Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Karin,
ik lees hier goed nieuws gelukkig. Ik ben echt blij voor je dat het de betere kant aan het opgaan is en je al veel meer kan doen. Ik hoop voor je dat het snel helemaal voorbij is.

Enne Paco... je moet idd wel lief zijn voor je bazinnetje hoor! Jij kleine dondersteen  ;D ;D

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Yvette

Wat ontzettend goed nieuws
En Paco is een echte dondersteen

♥Debby♥

He karin,

wat heerlijk dat het al beter gaat... gelukkig maar.. lekker thuis met de feestdagen.. en aftellen natuurlijk.. nog eventjes aftellen...

straks een heuse valkjesbende bij je thuis!  ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anke

Hoi Karin,
Ik liep hier weer even wat achter...
Wat een verhaal weer over dat been van jou :o
Fijn dat het alweer wat beter gaat, dan kan je met de feestdagen lekker thuis zijn!
Wat is Paco een deugniet zeg... hi hi hij snaait gewoon de groente uit de pan :o
Heel veel sterkte meis met alles!!!
Gelukkig heb je drie prachtige lichtpuntjes om naar uit te kijken!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Wat een fijn nieuws dat het ietsje beter gaat .... super voor je .... niemand wil met de kerst in het ziekenhuis liggen, toch??

Ik ga voor je duimen dat je lekker thuis kunt blijven bij ieder die je lief is.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Bedankt voor jullie leuke, lieve en positieve reacties en ja ik heb echt hele goede hoop dat het vanaf nu gewoon lekker de goede kant opgaat zodat we toch op kort termijn de heerlijk kleintjes bij Gerda kunnen gaan ophalen !

Wouw, straks 4 valkjes, is dat niet geweldig  ;D Ben nu al door het dolle heen maar het zal toch na de kerstdagen zijn, maar goed, dan heb ik lekker nog wat om naar uit te kijken en tot die tijd heb ik nog de reportage ( die ik Rick zo gelijk zal laten zien ) en de foto's waarmee we tot die tijd verwend zullen worden  ;D

Echt heel fijn jullie positieve reacties  :-* :-*

Liefs Karin

Caroline

Aha, dus Rick is al lekker bij je??

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sandy

maar 4 ikk heb er vanaf morgen 7 valkjes ;D ;D ;D

Gerda

21 december 2007, 22:41:42 #1163 Last Edit: 21 december 2007, 23:01:08 by Gerda
Hoi Karin en Rick,

Het gaat al weer de goede kant op met me! Ik heb al een nachtje in de grote kooi geslapen, maar ik slaap nog veel op twee pootjes, want zitten op een stok is weer een beetje wennen.
Maar het ging best wel goed! Maar ik zag dat Gerda vanavond de ziekenkooi helemaal weer verschoonde en nieuwe bakjes eten en water erin zette.

Ik dacht nog: mijn zusjes zijn toch niet ziek. Maar toen zei ze tegen me: vannacht ga je weer in de ziekenkooi. Dan heb je net iets meer rust. Overdag mag je er wel gewoon uit samen met je zusjes (zoals de laatste dagen) en als jullie 's middags gaan rusten, dan mag je mee in de grote kooi!

Ik vind het een beetje overdreven, ik kan best in de grote kooi bij mijn zusjes. Ze zijn lief voor me en ik heb vannacht er toch ook geslapen. Maar Gerda was een paar keer komen kijken en toen zat ik toevallig even op twee pootjes en ja, natuurlijk keek ik haar aan, ik hoorde haar toch aankomen! 

Mensen zijn soms zo dom  ::) Maar toen zei ze: ga daar maar lekker een nachtje slapen, dan kan ik ook goed slapen. Nou ik gun Gerda haar nachtrust wel hoor. Vannacht liep ze tot 5 uur op te spoken. Dus ik ga lief in de ziekenkooi. Er ligt trouwens een hele tros gierst in en ook nog wat pluimpjes. In de grote kooi staan allemaal bakjes met zaad en pellets en eivoer. Maar niet zoveel gierst meer. Dus ik ga zo meteen nog lekker veel snoepen!

