Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Lisa

Hee Karin

Wat een super leuke en ook lieve foto's.

Deze vind ik heel lief

Hihi die  Xena gapen op de foto ooit kunnen die foto's best grappig zijn ;D :D

Ik heb er van genoten. :-* :-*

Groetjes Lisa

Anke

Hoi Karin,
Wat heb jij een geweldige foto's gemaakt!!!
Die waren het wachten wel waard hoor ;D
Ga zo door Karin, lekker veel mooie foto's, dan kom ik hier gezellig genieten ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Anja,

Bedankt voor je complimenten over de foto's !! Sommige zijn inderdaad echt heel mooi gelukt en geworden, maar het was ook een heleboel geluk hebben hoor  ;)

Hoi Peggy,

Ik zie dat Gerda je al heel erg goed uitleg hebt gegeven, ik had dit niet beter kunnen doen  :D

Hoi Mara en Wilma,

Dank jullie wel hoor !!!

Hoi Gerda,

Bedankt voor de heldere uitleg, ik had anders echt niet geweten hoe ik het uit had moeten leggen, je hebt dit echt super gedaan, nogmaals bedankt  :-*

Hey Lisa,

Wat een ontzettende leuke en lieve reactie, je bent een kanjer van een meid  :-*  :-*

De foto's die jij weer omhoog gehaald hebt vind ik persoonlijk ook erg mooi, wat was het toch een verrassing zeg toen ik ze van de camera op de pc zette om ze te bekijken  :o

Hihi, de foto's van Xena waren zeker leuk, ... het was gisteren al erg laat en ik zag dat ik de helft in jouw verhaal over de hamsters vergeten was, dat ga ik zo dus gelijk goed maken, wat een heerlijke hamsters heb je zeg !!!

Rick is gisteren en vandaag heel de dag thuis geweest, de valkjes hebben dus de tijd van hun leven want kunnen èn de hele dag bij hem kroelen, èn ze zijn er werkelijk al de hele dag uit !!

Als ze even willen eten of willen drinken, of gewoon even rust willen dan gaan ze uit zich zelf de kooi weer in  ;D  Wat zijn het toch waanzinnige dieren zeg !!!! Dit had ik werkelijk een paar jaar eerder moeten doen, .... toch ben ik blij dat dit niet zo is want anders had ik Paco, Vicky, Nienah en Xena niet gekregen maar andere valkjes gehad  ;D

Groetjes Karin

Gerda

Hoi Karin,

Hoe is het met Paco na zijn kleine botsing??
Ik liep te wandelen over het forum en kwam het tegen, dus ik dacht, even informeren!

Liefs, Gerda

En hoe is het met Rick? Je hebt hem toch geen klap op zijn kaak gegeven?  ;D

Kaatje

10 januari 2008, 13:40:19 #1519 Last Edit: 10 januari 2008, 13:42:36 by Kaatje
Hoi hoi allemaal,

Met Paco, Vicky, Nienah en Xena gaat het echt heel erg goed  :D Ze hebben vanmorgen dus lekker gedouchte, ... we wilden ze dus eerst in de kleine kooi zetten met Paco als voorbeeld er bovenop, maar dit was dus geen succes  ::)

Vicky en Nienah zaten als eerste in de kooi maar vonden de kooi al helemaal niks en begonnen dus beneden al flink met hun vleugels te slaan, ... we hebben ze er dan ook maar gelijk weer uitgehaald voordat er ongelukken zouden gebeuren  ::)

Rick is met Paco naar boven gegaan en is gaan douchen, daarna heb ik eerst Xena naar boven gebracht in het reisbakje en met Xena ging het eigenlijk super ... ze vond het douchen echt heerlijk en zat dus heel trots naast Paco, ... ze spreidde eigenlijk gelijk haar vleugels en hing helemaal voorover op de ontstopper die aan de muur gezogen zat !! Ze genoot zichtbaar met volle teugen  ;D

