Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Caroline

Ach wat spannend .... ik duim dat maadag alles goed is en jullie de meiden kunnen gaan halen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Gerda, met Paco,

Wat een hele mooie meisjes, komen die echt hier bij mij wonen !? Karin heeft het steeds over Vicky, Nienah en Xena en er staat nu ook ineens een hele schone lege kooi ! Ik heb al gezocht maar ik zie nog helemaal niets in de kooi ! Ik ben wel heel erg nieuwsgierig hoor !

Hoi Vicky,

Karin heeft vandaag foto's genomen van de dingen die we lekker kunnen slopen  ;D Ik zal ook laten zien dat ik ook heel erg van slopen houd hoor en zoals beloofd zal ik jullie gelijk laten zien waar we lekker allemaal kunnen slopen  ;D

Hoi Nienah en Xena,

Wat zijn jullie toch ook prachtige dames om te zien, ... ik heb vandaag aan Karin laten zien dat ik ook ontzettend lief kan zijn hoor want anders zouden jullie niet bij me willen komen wonen hoorde ik van Karin  :( En dat wil ik natuurlijk wel heel erg graag  :D

Ook hoorde ik vandaag dat Karin en Rick jullie een maandag zeer waarschijnlijk gaan ophalen, dat vind ik natuurlijk prachtig want dan kunnen we met zijn 4tjes proosten op het nieuwe jaar en dat we maar heel lang van elkaar mogen genieten, mijn goede voornemens voor het nieuwe jaar zijn dan ook dat ik me als een heer tegenover jullie, maar ook tegenover Karin en Rick zal gedragen .... zoniet dan mogen jullie mij straf geven  ;)

Karin zal de foto's plaatsen en ik vond het weer geweldig om jullie alle drie op de foto te hebben gezien ! Tot maandag en een hele dikke snavelknuf van mij aan jullie en aan jullie papa en mamma en Spikey, en natuurlijk ook aan Ronald en lieve Gerda !! Het is misschien wel heel erg jammer dat Gerda niet mee kan verhuizen maar ze komt jullie echt een keer en zelfs misschien meerdere keren opzoeken !!

Rick en Karin zijn ook echt heel erg lief hoor en ik weet zeker dat jullie heel erg snel gewend zullen zijn want Rick en Karin kunnen echt heel erg lekker kroelen en het is hier altijd gezellig want er wordt bijna nooit gemopperd ( alleen als ik me misdraag maar dat is mijn eigen schuld  ;) )

Nogmaals een lekkere dikke snavelknuf van mij !!

Liefs Paco

Dit hangt lekker.

Rottigheid bedenken.

Even slopen.

Hebbes

Stuk tak in snavel.

Op mijn gemakje.

Even poetsen.

Ruik ik al lekker !?

Nu nog even mijn kooi.

En jullie kooi staat al helemaal klaar  ;D

Liefs Paco

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Hoi Paco,

Vicky, Nienah en Xena zijn al aan het slapen. Ja ook Vicky is samen met haar zusjes aan het slapen in de grote kooi. Want ze moet toch ook samen met haar zusjes naar jou toe kunnen komen.

Daarom alleen een reactie van mij: Wat een mooi opgeruimde speelplek en wat kan jij kunstig aan het buigtouw hangen!
Je nieuwe vriendinnetjes kunnen ook al goed slopen hoor, dus jullie zullen samen wel veel plezier hebben!

Ik hoorde dat je al in de kooi van je vriendinnetjes hebt gezeten. Fijn dat je hem alvast uitprobeert voor ze. Maar als ze straks helemaal gewend zijn, dan komen ze gewoon bij jou in de kooi slapen! Maar tot die tijd kunnen jullie buiten de kooi gezellig samen spelen!

Ik zie ook opeens mooie vogels op het raam, heb jij die er op getekend? Dat ziet er prachtig uit!

Als ik je vriendinnetjes kom opzoeken neem ik voor jou ook wat lekkers mee hoor!

Liefs, Gerda

sandy

met angel gaat het goed ze zit nu te spelen met de anderen valkjes en heeft ook al met mij zitten kroelen ik heb al wat fotos gemaakt

ik heb nog meer fotos in mn boekje

Sharon

Hoi Karin,
wat leuk zeg, dat bericht van Paco. De foto's zijn ook echt heel erg leuk om te zien. Het is een heerlijke ondeugd  ;D ;D Geweldig gewoon. Gelukkig maar dat Paco zich nu wel weer aan het gedragen is, want dat moet idd wel als straks de dames komen!

Gaaf dat je de kooi al helemaal op orde hebt!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

♥Debby♥

Wat een leuke foto's van Paco.. hij heeft nog heeeel even het rijk alleen.. heerlijk meid.. ik ga voor je duimen dat het allemaal gaat lukken maandag!!

fijn weekend!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Gerda,

Paco zit ook net in zijn kooi en is er eigenlijk de hele avond lekker uitgeweest ! Hij vind de lege kooi reuze interessant en bij het horen van de namen Vicky, Nienah en Xena spits hij gelijk zijn oren en gaat zijn kuif omhoog, echt heel erg leuk !!

Wat fijn dat Vicky lekker in de grote kooi mag slapen, maar ik hoop natuurlijk wel dat jij dan ook lekker zult slapen, maar daar heb ik eerlijk gezegd wel een heel goed gevoel over hoor !!

