Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Anja

?Hey Paco jongen,

Je had er niet veel zin in om te brabbelen. Je blijft toch wel een knapperd hoor ook al heb je geen staart.

:-* :-* :-* :-* :-* :-*

Anja

Kaatje

9 november 2007, 19:32:53 #706 Last Edit: 9 november 2007, 20:50:57 by Gerda
Hoi Gerda,

Wat een heerlijke groepsfoto weer  :D Ik denk inderdaad dat het een irritatie van de wond is geweest want Rico heeft haast de gehele dag zonder kapje rond gelopen en dit gaat heel goed !!

Hoi Caroline,

Leuk dat je ook mijn dagboekje hebt gevonden.

Hoi Sharon,

Met Rico gaat het beter dan verwacht en ik heb hem vandaag niet één keer zien bijten richting de wond, hij is alleen heel blij dat hij weer lekker kan poetsen, dus chronisch jeuk daar ben ik eerlijk gezegd niet meer zo bang voor want anders had hij vast al bij de wond lopen "rommelen", fijn hè  :D

De donsjes zijn zo ontzettend lief om te zien dat ik er werkelijk uren naar kan kijken, wat een dotjes .... heerlijk gewoon  :D

Groetjes Karin

Hoi Spikey,

Niks zeggen tegen mijn ma hoor, maar ik was inderdaad wat "knorrig" .... wie gaat nu een videofilmpje van me op internet zetten terwijl ik er uit zie als een kwartel  >:(

Je hebt ook gelijk hoor, ik kan veel mooier kletsen en ook veel langer maar ik had er gelijk geen zin meer in nadat ik hoorde dat ik op een kwartel leek, puhhh mijn staart wordt straks vast echt heel mooi :P

Geef je valkjes mama maar een snavelknuf van mij,

Groetjes van Paco

Kaatje

Citaat van: Anja op  9 november 2007, 19:16:21
Hey Paco jongen,

Je had er niet veel zin in om te brabbelen. Je blijft toch wel een knapperd hoor ook al heb je geen staart.

:-* :-* :-* :-* :-* :-*

Anja

Hoi Anja,

Eindelijk een valkjes expert die weet waar ze over praat, bedankt voor het compliment enuhhh jij weet ook dat ik veel mooier kan brabbelen hè ... en jij begrijpt tenminste ook waarom ik er helemaal geen zin in had ...

Die "vervelende" ma ook altijd van me  ;)

Knuffel aan het Y-team van mij,

Liefs Paco  :-*

Anke

Hoi Paco,
Ik zou ook niet brabbelen als ik uitgescholden zou worden voor kwartel ;D
Je bent gewoon een mooie valkparkiet, niks kwartel!!
Puppy Powerrrrrrrrrrrrrr
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

9 november 2007, 21:55:01 #709 Last Edit: 10 november 2007, 00:24:57 by Wilma1

Ik zal hier ook eens wat doorbladeren  de komende tijd  :)
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

9 november 2007, 22:04:01 #710 Last Edit: 10 november 2007, 17:33:47 by Anja
Wilma,

Dan blader ok mee oké.

Groetjes Anja

Kaatje

9 november 2007, 23:36:51 #711 Last Edit: 10 november 2007, 09:25:53 by kaatje98
Hoi Wilma,

Leuk dat je ook eens in mijn boekje komt kijken, gezellig  :D

Nog even wat foto's van gisteravond !

Samen smullen

Paco en Rico

Lekker snoepen

Zoals jullie kunnen zien heeft Rico zijn kapje niet op, het gaat gelukkig steeds beter en er zit nog wel een korstje maar er groeien wel weer allemaal nieuwe veertjes rond de wond  :D

Nu zit Rico ook zonder kapje en ik heb hem vandaag ook nog niet kunnen betrappen op bijten of plukken aan de wond, dus we hopen dat dit zo blijft !!

Groetjes Karin

Wilma1

Hoi Karin,
Ik vind die speelplek zó leuk, heb zelf zoiets voor Coco en ze kunnen er zoveel op doen.... en lijkt alsof ze een beetje buiten zijn  ;D

Is dit een bak die jullie op maat hebben gemaakt ???