Daarna heb ik Xena in een handdoek mee naar beneden genomen en haar lekker afgedroogd en op de spiraal boven de kachel gezet, dit vond ze dus echt heerlijk en begon gelijk uitgebreid te poetsen  ;D

Daarna was Vicky aan de beurt en die genoot er ook zichtbaar van maar bleef wel heel stil zitten, ik kon het aan haar oogjes zien dat ze genoot en na een minuut ( want toen was ze dus al "nat" genoeg ) heb ik haar ook in een handdoek mee naar beneden genomen, afgedroogd en haar bij Xena op de spiraal gezet, ze zat dus echt te kijken zo van wie wil mij gaan poetsen !?

Daarna dus Nienah mee naar boven genomen, Nienah heeft een "pittig" karakter dus ik dacht ik doe Nienah wel als laatst, Paco had ik na Vicky mee naar beneden genomen zodat Nienah lekker alleen met Rick in de douche kon vertoeven ! Op zich is dat ook echt heel erg goed gegaan, ze is alleen een paar keer boven op de stang van het douche gordijn gevlogen, maar al met al dus een geslaagde eerste douche ervaring !

Toen ik Nienah dus ook op de spiraal had gezet hebben ze met zijn allen uitgebreid zitten poetsen, Vicky zat eigenlijk te wachten op de anderen en wilde eigenlijk door hun gepoetst worden ! Toen ze dus merkte dat de anderen te druk met zichzelf bezig waren is ze zichzelf uiteindelijk ook maar gaan poetsen !!!

Paco, Vicky, Nienah en Xena zijn dus weer heerlijk fris en hebben er echt van genoten,... voor mij ook echt een hele opluchting dat het zo goed is gegaan, echt heel erg leuk en dus ook voor herhaling vatbaar  :D

Gisteravond heb ik Paco, Vicky, Nienah en Xena nog gewogen !! Paco woog 101 gram, Vicky 94 /95 gram en Nienah en Xena blijven steeds hetzelfde wegen en wogen 92 gram !! Echt allemaal goede berichten en we genieten dan ook met volle teugen van de meisjes, .... en Paco, !? .... die is helemaal in de gloria  ;D

Hier nog wat foto's van gisteren en wat foto's van vanmorgen !!

Paco en Nienah zoeken elkaar steeds vaker op  :D

Hee ik zie wat !!

Kijk eens Paco, goed van me hè !?

Ik zit echt al hoog !!

Twee mooie portretjes van Xena  :D

Nienah is erg graag op het spiraal te vinden !!

Vicky ook  :D

Nu de foto's van vanmorgen van na het douchen  :D

Xena deed het perfect in de douche !!

Nu lekker schoonmaken en poetsen !

Paco maakt zich schoon en poetst er op los !!

Vicky en Nienah !

Zal ik het vragen !?

Zeg Nienah, kan jij me helpen met poetsen !?

Hoorde je wel wat ik tegen je zei !?

Hmmm zo te zien is ze veel te druk met haarzelf bezig  ::)

Tja, dan zit er niks anders op om mezelf dan maar te gaan poetsen  :-\

Allemaal lekker gedouchte  :D

Dit waren ze weer,

Groetjes Karin

Anke

Hoi Karin,
Wat leuk dat het zo goed ging met douchen en dat de valkjes ervan genoten hebben!!
Je hebt weer hele mooie foto's gemaakt van je kwartet!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Gerda,

Paco vloog gelukkig maar heel zachtjes tegen het raam van de pui en er was eigenlijk helemaal niks aan de hand gelukkig !! Het was meer mijn schrikreactie en ik was dus gelijk echt boos op Rick !!

