Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

sandy

jij hebt weleen dure smaak van schoenen  ;D ;D ;D

Kaatje

Hoi Manon,

Dat had Paco in het begin ook hoor, die moest ook eerst de valk ( hihi ) uit de boom kijken, maar ineens was het zijn favoriet en de meiden gingen hem gewoon achterna  ;D

Fijn dat je zo genoten hebt van de foto's, morgen in ieder geval weer want tja, we moeten ook nog een keer strijken hè  ;) En ja hoor, ik kan niet anders dan zeggen dat ik het met je eens bent ... het zijn echt dotjes van valkjes  :D

Hoi Mara,

Bedankt voor je berichtje !!

Hoi Debby, jij ook bedankt, leuk dat je weer eens komt kijken  ;)

Hoi Anke,

Nee het huisje is nog niet verlicht want we kwamen gisteren pas op het idee en aangezien Rick en vooral ik Piet precies zijn, ( ik kan dan wel niks op dat gebied maar ik heb het wel al helmaal in mijn hoofd zitten hoe ik het wil hebben ) + dat het uiterst nauwkeurig moet, zal dit niet zo 1, 2, 3, gebeurt zijn, maar we zijn ons wel al aan het oriënteren voor de Plexiglas (acrylaat) platen die er moeten komen, die heb je in verschillende licht gekleurde tinten en diktes dus we moeten nog even kijken voor de juiste !!

Hoi Sandy, ach wij lopen er zelf ook op denk ik dan maar en ze zijn erg goed voor de voeten dus ook vast voor de pootjes van de valkjes  ;)

Liefs Karin

Lisa

Heey Karin ;D,

Wat leuk zeg voor Paco en zijn meisjes een valkjeshotel ;D.

Ik vind vooral Nienah zo mooi :-* :-*

En wat leuk dat Paco Oja en Hallo kan zeggen. :D

Groetjes Lisa

♥Debby♥

Karin, als ik eens moet informeren voor plexiglas moet je het maar zeggen hoor.. we hebben ook behoorlijk wat op voorraad maar dat is alleen helder of zachtwit..

Wij zitten in het glas he.. en daar valt plexiglas ook onder.. ;)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Kaatje ...ik hoop het ook dat ze nog zo'n huisje in Belgie hebben voor
mijn valkjes anders maken we er gewoon zelf een hoor !
Grtjs Ann

Kaatje

Hey Lisa  ;D

Vergis ik me of ben je de Lisa die ik denk die je bent !?

Wat leuk dat je ook in mijn boekje komt kijken ! Ja Nienah is een knap meisje hè, maar Vicky en Xena zijn ook dotjes hoor !!

Net even weer behoorlijk wat foto's ge-upload en deze staan voor het grootste gedeelte in het teken van Vicky en Xena  ;D

Groetjes Karin

Hoi Debby,

Dat is echt heel erg tof van je en ik zal het zeker in gedachte houden ! We willen toch ook een ander stuk plexiglas voor het raam hebben want nu is dat niet zo handig met schoonmaken, zachtwit zou daar wel eens heel erg mooi kunnen staan ! En ja, plexiglas valt ook onder glas, echt bedankt voor je aanbod en ik trek eventueel wel bij je aan de bel ( IM )  ;)

Hoi Ann,

Ik hoop ook dat ze nog zo'n valkjesjes huisje hebben voor je, en anders kan je met een beetje fantasie vast zelf een mooi huisje bedenken  ;)

Ik ga zo nieuwe foto's plaatsen en nee Anja, ik zal er dit keer niet zo lang over doen ... ze komen er gelijk aan  :D

Groetjes Karin

Anja

Hoi Karin,

Ja het is de Lisa die jij denkt die het is.

Dat kan sneller met de foto's ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Gerda

Ik wacht geduldig af ...

Zijn ze er al???

Nog niet??

Ik kom zo terug!
Liefs, Gerda

Kaatje

De foto's,

Van gisteren en van vandaag  :D

Vicky, zo mooi en zo ontzettend lief !!

