Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Paco

Dus ik had het goed gezien? Maar gelukkig ben jij niet weggevlogen en ik weet zeker dat dat mamma niet nogmaals overkomt.

Heb jij de foto's gezien waar ik op sta met 12 valkjes? Mooi he. Die zijn heel erg lief, maar ik weet zeker dat jij dat ook bent!!!

Mara

Kaatje

21 augustus 2007, 00:02:25 #76 Last Edit: 21 augustus 2007, 00:10:24 by kaatje98
Hoi Mara,

Ik heb het gezien en wat zag dat er geweldig uit !!! Wat leuk dat jullie zo met elkaar omgaan ... De valkjes zijn echt verzot op jou ( en ik ook al hoor !! ) dat kan ik zo zien  :D

Mamma is heel erg geschrokken en pappa ook na jouw reactie en het zien van de openstaande pui  :-[ Dit overkomt haar echt geen 2 de keer meer want het weekend gaan pappa en mamma een hordeur plaatsen  ;D

Ik wil hier natuurlijk echt niet weg, maar als ik mamma in de tuin zie dan zou ik ook wel buiten willen vliegen denk ik en dan vlieg ik natuurlijk weg en dan zijn mamma en pappa ontroostbaar ... Daarom denk ik de hordeur  ;)

Mama heeft weer nieuwe foto's gemaakt vandaag en nog wat binnenhuis architectuur in mijn speelplek verricht  ;D

Mamma is niet alleen verzot op mij, maar ook op een soort kunst ... maar dan van keramiek ! Er staat nu een dekselpot in en het staat prachtig ... ook heeft mamma een prachtige keramieke schaal neergezet, daar kan ik als het heel lekker weer is in badderen  ;D

Mama zal de foto's zo plaatsen, ze is wel heel de dag thuis geweest maar ik zag een heleboel leuke mensen waar ik dan ook zo naar toe vlieg hoor ... ik ben helemaal nergens bang voor  :D

Mijn mama had een vraagje aan jullie ... Ik ben namelijk zo'n enorme kroel .... ik wil het liefst ook de hele dag bij pappa in het weekend op zijn buik liggen ( pappa heeft zo'n lekkere dikke buik en een warm kuiltje vlak bij zijn borst ) en ik ben heel graag in de buurt van mensen of ik zit heel graag op mamma's schouder want mamma zit het meeste aan de eethoek en dus rechtop  ;)

Is dit normaal gedrag, ... mis ik iets of ben ik gewoon nog heel jong ( 10 weekjes ) !? Ben ook al van de pap af in de avond en weeg nu 87 gram zonder de avond pap, goed hè !? Ik vlieg ook wel veel hoor maar ik denk dat ik nog wel een paar gram aan zal komen ....

Mamma leert me ook kusjes geven en dan word ik beloond met een zonnenpit, dit is wel heel verleidelijk hoor en ik kus mamma nu ook zonder dat ik er steeds een zonnenpit voor krijg  :D

Soms bijt ik wel eens ... mamma zegt dan duidelijk nee ... Ik bijt niet hard hoor ... maar soms hoor ik mamma dan wel even auw zeggen, hoe leer ik dit af !? Moet ik dan voor straf als ik niet luister naar nee dit mag niet, in mijn kooi !?

Mamma heeft volgens mij nog meer vragen maar die zal ze wel gewoon stellen ....

Tot later met de foto's ... ik had al keramieke etens bakjes maar ik heb nu nog véél meer en dat zit me toch lekker ... ik zit nu het liefst op de dekselpot, helaas was mamma net te laat met de foto en daarna waren de batterijen leeg  ;D

Groetjes van mamma, een pootje voor Pino en een snavelknuf van mij  ;)

Kaatje

Hoi hoi ...

Weer wat nieuwe foto's maar ook gelijk een vraagje ! Mamma heeft net gelezen in Peggy haar dagboekje dat Belle al meer woog dan mij ... moet ik toch weer aan de avondpap en kan mamma dat dan niet beter net als Peggy in een kommetje doen !?

Uit het spuitje ben ik na 3 ml al verzadigd en ik bedel ook al 2 dagen niet meer, wacht mama zal even wegen ... hmmm 87 gram en 2 dagen al helemaal geen pap meer, wat denken jullie !?