Lief dat je even komt informeren en je komt dan ook net op het juiste moment !! Kan je nog even lekker snel wat foto's bekijken van je meisjes  ;)

Hmmm ik was er wel toe in staat ja, hoe dom kan je dan zijn zeg !!  ;D

Liefs Karin

Karin

Wat een heerlijke foto's Karin. Je valkjes hebben het erg leuk bij jullie zo te zien  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Sharon

Hoi Karin,
wat leuk om te horen dat het douchen zo goed is gegaan! Dat moet echt geweldig zijn geweest om ze allemaal eens lekker te douchen.
Fijn dat ze er allemaal wel van genoten hebben.

Ik kan op het moment helaas de foto's niet zien, zal ze dus moeten bekijken als ik weer thuis ben.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Hoi hoi ,   ik heb heel erg genoten van je foto's !! Wat een mooi stel met z'n vieren zeg !! Ik hoop dat ze allemaal mooi gedouchd hebben en daarna een uurtje poetsen ? Hey de spiraal en de twee close Up's zijn ook heel mooi hoor ! Grtjs Ann

Gerda

Hoi Karin,

Fijn dat Paco er niets aan over gehouden heeft. Maar soms kun je zo voorzichtig zijn en er kan toch iets gebeuren.
Bij een vriendin van mij is er ooit een valkje weggevlogen op een manier die je bijna niet kan geloven. Het valkje in de kamer schrok van de papagaai, vloog de gang op de bocht om en toen de keuken in, waar een kantelraampje een paar centimeter open stond. En dus toch door het raampje naar buiten. Dus ze voelen de windstroom van een open raam en hup er naar toe.

Een reflex, net als naar het licht toe vliegen!

Maar je foto's zijn weer heerlijk! Vooral de serie van Nienah en Vicky!
Wat leuk dat Nienah en Paco al zoveel met elkaar optrekken! Ze zwepen elkaar volgens mij wel een beetje op in het kattekwaad, want ze lijken me de twee ondeugensten van het hele stel!

Xena houdt dus erg van douchen. Hier ging ze ook al vroeg badderen en de andere twee trouwens ook. In een platte bak met een cm of 3 water er in. Dat is eigenlijk hun drinkbakje, maar ze passen er volgens henzelf ook goed in om te badderen  ;D

Ik heb er weer van genoten!

Liefs, Gerda

♥Debby♥

mooie foto's weer Karin.. je ziet gewoon hoe goed ze het bij jullie hebben.. ze genieten helemaal..

paco en nienah zijn ook zooo schattig samen.. dat wordt vast een heel lief koppeltje..

in het kort.. ik heb weer GENOTEN!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sally

Hallo Karin,
wat een leuke foto's heb je weer geplaatst.
En wat goed dat de eerste douchebeurt zo goed is verlopen.

groetjes Sally

Lisa

Hee Karin,

Wat een leuke foto's zeg van de gebadderde valkjes.

Nienah is zelfs nog mooi als ze is gedoucht ;D.

:-* :-* Echt een schattige foto :D.

Groetjes Lisa

Peggy

Hoi Karin,  wat heerlijk dat je valkjes fris gedouched zijn en dat hun eerste douche beurt goed is verlopen.  Mooi is dat hè als je ze zo ziet genieten met of zonder gespreide vleugels.  Dirkje spreid altijd gelijk zijn vleugels en wringt zichzelf in allerlei bochten zodat de douche stralen overal komen;  zo leuk.
De '' poets ''  foto's waren weer superrr...de andere trouwens ook.  Mijn complimenten hoor. Enne even over je foto toestel;  natuurlijk weet ik dat de 'fotograaf' zelf  het werk moet doen en dat je echt moet oefenen om de juiste foto te maken. Ik bedoelde het zeker niet verkeerd hoor. Ik zelf heb een digitale camera v Olympus; 7.1 megapixel...dus lang niet slecht.Helaas lukken de close upjes bijna nooit en dat vind ik wel jammer.
Geeft wel weer hoop Gerda;  dus ik moet eigenlijk met mijn camera ook mooie portretjes kunnen maken ? Zou wel heel gaaf zijn.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier