Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Mooie foto's Karin!! 't is een prachtig stel bij elkaar hoor!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Karin,

bijna 100 pagina's kletskous ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Karin .....al de 99 ste bladzijd .....
nog 1 en je hebt je 100 ste bladzijde he !!!
Ik kom straks nog wel eens kijken om
je te feliciteren maar nu is het nog eentje
te vroeg he !! Grtjs Ann

Sharon

Hoi Karin,
wat heerlijk dat Vicky en je man zo lekker van elkaar kunnen genieten hè. Lijkt me echt geweldig om te zien.

Oh, straks weer foto's! Jeej!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Peggy

Goede morgen karin,
Ik heb weer enorm zitten glunderen bij het zien van je foto's.  Vicky vind ik echt superr mooi,  zo mooi wit en wat lief dat ze jouw rick zo gaaf vindt.  Heerlijk hoor ,dat gekroel.
Ik blijf het zeggen;  je hebt vier hele mooie schattige foto genieke valkjes.  en zelfs Paco kan dus lachen  ;)  de lieverd.

Gr peggy

ps;  schandalig eigenlijk,  maar ik kan de foto van je mozaik paadje niet vinden dus heb deze nog niet gezien... ::)  wat een druif ben ik hè?

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Kaatje

Hoi Anja,

Het is wel grappig hoor, maar ben ik echt zo'n kletskous dan !?  :D

Hoi Ann,

Dat duurt nog wel even hoor, misschien morgen wel !!

Hoi Sharon,

Dat is ook echt heel erg geweldig om te zien, hij is zo stapel met de valkjes en vindt zichzelf maar een watje dat hij zoveel voor onze valkjes voelt  ::)

Ik heb hem gelukkig kunnen overtuigen dat dit heel erg normaal is, wat dat betreft heeft hij met alle dieren wel wat en zal hij op een mug of vieze vlieg na geen enkel dier doden of pijn doen ... Hij is echt stapel op alles wat leeft en groeit of bloeit, zelf met planten is hij altijd bezig of dan zie ik hem een pissebet in de aarde leggen  8)

Ik ben ook heel trots op Rick en ik vind het alleen maar geweldig als ik hem met de valkjes bezig zie, vanmorgen ook dan laat hij elk valkje om beurten op zijn vinger stappen om ze een knuffel te geven en goedemorgen te zeggen, ... en dat voor zo'n flinke man  :D

Hoi Peggy,

Fijn dat je hebt zitten glunderen, Vicky is ook echt een plaatje om te zien, maar Nienah, Xena en Paco ook hoor !! Maar Vicky en Nienah zijn gewoon uitzonderlijke mooie mutaties want zo zie je ze echt niet vaak !!

Ik weet nog goed dat toen er pas eitjes gelegd waren me gevraagd werd welke mutatie ik graag zou willen hebbben, ... ik heb toen in Gerda haar boekje geschreven ( want daar stond de vraag ) dat het me helemaal niks uitmaakte, al waren ze toen pimpelpaars met roze stippen, als ze maar lief waren ... nou en dat zijn ze !! Ik heb nergens op gerekend en nu heb ik drie prachtige exemplaren gekregen, echt fantastisch is dat  ;D

Ja inderdaad schandalig hoor en je bent inderdaad een druif  ;) Mocht je ze nog willen zien dan zal je in het buurthuis minstens een bladzijde of 5 terug moeten bladeren want daar heeft Debby nog een quote neergezet over het paadje, dus als je echt zo van mozaïek houd dan weet je waar het staat !!

Ik moet nu trouwens ook eens jouw boekje bezoeken want ik las dat Joep bij jullie komt wonen, alvast gefeliciteerd maar dat komt ook nog in jouw boekje hoor  :D

Groetjes Karin

Kaatje

Hoi Hoi,

Ik heb 2 filmpjes ge-upload !! Paco is overduidelijk op de versiertoer en Nienah is het slachtoffer  ;D Oeiiii wat gieren de hormonen door zijn valkjes lichaam, hij stuitert zowat van ongeduld !! Nou dat beloofd wat als één van de dames hem ziet zitten als ze later ouder zijn  ::)

Hier komen ze  :D

Paco op de versiertoer !!!

Groetjes Karin

Sharon

Hoi Karin,
ik zie het al helemaal voor me hoe zo'n stoere vent helemaal gek is op die kleine valkjes en al het andere dat leeft. Echt geweldig is dat!
Ik vind het super lief dat hij de valkjes 's ochtends gedag zegt, dat doe ik ook. En ook voordat ik 's avonds ga slapen moet ik ze een goedenacht hebben gewenst  ;D

Ik kan op het moment de filmpjes niet bekijken omdat ik op school zit. Heb ik straks wat voor als ik thuis kom! Wel heel erg leuk dat Paco op de versiertoer is  ;D

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Peggy

Ik weet het Karin; soms ben ik echt een druif maar ik ga zo echt kijken.Dank je wel.
enne effe voor de duidelijkheid;  ik vind Nienah,Paco en Xena ook heel erg mooi hoor,eerlijk is eerlijk.  maar ja sommige mutaties springen er gewoon uit maar als ik je foto's zie van je 4 tal dan zijn ze werkelijk waar allevier prachtig om te zien.

En zeg maar tegen Rick dat ie geen watje is hoor!  integendeel zelfs.Hij heeft gewoon zijn hart op de juiste plek zitten en gelukkig heeft hij ook voor dieren een grote liefde.Maakt iemand alleen nog maar symphatieker,  vind ik dan  ;)

en ja Karin ;  je bent wel een gezellige kletskous;  jouw updates zijn altijd heerlijk lang en heel leuk om te lezen. 
Ik vind het persoonlijk niet vervelend dat je zo'n kletskous bent!!  ;D

Gr peggy

ps ;  ik word idd het nieuwe baasje van mooie Joep,  zooooooooooo gaaffffffffff.  Ben zo blij.

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Manon*

Hoi Karin,

Had even weer heel wat bij te lezen :o en vooral te kijken ;D ;D
Wat een mooie foto's en filmpjes weer hey!!
Dank je wel ik heb enorm genoten van je pareltjes.

Groetjes Manon

Sharon

Hoi Karin,
wat een leuke filmpjes zijn dat zeg! Echt ontzettend leuk om Paco zo te zien, hij probeert echt indruk te maken op Nienah. Nienah op haar beurt trekt zich er helemaal niets van aan, hahaha. Misschien als ze wat ouder worden, toch?
Ik heb er in ieder geval erg van genoten hoor. Paco is echt een heerlijk valkje.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Dierenfreackske

Hoi Karin ...ik vind de filmpjes echt super
Wat een stoere bink zeg , die paco !!
Grtjs Ann

Lisa

7 januari 2008, 16:54:30 #1482 Last Edit: 7 januari 2008, 16:58:17 by Lisakuh
Heey Karin,

Ja ik ben de Lisa die jij denkt dat ik ben ;D.

I believe i can fly ;D ;D

Hihi je hebt prachtige valkjes ;).

Leuke foto's zeg ;D :)

Leuke filmpjes zeg :-*

Groetjes Lisa

Anja

Hoi Karin,

Wat een mooie filmpjes. Wat loopt Paco toch indruk te maken hè.

Geef ze maar allemaal een dikke knuffel van me.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Karin,
je hebt bijna 100 pagina's meid! Ik kom je even helpen om die te behalen.

Liefs
Sahron
Hun dagboekje