Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Hoi Karin,

ik heb genoten van je filmpjes en foto's! schitterend..

Ik vind het ook zo geweldig om jou te horen praten tegen de vogeltjes.. de liefde komt hier de speakers uit!

Heel erg lief.. en je hotel is en blijft een TOPPER!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Debby,

Bedankt voor je leuke berichtje ! Er komt nog meer aan, dit keer alleen foto's  ;)

Wat is Nienah toch een heerlijk meisje !!

Paco en zijn popjes  :D

Portret van Paco

De drie meisjes !

Lieve Vicky !

Vicky en Xena !

Xena !

Dit waren ze weer, ik heb er echt van genoten, ik hoop jullie ook weer  ;)

Groetjes Karin

sandy

wat een heerlijke fotos weer ik ben helemaal weg van ze  :-*

Kaatje

Hoi Sandy,

Bedankt voor je leuke reactie ! Het gaat echt goed hier  :D Gisteravond Vicky, Nienah en Xena gewogen !! En vanmorgen even op de "nuchtere" maag ! Vicky woog gisteravond 89 Nienah 87 en Xena 88 ... Vanmorgen woog Vicky 87, en Nienah en Xena precies hetzelfde, namelijk 86 !!

Wat dat betreft ben ik dus heel erg tevreden, de eerste week was ik toch bang dat ze zouden afvallen maar eigenlijk kan ik nu na anderhalve week best zeggen dat ik daar totaal niet meer bang voor ben en het met het gewicht, het vliegen en het eten en spelen ontzettend goed gaat !! Ook met Vicky ... Vicky weet precies waar ze goed kan landen en doet dit dan ook keurig, de eerste dagen in haar nieuwe omgeving zag je zichtbaar dat ze daar echt nog even aan moest wennen, maar nu kan ze perfect met de anderen meekomen, zo een ontzettend fijn gezicht en gedachte is dit  :D

Gisteren hadden Nienah en Vicky dus een echte meiden ruzie, ... ze zaten samen op de kooi en allebei op gelijke hoogte naast elkaar, de een had dus makkelijk van de ander weg kunnen lopen maar geen van de twee week maar één cm van de ander ! Ze zaten om de beurten op elkaars hoofdje te pikken, niet hard hoor maar het leek wel een machtstrijd, dan zat Vicky weer te pikken en daarna weer Nienah, het was dus echt continue actie, reactie ...

Ik moest er zelfs een klein beetje om lachen maar hield ze toch goed in de gaten, ... op een gegeven moment zaten ze elkaar weer te poetsen en Paco zat echt te kijken zo van, nou dat is wel een leuk gezicht, ... rare valkjes zijn het toch  ;D ;D Maar wel heerlijke en lieve "rare" valkjes  :D :D

Liefs Karin

Gerda

Hoi Karin,

Wat een heerlijke foto's, je ziet ze genieten en de ondeugendheid straalt er in sommige foto's ook af!

Ja en die meidenruzie, dat was hier ook af en toe, maar het volgende moment is het weer over.
Paco kijkt, denk ik, zijn ogen uit!

Nienah is echt mooi he? En dat stipje achter op haar hoofd (een gepareld veertje) is zo grappig.

Vicky zit heerlijk aan de rode trosgierst! En Xena met de mooie witte vlekjes achter op haar koppie!

Heerlijk om zo op de hoogte gehouden te worden  :-* :-*

Liefs, Gerda

Monky

Hi Karin,

Wat een prachtig stel zo bij elkaar!!!
Leuk ook het houten huisje  :) En ik zie dan je ook een zaaddennenappel hebt weten te bemachtigen  ;D Vinden ze het bij jou ook zo heerlijk?

Ook jou wil ik veel plezier en geluk wensen voor 2008.