Nu ik jullie toch spreek wil ik even wat tegen Paco zeggen:
He Paco, wees eens lief voor Karin, anders komen wij niet bij je wonen hoor. We houden niet  zo van plaaggeesten!!

Is ie weer weg? Want we vinden Paco allemaal erg leuk en we zijn nu al aan het kibbelen wie er straks naast hem mag zitten! Daarom wil ik ook zo graag oefenen met slapen op een stok.
Maar misschien mag het morgennacht al wel!

Ik denk dat Gerda bijna klaar is met opruimen, ze zegt dat we er een bende van maken. En dan komt ze met een lawaaibeest en die eet alle zaadjes op die op de grond gevallen zijn. Maar dan moeten we altijd eerst in de kooi! Anders eet dat beest ons zeker op?

Maar ik ga gauw weg achter de computer, want ik weet dat ik eigenlijk niet alleen op valkparkiet.com mag. Nienah en Xena zitten ook even mee te kijken.

Heb jij veel dingen die we kunnen slopen, want dat vinden we wel heel erg leuk! We weten dat je lekker eten hebt, want Gerda vertelde dat de lekkere pluimpjes enzo door jou meegenomen zijn. Dus dat komt vast wel goed! We lusten ook graag gewone trosgierst, we eten gekleurde pellets en veel verschillende zaadjes. Ook de grote al, maar die vallen vaak op de grond!

Oeps, daar komt Gerda,

Doei, groetjes ook van Nienah en Xena

Liefs, Vicky

Anke

:) :) :) :) :) :) :) :)

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Kaatje

21 december 2007, 23:39:29 #1166 Last Edit: 22 december 2007, 05:34:07 by kaatje98
Hoi Vicky,

Ik ben weer helemaal lief hoor, ik heb vandaag mijn lesje wel geleerd  :-[ Maar de plaaggeest is echt weg als jullie komen, want ik ben zo ontzettend nieuwsgierig naar jullie, niet tegen je zusjes zeggen hoor maar ik heb een oogje op jou  ;)

Dus ik zal me extra gedragen en heb me de laatste paar dagen een beetje "misdragen" maar nu zit ik lekker bij Rick te kroelen want ik hoor Rick steeds zeggen straks komt Vicky lekker bij me kroelen en aangezien Rick ontzettend lief is en lekker kan kroelen, wil ik natuurlijk niet dat ik straks niet meer zo lekker gekroeld wordt !

En of we hier heerlijk kunnen slopen, zodra jullie hier zijn dan geef ik jullie een hele mooie rondleiding om te laten zien waar we lekker kunnen schooieren. Ik zal Karin vragen om wat foto's te plaatsen van de spulletjes die ze gekocht heeft voor jullie .... En weet je, ik mocht er nog niet eens mee gaan spelen want ik moet wachten tot jullie hier zijn  :( Maar dat geeft niet hoor !!

Ook ben ik een klein beetje teleurgesteld want ik hoor Karin en Rick al vanaf vorig weekend praten over a.s. zondag en nu is Karin niet helemaal goed ter been en eigenlijk schaam ik me nu voor mijn misbruik daarvoor, maar ach, ik ben op dit moment ook maar een eenzaam valkje en had gewoon zin om me even te laten gaan !

Karin heeft me dat allang vergeven hoor en ik heb het al helemaal goed gemaakt door heerlijk lief bij haar te blijven zitten en heel lief met haar te kroelen, ... ik kan ook Hallo zeggen en Oja !? Ook kan ik nog veel meer, maar wat jij zegt, mensen zijn soms best dom, ik vertel ontzettend veel maar ze lijken me soms nog niet te kunnen verstaan.

Karin heeft ook nog een verrrassing voor ons, ik weet het al maar het is nog een klein geheimpje voor valkparkiet dus ik hou braaf mijn mooie snavel !!! De speeltjes mogen jullie, en het heerlijke eten ( want wat dat betreft worden we zo ontzettend verwend met gezond en lekker eten en er ligt overal variatie ) wel alvast zien ;D Ik moet nog even geduld hebben want het is nu niet meer alleen voor mij en het wordt pas uitgepakt als jullie er zijn dus ik hoop dat Karin heel snel de oude is want dan gaan Rick en Karin jullie gelijk ophalen en ik kan eigenlijk niet meer wachten na het zien van al jullie prachtige foto's !!

