Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Trienke,

Paco is echt een bikkel, ... we hebben inmiddels het de tape van zijn pootje verwijderd en hij vindt het allemaal nog wel wat vreemd !

Hoi Ann,

Hihi ... wat ik ga doen als er eitjes komen !? Op dit moment zou het nog te vroeg zijn voor eitjes, dat kan pas op zijn vroegst begin volgend jaar ... en dan hou ik de eitjes want ik zou dit vreselijk graag een keer meemaken !!

Ja, je kan echt merken dat hij echt voor Nienah kiest, hij loopt haar steeds achterna, probeert vreselijk zijn best te doen om haar aandacht te trekken en doet dit dus niet bij Xena.

Soms vergist hij zich volgens mij nog, want dan doet hij het ook even bij Vicky .... of hij heeft besloten om het bij Nienah èn Vicky te proberen, dat kan natuurlijk ook nog  :o

Hoi hoi allemaal,

Het tape is van Paco zijn pootje, we hebben hem voor de zekerheid maar even een kapje omgedaan en dat was geen overbodige luxe  ;) Niet dat hij beet ofzo maar hij bleef maar met zijn koppie draaien om bij zijn pootje te komen !

Rick heeft Paco vastgehouden en ik heb het prielwerk mogen doen, daarna hebben we zijn pootje goed afgespoeld onder de kraan en hij gaat zo douchen. Eerst Paco en dan de meiden  :D

Hij is nu lekker druk aan het poetsen en ik zit helemaal onder de hulsjes ook kan hij heel goed met zijn pootje klemmen dus ik vermoed echt dat hij last had van zijn pootje omdat hij lichamelijk erg verzwakt was !!

Fijn weekend allemaal,

Liefs, Karin

Anke

Hoi Karin,
Wat heerlijk om al het positieve nieuws hier te lezen ;D
Maak je ook nog douchefoto's? ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Anke,

Rick gaat met de valkjes douchen ... maar ik zal mijn best proberen te doen  ;)

Groetjes, Karin

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Karin ....wat super dat de tape van Paco zijn pootje heb gedaan , nou Rick dan , ....ik wik dat ook wel eens meemaken dat er hier eens eitjes komen later , maar nu gaat het nog niet , ik heb trouwens 2 mannen he , maar als de jongen er bij komen poppen van  Silke ?  Of eerst andere ?  Kan het ten vroegste binnen twee jaar  he !

Ik wou dat die voiliere al klaar was , maar ik moet nog wat geduld hebben , door dit slechte weer is er wat vertraging opgelopen he !

Leuk dat hij 2 vrouwen kiest , waarom ook niet he , hij heeft toch niemand in de weg he , hihi ! Da's me der eentje he die Paco ,  wat een macho ! Hihi ! Grtjs Ann

Sally

Hallo Karin,

Pfoeh, stond hier ook enkele pagina's achter en heb er wat doorheen gelezen...
Dus je hebt de toilet training bij Nienah toegepast, werkt wel goed denk ik he. Goed dat ze nu terug beter opstapt :D

En bij het verhaaltje over de zooo lieve Paco heb ik toch wel moeten lachen hoor. :D

Fijn voor Paco dat zn verbandje af zn pootje is en dat ie er heel goed mee kan klimmen. Enkel goede berichten hier!!!
Fijn om te lezen..

Vanaf nu ga ik weer volgen hoor...

Groetjes Sally en een kroel van Pietje en Kenji

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Wat gaat jou boekje in een sneltreinvaart zeg.

Maar ik ben weer helemaal bijgelezen.

Gelukkig is het goed gelukt om de tape te verwijderen van het pootje van Paco.

En kan je hem ongelijk geven dat hij zowel Nienah als Vicky versiert. Hij houd gewoon een reserve voor als Nienah het toch niet helemaal ziet zitten ;D

Ben benieuwd naar de reactie Woensdag. Ze zullen ongetwijfeld opkijken :D

Je hebt het prima gedaan een dikke  :-* voor jou en je moed.

*Manon*

Heerlijk toch om te lezen dat het zo goed gaat met Paco  ;D
Wat een kanjer is het toch ook!!
En nu zijn verbandje eraf is, zal het allemaal weer als vanouds zijn neem ik aan.

Heerlijk nieuws Karin  ;D

Groetjes Manon

Annelies

Hoi Karin

Wat super gaaf dat nu ook zijn verband er af is zeg.

Hebben we tenminste ook voor het gezicht weer een oude Paco.
En laten we het er idd maar op houden dat het met de ziekte te maken had en dat hij verder weer helemaal top is.

