Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Karin

Mooie foto's hoor, en wat begint Paco toch een mooi gezichtsmasker te krijgen, prachtig!!

Heb er weer van genoten.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Karin , jaaaaaaaaa , Paco is echt een stoere knappe vent hoor , helemaal het einde vind ik ! Heel knap ! en lief ! Grtjs Ann ;D ;D

Anja

Hoi Karin,

Daar ben ik weer. Paco en Vicky een stelletje lees ik. Wat lief hè. Hoe ze dan alles voor en met elkaar doen. Prachtig gewoon. Daar kan een mens toch uren naar kijken.

Lief van Ivana dat ze op je vogies wil passen als jullie met vakantie gaan. Ik weet zeker dat ze in haar schatkamer niks tekort komen.

Mooie foto's heb je geplaatst. Deze vind ik schitterend. Dat oog zo mooi.

Liefs Anja

Anke

Hoi Karin,
Wat heerlijk om weer een update van je te lezen en te mogen genieten van de foto's :)
Wat zijn het toch een knapzakken ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Gelukkig hoefde ik hier niet een giga achterstand in te halen :D

ik heb ontzettend genoten van de prachtige foto's en je verhaal over de ondeugende gekke lieve Xena  ;D

Een dikke knuffel voor jou en je prachtige valkenkindjes :-*

Caroline

Helemaal met Anja eens .... wat een prachtige foto van Xena.  :o

Maar .... ook het heerlijke gele koppie van Paco staat er geweldig op .... de magische pareltjes van Nienah en de zwoele blik van Vicky .... je hebt een heerlijk kwartetje.  :-*

Leuk vooruitzicht .... in september heerlijk op vakantie .... en je scheten naar Ivy ... je zult ze zeker missen maar jeetje, wat zullen ze het daar ook goed hebben.  :D

Dikke knuffel, ik begrijp zo hier en daar tussen de regeltjes  ;) dat je ook even in de lappenmand zat .... pas goed op de zelf .... en Sanne .... is reuze nieuwsgierig.  ;)

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Jaaaaaaaaaaaaa ,  ;D ;D ;D   grtjs Ann

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Morgen weer even een update, vandaag een vervelende dag achter de rug met ook nog eens migraine  :-\

Even een foto van Gerda met haar kinders en schoonzoon  :D

Zo sweet  :-* :-*

Liefs, Karin

Gerda

Ik las vandaag iets dat ik hier zal herhalen:
let niet op mijn onderkin(nen)  ;D ;D

Hier nog een foto van Paco, terwijl hij aan het zingen is  ;D ;D

Ik heb nog een leuke foto van jou, maar die hang ik in 't Valkje op!

Liefs, Gerda

Dierenfreackske

Hoi ..wat een leuke en mooe foto is dat van Gerda met haar kindjes ! Hhihihi ! Lekker knus hoor ! Grtjs Ann

Hermien

Hihihi, eindelijk een gezicht bij Gerda. Knappe foto hoor!

Kimm

hee wat leuk zeg die foto van gerda! super!

en die van paco ook :D  :D  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

13 augustus 2008, 13:48:20 #2772 Last Edit: 13 augustus 2008, 13:56:21 by Kaatje
Hoi Ann en Kim,

Fijn dat jullie van het verhaal genoten hebben en zoals beloofd weer een kleine update ... maar, zal eerst jullie gaan beantwoorden  ;)

Hoi Hermien,

Xena bespringt Paco en Vicky niet hoor ... ze daagt ze uit als ze aan het "wipwappen" zijn  :D Ik zet "wipwappen" expres tussen tekens want Paco veegt dus mooi niet, ... uiteraard hoop ik dat hij dit nog leert.