Vicky kan zo lekker kroelen !

Xena lijkt wel een poederdonsje  :D

Paco  :D

En gelukkig kan Paco ook vrolijk kijken  ;)

Nienah is ook een mooi meisje  :D

Jippie nieuwe takken gekregen !

Met zijn allen en tevens de laatste foto voor vandaag  :)

Groetjes Karin

Kaatje

Nog geen foto per minuut hoor dames  ;D ;D

Sharon

Hoi Karin,
wat een ontzettende leuke foto's! Wat zijn het toch een schatjes! Om te zoenen gewoon!  :-* :-* :-*
Ik heb er erg van genoten meid! Dank je wel.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Gerdaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ze staan er. ;D ;D ;D

Karin ik heb weer genoten.

Wat een knuffel en kroelkont die Vicky.

En Xena die zo lekker zit te dutten. Heerlijk.

Paco hij kan lachen. Zo zie ik je veel liever Paco.

En dan Nienah........erg ondernemend.

Jammer dat er niet meer foto's komen.

Groetjes Anja

Gerda

Hoi Karin,

Ik heb meteen Ronald geroepen en we hebben samen even de foto's bekeken!
Vooral deze foto vind ik erg mooi

Zo lief, zoals ze met Rick zit te knuffelen!
En de andere drie staan ook mooi op de foto, maar de foto's van Vicky springen er vandaag echt uit! Ze ziet er ook zo mooi wit uit!

Hoi Anja, we zaten een tijdje te genieten van de foto's voordat ik kon gaan schrijven!

Karin, nogmaals: geweldige foto's!
Liefs, Gerda

Kaatje

6 januari 2008, 23:17:56 #1468 Last Edit: 7 januari 2008, 00:43:34 by Kaatje
Hoi Sharon,

Fijn dat je zo genoten hebt  :D

Hoi Anja,

Vicky is zo ontzettend lief en zo'n lekkere kroelerd, dit is werkelijk haast niet uit te leggen en het liefst zit ze echt de hele dag met Rick te kroelen in het weekend, maar ze komt tussendoor bij mij ook haar kroeltjes halen hoor !!

Toch blijft Rick haar favoriet, maar dat komt omdat ze zo graag aan de stoppeltjes van zijn doorkomende baard zit en op een hele lekkere, warme en zachte buik kan gaan dutten, tja dat deed ik ook altijd graag maar als ik die twee zo samen zie dan trek ik me met alle liefde terug zolang Vicky uit haar kooi is  ;D

Hoi Gerda,

Wat leuk dat jij en Ronald samen hebben gekeken, en ja Vicky is zo ontzettend mooi wit en ook zo ontzettend zacht, dit is ook haast niet uit te leggen maar gelukkig weet jij wat ik bedoel, ... zo zacht als de wasverzachter van Robijntje  ;D

Ze kroelt echt heel erg graag met Rick, ... vandaag kwam Xena ook een kroeltje halen bij Rick maar dat vind Vicky helemaal niets hoor !! Ze zit dan echt te kijken zo van, wat kom jij doen en ze kijkt dan ook echt van, Rick is van mij  :D

Ik vond dat Vicky en Xena vandaag even in de schijnwerpers moesten staan en dan met name Vicky !! Jij weet hoe mooi en apart ze is en op de foto die jij geplaast hebt komt dat aardig in de buurt  :D

Ik ben uiteraard heel blij dat Ronald zijn schatjes ook weer even heeft kunnen bekijken, maar dat had ik ook aan hem beloofd  ;)

Liefs Karin

Kaatje

Oja Anja,

Echt heel leuk dat het DE Lisa is waarvan ik dacht dat het de Lisa was  :D  Helemaal vergeten te schrijven maar morgen komen er ook weer echt nieuwe foto's hoor  :D Maar ik vond het best al aardig wat foto's  ::)  ( niet meer, nadat ik de jouwe had gezien, hihi )

Morgen dus maar opnieuw de valkjes fotograferen oh wat is dat leuk om te doen  ;D ;D

Groetjes Karin