Groetjes,
Monky

Yvette

Wat heb jij ontzettend geweldige foto's gemaakt van je valkjes
En ze hebben ook heel erg leuk onderkomen echt heel erg leuk plus dat mijn mond gelijk openviel wat ontzettend mooi gemaakt

Jouw valkjes hebben het heel erg goed naar hun zin zo te zin met zo'n mooi onderkomen

Sharon

Hoi Karin,
wouw! Wat een prachtige foto's zijn dat zeg! Ze zijn echt heel erg goed gelukt. De foto's hebben echt een heel erg warme, gezellige en huiselijke sfeer.
Ik heb er echt met volle teugen van genoten. Wat zijn ze toch allemaal prachtig!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

bobbie

Hallo Karin,

Ik kom hier ook af en toe lezen en vooral kijken ;) naar Paco en zijn Three Angels.

Prachtige foto's. Filmpjes heb ik niet gekeken want dan loopt geheid mijn computer vast. Maar de foto's, schitterend!
En het hotel, hoe kom je erop, geweldig :D :D :D

groetjes, Nel :)

Kaatje

3 januari 2008, 15:20:00 #1404 Last Edit: 3 januari 2008, 15:58:53 by Kaatje
Hoi Gerda,

Dit heb ik je beloofd en dan kom ik het uiteraard ook na  :-* :-* !! En ik doe mezelf er ook heel erg veel plezier mee, ik ben nog steeds zo dankbaar om het feit dat je toen tegen me gezegd hebt dat ik rustig een beslissing moest maken of ik er 1, 2 of 3 zou nemen !!

We kunnen echt ons geluk niet op en we zijn zo vreselijk gelukkig met ons gezinnetje, Paco, Vicky, Nienah en Xena !!

Er komen zo weer nieuwe foto's, ze hebben namelijk ook de bovenkant van het oude vogelhuisje gevonden en ook ontdekt hoe ze dit lekker kunnen slopen  ;D  Persoonlijk vind ik dit ook echt super foto's ... zo leuk !!

Hoi Monky,

Ja ze vinden de dennenappel helemaal geweldig, en ik heb ze er al van zien snoepen, ... maar ze hebben zoveel variatie dat ze soms van gekkigheid niet weten waar ze het eerst mee willen beginnen  ;)

Ik wens jou ook heel veel geluk, plezier en een goede gezondheid toe voor 2008 !

Hoi Yvette,

Bedankt voor je leuke berichtje en de complimenten over de foto's !! De valkjes klagen inderdaad niet hoor  ;)

Hoi Sharon,

Bedankt voor je leuke reactie over de warme en gezellige huiselijke sfeer, ... we hebben, als ik zo naar de valkjes kijk het ook heel erg warm, vooral als we zien dat zo lief met elkaar optrekken !!! Fijn dat je genoten hebt, er komt straks nog meer  :D

Liefs Karin

sandy

ik kwam weer even buurten bij de schoonheden ik ben er helemaal weg van dat ik geen genoeg er van krijg  :D :D
ja somege valkjes hebben een speciaal plaatsje in mn hart
dat gebeurt gewoon  ;D

Kaatje

3 januari 2008, 16:55:30 #1406 Last Edit: 3 januari 2008, 21:05:07 by Kaatje
Hoi hoi allemaal,

Weer even nieuwe foto's van mijn lieverdjes  :D

Op het rieten dakje van het oude vogelhuisje !

Gewoon gezellig :D

Met zijn drieën !

Nienah en Vicky !

Blijf van mijn pootje af Vicky !!

Xena en Nienah !

Nienah weet wel dat ze mooi is !

Xena op het trapje van het hotel, lekker aan het poetsen !

Nienah boven, Vicky beneden !

Gerda haar, en mijn meisje lekker aan het slopen !!

Rick en Ronald's Witlofje !

Dit waren ze weer  :D :D

Liefs Karin

Sharon

Hoi Karin,

ik kan niets anders zeggen dan:
leuk leuk leuk

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

sandy

Gerda

Hoi Kaatje,

Ik zie dat je je leeftijd achter je naam hebt weggehaald  ;D ;D

Wat een heerlijke foto's weer! Het is net of ik ze in het echt kan zien zo! Wat een stelletje slopers! Maar zoooooo lief!

En wat heerlijk dat kroelkipje Vicky toch zo goed mee kan met de anderen!

Liefs, Gerda