Op naar het eerste nest toch  :P

Liefs Annelies

Kaatje

Hoi Anke,

Ik heb mijn best proberen te doen meid en zal zo de foto's uploaden na mijn bericht  ;)

Hoi Ann,

Ja, ik ben ook blij dat de tape van Paco zijn pootje is ! Het was wel even een karwei maar het is ons gelukt  ;)

Leuk hè dat idee van eitjes, ... voorlopig moeten we nog aardig wat geduld hebben maar dan kunnen we ons wel heel goed gaan voorbereiden natuurlijk !!

Ook kan ik me voorstellen dat je hoopt dat de volière snel klaar zal zijn, en Matthias ook wel denk ik, dan kan hij zijn eigen vogeltjes mooi gaan uitkiezen  :D

En ja, ...Paco is me er ééntje hoor .... toch denk ik dat als Nienah ervoor wilt gaan ze geen andere popjes bij Paco in de buurt wilt hebben, hihi maar we zullen zien hè !!

Hoi Sally,

Geef Pietje en die heerlijke Kenji maar een hele dikke knuffel van ons ! Ja, het boekje is ineens erg hard gegaan hè  ;)

De toilet training heeft echt zijn vruchten afgeworpen en ik ben eigenlijk best heel trots op Nienah ! Ze blijft natuurlijk erg eigenwijs ( zie foto's straks ) maar ze is echt vooruit gegaan en stapt echt weer netjes op !!

Het was even aankijken natuurlijk maar gelukkig zie ik geen verschil tussen met of zonder het verbandje maar ik denk toch dat het wel even goed is geweest voor zijn pootje !!

Bedankt voor je reactie  :-*

Hoi Jeanine,

Ik ben ook heel erg benieuwd een woensdag, maar uiteraard laat ik dat hier gelijk weten !! Wij zijn ook heel blij dat het verbandje van Paco zijn pootje is ! Dikke knuffel voor de valkjes en de kinderen, ... zijn ze weer een beetje opgeknapt !? 

Bedankt voor je lieve reactie weer en een dikke :-* :-* terug !!

Hoi Manon,

Dank je wel meid .... zeker heerlijk nieuws allemaal  :D

Hoi Annelies,

We houden het er maar gewoon op hè ... Ik zal het er inderdaad met de VA nog even over hebben een woensdag, en nu op naar de voorbereidingen want de echte eieren gaan nog op zijn minst 9 maanden duren  ;D

Ik zal nu de foto's gaan uploaden maar het zijn er niet zoveel als vorige keer !

Liefs, Karin

Kaatje

Foto's !!!

Vicky, altijd lief !!

Prachtig meisje !

Zo'n zachte uitstraling !!

Paco Montana,

Op de kast !

Mooie kuif  :D

Boze Paco Montana  ;)

Nienah, zo ontzettend apart met haar prachtige parels  :D

Ze kan zo onschuldig kijken !!

Douche foto's

Vicky in de douche kijkt aandachtig !!

Hmmmm lekker warm hier !!

Ook aan het genieten  ;)

Nienah onder de douche !

Wat een parels !!

Lekker zeg !!

Xena geniet ook van het douchen !

Lekker hoor !!

Oogjes toe !!

Paco eindelijk nu weer voor het eerst douchen na lange tijd, ... echt feest !!

Het kan niet gekker  :P

Echt optimaal genoten en drijfnat !!

After shower foto's !

Nienah en Paco, steeds vaker samen !

Xena poetst, Vicky kijkt  ;)

Vicky poetst nu ook !!

Paco en Nienah !

Rick behoorlijk moe vanmiddag .... lekker slapen met zijn meisje !!

Rick was dus echt in diepe slaap en heeft van de foto's niets gemerkt .... zijn ze niet lief samen  :D

Dit waren ze weer en ik hoop uiteraard dat jullie er weer van genoten hebben !!

Liefs, Karin

Sanna

Citaat van: Kaatje op 30 maart 2008, 22:16:49
Rick was dus echt in diepe slaap en heeft van de foto's niets gemerkt .... zijn ze niet lief samen  :D

Super lief, Karin! Om in te lijsten ;D ;D.

Wat een heerlijke foto's heb je gemaakt van je kinders. Ik ben echt ontzettend blij dat Paco er weer bovenop op is en wat zullen ze hun ogen uitkijken in Driebergen ;).

Groetjes, Sanna

Caroline

Geweldige foto's, echt waar.

En die met slapende Rick .... helemaal super toch.  :-*

Trusten voor straks.  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Ik sluit me aan bij de rest :D
Geweldige foto's
Laat ze morgen ook aan Amanny zien ;)

En de kids zijn weer opgeknapt. Bedankt voor het vragen  :-*

Lisa

Hoi Karin,

Wat fijn dat Paco's pootje uit de tape is.
Wat een leuke douchefoto's zeg.
Vooral deze:

Yeah ;D eindelijk weer douche :D :P

Liefs Lisa