Hele dikke snavelknuf van Paco  :-* :-*

Hier komen de foto's ... dus komen jullie maar snel hoor dan kunnen we aanvallen  ;)

Lekker snoep maar wel gezond  :D

En dan de kooi een beetje veraf genomen met lekkere zitstokken ;)

Knuffie Paco

Nieuwe speeltjes voor de verrasing  ;)

Zie je dat leuke balletje !? Die gaan we proberen te slopen  ;D

Nog meer speelgoed  :D

Dit echt fun  :D

Mooie schommel !

Caroline

Zo wat een gave speeltjes.  :o :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Jemig de Pemig.. PACO!! wat worden jullie verwend door de baasjes zeg...  ;D

Wat zal jij zin hebben om je vriendinnetjes in huis welkom te heten... Wat zal het gezellig worden zeg!

Ik vind het superleuk voor je dat je naast je lieve mensenvriendjes ook weer valkenvriendjes krijgt..

En klets maar lekker door hoor.. dat vind mama geweldig.. dat weet ik zeker...

knuffeltje van Duuk en Diesel en een lekkere kroel van het vrouwtje..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

22 december 2007, 05:54:41 #1169 Last Edit: 22 december 2007, 12:33:51 by kaatje98
Hoi Debby,

Als ik eerlijk ben heb ik een geweldig leventje hier en word ik echt in de watten gelegd wat betreft het heerlijke eten want 's avonds mag ik vaak nog wat gezonde dingen mee snoepen zoals lekkere snijboontjes of wat witlof, ijsbergsla mag ik af en toe ook en dat is ook echt smullen hoor !!

Verder heb ik ook altijd bieslook tot mijn beschikking, Karin vindt dat ik dan altijd zo lekker uit mijn straatje ruik en we krijgen peterselie, daar ben ik niet echt dol op maar ik vind het heerlijk om het bij de steel af te knagen,... het even in mijn snavel te houden en dan kijk ik voor een leuk plekje achter de bank en kijk ik hoe het op de grond valt  ;D

En nu mag ik er eigenlijk alweer uit, Karin is net wakker geworden en kon niet meer slapen, ik zit lekker op haar schouder te babbelen en ik zeg allerlei dingen, eindelijk hoort Karin ook dat ik "mooi hoor" zeg !! En ja dat vind ze echt geweldig  :D

Ik heb van Karin te horen gekregen dat Diesel en Duuk er ook weer een vriendje of vriendinnetje bij gaan krijgen en jij bent ook een hele goede valkjes mama, maar niet alleen dat is wat ik hoorde, ik hoorde ook dat jullie ook nog rijstenvogeltjes hebben en 4 prachtige mensen kinderen !

Ik heb 2 grote mensen broers, maar de oudste broer is een beetje angstig omdat zijn vriendin echt bang is voor mij, ... dat vind ik wel dom hoor want wie is er nu bang voor zo'n lief en knap vogeltje als mij !? Ik bijt niet eens en kroel alleen maar, ....dat begrijp ik niet.

En dan heb ik ook nog Patrick de jongste mensenbroer en die is geweldig, hij kan ook alles met me doen ( Karin en Rick ook hoor ) want Patrick is echt mijn grote voorbeeld en ontzettend lief voor me. De vorige keer had hij van zijn ronde munten ( geld heet dat geloof ik ) ook allemaal verschillende pluimpjes en zelfs rode trosgierst meegenomen, nou dat was me toch een feest !!

En zeker één in keer de week krijg ik van Patrick ook nog notenrijst maar dat gaat me eerlijk gezegd een beetje vervelen, ik wil heel graag chips en suikernoten, maar ja dat krijg ik niet want ze zeggen dat dat slecht is, maar zelf eten ze het wel, vind je dat niet gemeen !?

Goh ik ben heel erg benieuwd naar Diesel en Duuk's kameraad en ik hoop heel snel dat hij of zij jullie team komt versterken ... Geef Diesel en Duuk maar een lekkere kroel terug en voor jou natuurlijk een hele dikke kroel want ik ben dol op vrouwtjes .... ik ben namelijk een hele stoere vent aan het worden  ;D

Groetjes Paco en Karin