Een leuk filmpje van Paco en Rico.... hij probeert je wel na te zeggen  8) maar mompelt nog wat  ;D

Zielig ziet dat eruit hè, zo'n gehalveerde vogel... het is hier ook wel gebeurt dat er 1 zonder staart zat, het groeit wel weer heel snel  :o aan vond ik  :D
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerda

Hoi Karin,

Fijn dat het goed gaat met Rico zonder kapje om. Hoop maar dat alles goed gaat vanaf nu.
Ze lijken heerlijk te genieten in hun speeltuin!

Groepsportretjes van vandaag:

Links de middelste, rechts de oudste en achter de jongste (die niet veel meer scheelt met de middelste)

De oudste is vandaag geringd!!

Liefs, Gerda

Kaatje

Hoi Wilma,

De valkjes vinden de speelplek ook heel erg leuk hoor, echt een schot in de roos  :D Rick heeft latjes e.d gehaald en heeft dat rondom de vensterbank met een soort overzetplinten aan elkaar vast gemonteerd. Toen heeft hij het speelrek waar de dennenappel aan hangt in de vensterbank zelf geboord en toen de wilgentakken !

Haha, ja die Paco kan veel beter brabbelen maar had er gisteren echt niet veel zin in, hij probeert maar wat en soms lijkt het ergens op maar verstaan doen we hem nog niet  ;)

Volgens mij zie ik al wat doorkomen wat lijkt op een nieuwe staartveer, dus ik ben benieuwd !

Hoi Gerda,

Ik hoop dus ook dat het vanaf nu alleen maar beter gaat, Rico heeft gisteren volop genoten zonder kapje, dit kon ik echt duidelijk merken !

Wat een heerlijke donsjes en wat kijken ze weer ontzettend lief ! De oudste ziet er nu al erg bijdehand uit moet ik zeggen  :D :D

Schitterende foto's weer !!

Liefs Karin

Anke

Hoi Karin,
Wat een leuke foto's weer van je twee kanjers.
Wat zitten ze daar lief te spelen :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

10 november 2007, 15:11:21 #716 Last Edit: 10 november 2007, 18:14:10 by Anja
Citaat van: kaatje98 op 10 november 2007, 14:08:03

De oudste ziet er nu al erg bijdehand uit moet ik zeggen  :D :D

Liefs Karin

Hoi Karin,

Dan past ze precies goed bij Paco en Rico toch?

Je hebt weer mooie foto's gemaakt.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Karin

Ook hier weer heel wat bij te lezen. Was een paar dagen uit de roulatie.

Ik las dat de wond mooi aan het genezen is maar dat de DA denkt dat het chronische jeuk heeft? Ik hoop dat dat niet het geval is maar als je hem nog niet hebt kunnen betrappen op krabben of plukken. Het lijkt me niet dat hij het constant doet als jij niet kijkt?

En die arme Paco, maar ik vind hem nog steeds een mooie bink hoor, ook al is zijn staartje weg.

Mooie foto's hoor Karin. Ik heb er van genoten.

mara

Caroline

Ook ik wilde even kwijt dat ik je speelvensterbank geweldig vind.  :D :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Anke,

Dank je wel, ... ze kunnen nu ook steeds beter met elkaar overweg, daar ben ik natuurlijk heel erg blij om  :D

Hoi Anja,

Als het een pittige tante is, ( en dat is ook leuk voor mij met nu alleen maar mannen in huis ) dan past ze heel goed bij Paco dat hij haar later ook flink het hof gaat maken, .... Paco is een echte macho, phoe  ;D !!

Hoi Mara,

Ik zit soms een uur onafgebroken te kijken, niet omdat ik bang ben dat hij zal plukken maar omdat deze dieren zo ontzettend fascinerend zijn en ik elk detail wel in me op kan nemen, .... heerlijk !!

En ja hoor, zeker weten Paco is een heerlijke bink .... ook zonder staart  :D

Hoi Caroline,

Leuk dat zoveel mensen de vensterbank zo leuk vinden :D

Groetjes Karin