Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Anja

Hoi hoi nachtdravers,

Jullie zullen onderhand wel wallen onder de ogen hebben of niet ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Zeg ander vraagje,

Ga jij ook mee op 21 okt naar het NOP? Lijkt me super gezellig als je ook mee gaat.
Kijk maar eens hier.....

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,22435.0.html

Groetjes Anja

Anja

Hoe gaat het hier? Alles goed?

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Het lijkt me heel erg leuk om mee naar NOP te gaan en had het ook zeker gedaan ! Maar bij ons valt net in deze periode (ZH) de herfstvakantie ... en wij vertrekken op vrijdag 19 oktober al ... dit gaat dus op deze datum niet lukken  :-\

Maar ik hoop zeker op een andere keer en vind het dan ook echt super om kennis met jullie te maken met gelijk gezellig een dagje uit  :D

Hier gaat alles goed, met Paco ook ... Rick heeft me gisteren op de kiek gezet met Paco, misschien dat ik ze toch nog ga plaatsen ( ik vind mezelf altijd zo vreemd op een foto  ::) ) want er zit er best een leuke tussen ...

Nou dat kan geen toeval zijn want ik wilde net verder gaan lezen in jouw boekje welke ook al zo boeiend is ..... ( sorry meid maar bij jou word het vast ook al zo'n lang verhaal  ;) )

Enuhhh Oja, ook zijn de wallen vast te zien  ;)

Groetjes Karin  :D

Anja

Hoi Karin,

Wat jammer och volgende keer beter toch. Waar ga je naar toe?

Kom op plaatsen die foto. Dan hebben we een gezicht bij je naam. In mijn boekje staan ook foto's van mij waarvan ik denk...................................................

Maakt niet uit hoor dat het een lang verhaal wordt dan heb ik ook iets te lezen :P :P :P :P

Groetjes Anja

Mara

Hoi Karin

Kom op, plaatsen die foto's. Ik heb er ook eentje geplaatst waarvan ik dacht...mhm, ik sta er niet zo mooi op. Maar ik vond de foto gewoon zo leuk. En dan hebben we een gezicht bij de naam.

Mara

Anja

Hoi Karin en Paco,

Hoe was het bij de DA? Is Paco goed gekeurd ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Kaatje

27 augustus 2007, 23:38:52 #111 Last Edit: 28 augustus 2007, 00:08:53 by kaatje98
Hoi Anja en Mara

Paco is helemaal goed gekeurd hoor, jemig wat ben ik blij  :D Hij is mooi op gewicht, ze vond hem/haar er heel mooi uitzien er ze heeft wat gevoeld bij zijn borst en dat voelde allemaal goed !

Over het voedings advies weet ik nu niet echt of ik daar wel blij mee ben en of dit wel moet !? Ik moest het voer wat ik nu maar had ( parkieten en valkparkietenvoer, gedroogd fruit ) weggooien en over gaan op natribird pallets !? Een soort korrels, .... wie doet dit nog meer of wie heeft dit nog meer te horen gekregen !?

Ik kon het bij haar kopen of kijken of een dierenwinkel het had ... eerlijk gezegd heb ik er hier op de site niet echt veel over gelezen  :-\

Maar het was helemaal goed en ze vond hem heel leuk en tam ... hij zat op haar schouder aan haar jas te pikken en haar haar te fatsoeneren  ;D ook vloog hij nog doodleuk bij de assistente op haar hoofd ...

De foto's komen er .... uche uche ... snel aan  ;)

Groetjes Karin

Kaatje

28 augustus 2007, 00:32:25 #112 Last Edit: 28 augustus 2007, 01:37:42 by kaatje98
Hoi hoi ...

Hier wat foto's !

Foto 1: Ik ben echt een ondeugd

Foto 2: Wilde net wegvliegen, dus net te laat  :P

Foto 3: Zelf genomen  ::)

Foto 4: Lekker kusjes geven ....

Groetjes Karin

Anja

Hoi Karin,

Wat fijn dat alles goed was bij de DA.
Ik gebruik ook nutribirds pellets maar dat krijgen ze hier naast het gewone voer. Ik geef dus zaadvoer en pellets.
Over pellets staat toch heel wat geschreven in het topic voeding.

Je hebt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie foto'f gemaakt hoor. Nu hebben we een gezicht bij de naam en ik moet zeggen je valt reuze mee hoor.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Bedankt voor de tip en ik heb inderdaad bij voeding en dan wat verder terug meer info over pellets gelezen en ga daar zo maar eens voor naar de speciaalzaak  :D

Ik ben wel heel erg benieuwd moet ik zeggen en denk dat ik dan ook maar met de B14 ga beginnen. Ik heb ook gelezen dat ze nogal hard zijn, ik vraag me af of Paco hier wel "blij" mee is  ::)

We zullen het vandaag wel merken denk ik  ;)

Nou Anja, bedankt dat ik wel mee val hoor ... echt een opluchting  ;)

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Citaat van: kaatje98 op 15 augustus 2007, 21:42:19
Hoi Anja  :D

Eigenlijk mag ik vanaf half 9 's morgens al uit mijn kooi en zit er bijna nooit in  ;D Maar mamma heeft toen ik naar bed moest toch nog een foto kunnen maken !

Ik ben erg trots op mijn nieuwe slaapkamer .... ook word ik wel een beetje verwend hoor .... de zitstokjes zijn nu allemaal vervangen in echt natuurlijk hout ;)

Hey.....wat een mooie schommel daar in je nieuwe kooi !

Groetjes Paco en Karin

Anja

Hoi Karin,

Ik heb Nutribird G14 en zelfs Yubel eet er gewoon van.
B14 zal idd zachter en kleiner zijn omdat het eigenlijk voor grasjes is maar dat kan geen kwaad hoor.

Ik hoor het wel van je.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Karin

Leuke foto's en ik moet zeggen, ik geef hier alleen maar zaadvoer, met als extraatjes groenvoer, fruit, trosgierst en dergelijke.

Mara

Sally

hallo

Mooie foto's van jou en Paco! Je staat er goed op ze :D

groetjes Sally

Mara

Hoi Karin

Nou ben ik toch helemaal vergeten te zeggen dat je hele mooie foto's hebt geplaatst en leuk om een gezicht te zien bij de naam.

Mara