Hoi Mara en Ann,

Paco heeft zeker een heerlijk masker gekregen, ik was dus echt bang dat hij zo'n sproetenhoofdje zou houden, ... dit had ik natuurlijk ook niet erg gevonden maar ik ben juist verliefd op wildkleurtjes en bij mannen dan juist op dat gele masker  :D

Hoi Anja,

Ja, het is echt heel lief om Paco zo met Vicky te zien ! Leuk dat je ook weer komt lezen, ik loop ook nog overal achter hoor, maar ik probeer alles weer langzaam op te pikken  ;)

Ik ben ook heel blij dat Ivana op wilt passen, echt heel fijn, ik weet ook zeker dat ze het fantastisch zullen hebben en dat is een fijne gedachte  :D

Xena heeft prachtige ogen, ... en bedankt voor het compliment, fijn om te lezen dat je de foto's leuk vindt !

Hoi Anke,

Fijn dat je van de foto's en update genoten hebt :-*

Hoi Jeanine,

Komt vast door de vakantie periode dat het in meerdere boekjes zo rustig is en zo ben je dan weer lekker snel bij  ;) Xena is een heel slim meisje, hoewel ze soms echt op een knul lijkt .... echt een dondersteen is het  :D

Hoi Caroline,

Ik geniet echt ontzettend veel van mijn heerlijke kwartet, heb toevallig net de bieslook-ei salade gemaakt die ik bij jou in het boekje zag staan ... Misschien moet ik het ze in de avond geven want nu lopen ze er gewoon voorbij en nog even en ik kan het weggooien ....  Later nog maar eens proberen  ;)

Owhh zeker een heerlijk vooruitzicht die "korte" vakantie en echt weer lang geleden. Ik weet ook dat ze het bij Ivy geweldig gaan krijgen en ze niets tekort zullen komen maar missen dat ga ik ze zeker  ::)

Wat betreft de lappenmand ... die is er eigenlijk veel te veel, helaas is het niet anders en maken we er gewoon het beste van  ;)

Ik heb lumbale Kanaalstenose en Artrose ( rug ) en in mijn nek verstreken lordose en kyfose en posterieure ostefytvorming.

Eigenlijk komt het er op neer dat mijn rug en nek in meer of mindere mate ernstige slijtage vertoont waardoor je eigenlijk altijd wel ergens last van hebt. Hierdoor heb ik ook last van hernia's die ik in het verleden heb gehad die 1 keer in de zoveel tijd weer om de hoek komen kijken  ;)

Daarom ben ik heel erg blij met de valkjes en de afleiding, wat een heerlijke lieve en mooie wondertjes zijn het toch  ;D

Ik ben haast net zo nieuwsgierig als Sanne, alleen dan naar haar gezichtje en reactie  :-*

Hoi Gerda,

Heerlijke foto van Paco, ... echt een heerlijk manneke ! Het was echt mega gezellig en dat vonden Paco en de meiden dus ook, dat is wel duidelijk te zien  :-* :-*

Hoi Hermien en Kim,

De foto van Gerda is inderdaad echt super, heerlijk relaxed met haar kinderen en schoonzoon  :D

Hoi hoi,

Ik merk dat Paco en Vicky steeds meer op jacht gaan naar een donker en beschermend plekje, misschien moet ik wel een blok gaan aanschaffen  ::)

Vanmorgen dus ei-bieslook salade gemaakt met macaroni, en zaad ... er is niet naar omgekeken, behalve de wat grotere stukjes eigeel .... Denk dat ik het voortaan beter in de avond neer kan zetten, want normaal zijn ze toch wel gek op zoiets !

Verder alles goed met Paco en de meiden, ... iedereen is inmiddels volwassen en wegen allemaal rond de 108 gram in de ochtend  :D

Iedereen een hele fijne dag !

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin, fijn om te horen dat alles goed is met Paco en de meiden . Hij heeft inderdaad een mooie gele koppie !
Lief he ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Karin,

Wat een leuke foto van Gerda. Een bekend kaartje op de achtergrond ;) ;) ;)

Ik heb echt bewondering voor je. Moet je eens zien wat je hebt. Dat is niet mis meid en je hoort jou nooit klagen.
Petje af hoor.

Liefs Anja