De vogels ( 2 witte en 2 zwarte ) heeft Rick laat in de middag op het raam geplakt, de "mallen" heb ik bewaard en daar koop ik zelf plastic voor en dan kan er in de keuken op het raam ook nog de nodige vogels geplakt worden, dat geeft me iets meer rust voor als de dames straks komen  :D

Nog maar 2 nachtjes en dan is het hopelijk zo ver, ... we komen er dan ook direct aan hoor want ik kan nu echt niet meer wachten  :D

Maandag neem ik namens Paco ook nog wat lekkers voor de grasjes en uiteraard voor Grisha, Nezumi en Spikey mee ... dat hebben ze echt verdient ! Nu wordt het echt spannend voor ons en voor jullie maar gelukkig zullen er heel veel foto's gaan komen en kom je ze lekker een keer bezoeken  ;D

Slaap lekker voor straks en niet teveel spoken hè  ;)

Liefs Karin

Kaatje

Hoi Sandy,

wat een lieverd en een knapperd is Angel, ik ga zo gelijk nog even in je boekje kijken en dan duik ik ook lekker mijn bed in  :D

:-* Karin

Hoi Sharon,

Ja de kooi is nu helemaal op orde en het aftellen kan nu echt gaan beginnen, bedankt voor je leuke berichtje  :-*

Hoi Deb,

Allereerst even zeggen dat je handtekening echt waanzinnig is, wat een variatie en ook de knappe kinderen staan erop, wat is Wessel toch een heerlijk stuk zeg !!! Echt helemaal in de kerstsfeer !!

Jep, Paco heeft nu nog 2 dagen het rijk alleen, maar ik denk dat hij er wel heel erg aan toe is hoor, we zullen zien en uiteraard hou ik jullie op de hoogte van alles !!!

Alvast bedankt voor het duimen en bedankt voor je complimenten over de foto's, straks zijn er 4 valkjes te zien, .... het zijn echt beauty's en ben er echt al helemaal verliefd op, maar dat zal jij vast herkennen bij Duuk en nu weer bij het kleintje van Karin, want dat is me toch ook een scheetje zeg !!!

Groetjes Karin  :-*

Peggy

Hoi Karin, bedankt voor de uitleg betreffende je been enzo hè.
Hoop echt heel erg dat het steeds beter zal gaan maar zoals ik het kan lezen,gaat dat wel goedkomen.
Wat een fijn nieuws zeg,dat je misschien maandag , na je zkh bezoek, je lieverds kunt gaan halen bij Gerda. Idd ook wel een beetje spannend.
En wat een superr nieuws dat Vicky nu ook in de grote kooi heeft geslapen samen met haar zusjes.
Hopelijk heeft Gerda ook goed geslapen  ;)
Paco heeft een hele mooie speelplaats hoor en gelukkig is er nog genoeg ruimte over daar bij het raam.  :D  Vind je foto's erg mooi hoor; paco heeft een leuk eigenwijs koppie.
Je hebt dadelijk,  net als ik,  een prachtig viertal  :D
De dames krijgen een hele mooie nieuwe kooi hoor. Wat zullen ze het strakjes goed hebben bij jullie .  Dat moet toch heel goed voelen hè Gerda ?
Heel veel succes morgen in het zkh en ik hoop van harte dat jullie meteen door kunnen rijden richting Gerda.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hey ....wat leuk daar en wat kan Paco daar lekker spelen en slopen zeg !! Ok mooie foto's en een toffe kooi ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Karin,
Wat een leuke foto's van Paco aan het stunten en slopen :)
Nog 1 nachtje slapen.....
Veel succes en plezier morgen!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Karin,

Wat een leuke foto's heb je geplaatst.

Ik ga morgen dubbel voor je duimen en Ton doet hier de kaarsjes aan dus dat moet wel goed komen hoop ik.

ik ben zo benieuwd hoe Paco op zijn 3 vriendinnen gaat reageren.

Geef je Gerda een knuffel van me?

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Dank je wel meid, je bent een kanjer, lief dat je Ton een kaarsje laat branden en dan moet het inderdaad wel goedkomen, toch  :-* !?

Ik ben dus ook ontzettend benieuwd en Paco hoort dus heel de tijd, owhhh Paco morgen komen er 3 lieve popjes !!!! Je moet hem dan eens zien kijken, hij zei net ineens terug, O ja !? Ik lag dus echt helemaal dubbel  ;D

Ik heb nog een paar nieuwe foto's gemaakt net, ik hoop dat jullie het verschil zien  ::)

Ik zal Gerda zeker een knuffel geven nu, .... de vorige keer was ik het heel eerlijk gezegd helemaal vergeten, erg ben ik hè  ::)

Hoi Ann,

Bedankt voor je leuke reactie over de foto's  :D

Hoi Peggy,

Jij uiteraard ook bedankt voor je leuke berichtje  :D

Hoi Anke, ...

Ja nog één nachtje slapen, echt spannend hoor ... ik heb vannacht van de dames gedroond, zo leuk !!!

Groetjes Karin

Lekker chillen.

Yvette

Hier moest ik heel even om lachen en ook gedacht van met 3 kleine kleuters die zaten boven op het stok

En je hebt hele leuke foto's gemaakt van je valkjes
Ook heel erg veel van genoten