hierboven beschrijft .... meis, wat een pijn moet jij ook af en toe hebben .... en dan dingen willen doen en niet kunnen.  :-\

Ik wil even zeggen dat ik ontzettend veel respect voor je hebt en nog meer voor de manier hoe je ermee omgaat. En dan vaak ook nog alleen thuis als Rick onderweg is, super hoor.

Ik vind het heel erg leuk om je over een maandje (vandaag precies) weer te zien.  :D

BEdankt dat je het met mij/ons wilde delen, ik kan me voorstellen dat het je niet in de koude kleren gaat zitten en dat het niet altijd even makkelijk is om erover te praten.  :-\

Dikke knuff  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Karin , ik kwam ook even langs om een knuffie te geven ,
grtjs Ann

Hermien

Karin, mijn 'Vliegtuig' komt op een korte vlucht ook weer even door je boekje gevlogen. Al was het maar om je op te beuren en ervoor te zorgen dat dit boekje weer even bovenaan pagina 1 komt te staan...... ;D  ;D   ;D

Met een dikke kroel van Gabber, Goofy en Silvo.

:-*   :-*   :-*
          ;D

Dierenfreackske

Hoi Karin , heel erg bedankt voorje lieve kaartje hoor , ik vind het zooooooo ontzettend lief van je en dat terwijl je zelf al zo
veel hebt meegemaakt en zo'n pijn hebt altijd ! Ik vind je echt een top meid hoor en ik vind het zoooo jammer dat ik niet in de Nop geraak want ik zou iedereen wel eens willen ontmoeten daar , moet erg intzettend leuk zijn met zo lieve mensen ! Ik hoop dat je al een fijn weekend heb gehad en ik wens je nog een fijne avond toe , geef je valkjes een lieve knuff van me

Ann

Kimm

hoi karin,

jeetje zeg, dat is niet niks.

ik wens je veel sterkte hoor.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Karin , je bent zoooooo ontzetten lief , ik neem je leuke kaartje mee naar de kliniek ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Ook wij komen je een dikke knuffel geven.
Hoop dat je je snl weer wat "beter" voelt.

Ook een dikke knuffel voor je valkenkindjes :-*

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Wat een lieve berichten allemaal, jullie zijn kanjers  :-*  :-*

Hoi Anja,

Ja, een wel heel bekend kaartje, ... je ziet het, het kaartje staat er nog steeds ! Bedankt voor je lieve woorden  :-*

Hoi Caroline,

Ik kijk ook erg uit om jou weer te ontmoeten bij de meeting, gaat lekker snel nu  :D

Knuffie terug  :-*

Hoi Ann,

Bedankt voor je lieve en het leuke plaatje  :D Fijn dat het kaartje aangekomen is. Ik was vergeten om het land erbij te zetten en ik had het kaartje ook nog in de verkeerde gleuf gestopt wat voor Rotterdam en omstreken stond, het moest overige bestemmingen zijn !

Lief dat je hem mee neemt naar de kliniek !

Heb een zaterdag nog wat kaartjes gehaald en er komt er zeker nog één jouw kant op. Ook ga ik heel hard voor je duimen dat alles voorspoedig zal verlopen  :-*  :-*

Hoi Hermien,

Bedankt voor het ophijsen van mijn boekje ! Geef je vliegtuig maar een dikke kroel terug  :-*

Hoi Kim,

Bedankt voor het leuke en lieve plaatje, jij bent ook een toppertje hoor  :-*

Hoi Jeanine,

Jij natuurlijk ook bedankt voor je lieve reactie, voor jouw lieve valkjes ook een dikke knuffel  :-*  :-*

Nogmaals iedereen bedankt voor de lieve reacties !!

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin , jij bent een schat hoor ! Ik hoop dat je ondertussen niet te veel pijn hebt en weer snel beter bent !
Geef je valkjes een lieve zachte knuff van me he , grtjs Ann :)

Mara

Hoi Karin

Ik hoop dat het met jou beter gaat. Ik reageer niet zo veel meer als ik voorheen deed, maar lees nog steeds wel heel veel en heb ook nog de notificaties van jouw boekje aanstaan, dus blijf altijd op de hoogte.

Groetjes

Mara

Kaatje

Hoi Ann,

Ik heb de valkjes een dikke knuff gegeven, ze zitten nu lekker in de bak te scharrelen en hangen zo af en toe weer in de nieuwe takken  ;D

Paco en Vicky hebben nu 2 keer op stok gewipwapt en dat gaat beter, hoewel Paco nog wel een hoop moet leren  ;)

Hier is het weer echt pet, vanmorgen om 6:30 leek het een hele zonnige dag te worden, maar nu hangen er overal stapelwolken die erg donker van kleur zijn, ... dat beloofd wat straks   :o

Hopelijk is het bij jullie beter !

Hoi Mara,

Dat heb ik ook hoor, telkens als ik het idee heb de boekjes op te pikken dan komt er weer wat tussen   ::)  Toch lijkt het in de winter drukker dan in de zomer, ... nou ja zomer, uche uche, hopelijk krijgen we toch nog een paar lekkere weken  :D

Liefs, Karin

Kimm

hoi karin,

hihi paco aan het wipwappen, zal een grappig gezicht zijn he?

het is hier ook geen mooi weer hoor. alles is bewolkt :-\

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

aad

hoi karin

Ben weer beetje bij... enne dikke knuffel he  ;)

groetjes aad

Kaatje

Hoi Kim,

Het is inderdaad een grappig gezicht ! Paco en Vicky hebben nog alle tijd om goed te oefenen, hoewel Vicky volgens mij wel weet hoe het moet, alleen Paco nog niet  ;D

Hier nog een kort filmpje van het oefenen van vanmiddag, ik was een beetje te laat met het pakken van de camera, dus Paco was al bijna klaar  ;)

Hee Aad,

Was vast niet zo veel om in te halen  ;)

Dikke knuffel terug hè  ;)

Liefs, Karin

aad

19 augustus 2008, 18:47:48 #2789 Last Edit: 19 augustus 2008, 18:49:50 by aad
Zeg Karin doen ze het zonder geluid??
Hier horen de buren het denk ik, zo een herrie   ;D ;D

Groetjes aad