Gossie possie, volgende week maandag voor het eerst kennis maken met de dierenarts voor een algehele check-up ... is dit spannend of juist eng !?

Nou hier de foto's .... mamma wil graag naar bed geloof ik  :-\

Knuffel Paco  :-*

foto 1: Mamma's Keramiek in mijn speelplek ( nou dan moet ze me we heel lief vinden hoor ! )

Foto 2: lekker weer tuinkers snoepen, als het erg warm is dan mag ik hier in badderen  ;D

Foto 3: Lekker warm achter het raam  :D

Anja

Hoi hoi,

Hele leuke en gezellige foto's.

Over zijn gewicht zou ik me geen zorgen maken. 87 gram is een mooi gewicht. Wel in de gaten houden of hij niet afvalt.
Het valkje van Peggy weegt in de ochtend 79 gram en dat is een beetje weinig.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Paco

Ik zag dat Anja al antwoord had gegeven. Dus jij vindt me ook lief? Nou nou, dat vind ik heel erg lief hoor. Dank je wel!!

Jouw gewicht is fijn, maar ik zou goed opletten dat je niet meer afvalt, want dat is inderdaad niet goed. En dat je zo kroelerig bent, tja, sommige valkjes zijn meer gesteld op mensen dan op valkjes.

Trouwens, hele mooi foto's!!

mara

Anja

Hoi Paco,

Voor een babyvalkje ben je wel een echte nachtdraver hoor.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Paco

Hoe is het vandag met je? Alles goed gegaan vandaag?

mara

Kaatje

Hoi Anja,

Ja ik hou iedereen wel wakker hoor  ::) Ik doe lekker op de dag mijn dutje tussen het kroelen door en 's avonds ben ik dan weer helemaal het ventje  :D

Mamma ziet er best moe uit en gisteren moest ik dus ook een keer vroeg naar bed  :-\

Hoi Mara,

Wat lief dat je belangstelling toont  :D Ik ben vandaag precies een maand bij mijn nieuwe pappa en mamma en het gaat heel erg goed ... 's morgens weeg ik 86 a 87 gram en 's avonds 90 a 91 ...

Aanstaande maandag ga ik voor het eerst op bezoek bij de dierenarts voor een algehele check-up, ... spannend hoor  :D

Verder als goed met jou en Pino !? Doe het maar rustig aan met je arm, ... erg vervelend dat je nu weer last hebt. Ook op je werk zit het niet mee hoorde ik van mamma ... we denken aan jou en sterk blijven hoor!

Dikke snavelknuf van Paco en de groetjes van mij,

Liefs Karin

Mara

Hoi Karin en Paco

Met mij gaat het wel goed. Ik heb vandaag een mindere dag, had wel goede zin vanmorgen toen ik ging werken....maar ja, als je van de weg geduwd wordt....Ik doe het lekker rustig aan en ik zal sterk blijven. Ik vind het leuk om bij jou en je mamma te komen lezen, altijd gezellig!

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Jemig ... ik heb het gehele verhaal gelezen ... wat zal je geschrokken zijn!

Ik vind het heel erg lief en leuk dat je in mijn dagboek wilt schrijven en dat ook leuk vindt ... Ik wil heel graag andere dagboekjes volgen maar krijg me er niet doorheen geworsteld  :'(

Ik zal dus wat meer terug moeten gaan lezen want van voor af aan beginnen is geen doen meer  ::)

Maar ik lees alle verhalen met enorm veel plezier ( niet de verdrietige ) en ben heel blij dat ik hier op het forum een kijkje ben komen nemen  :D

Het zit je deze week inderdaad niet mee, meid morgen nog 1 dag en dan heb je fijn weekend ! Ik hoop dat je daar nu extra van kan gaan genieten ...  :-*

Groetjes Karin

Mara

Hoi Karin

Ik lees ook lang niet alle dagboeken hoor, ik lees wel de nieuwste berichten en er zijn natuurlijk boekjes die ik wel volg. Ik reageer lang niet altijd op alles wat ik lees maar lezen doe ik wel. En het is soms ook onbegonnen werk om boekjes te lezen van 100 en meer pagina's. Dat begrijpen we ook hoor.

Ik ben me rot geschrokken maar nu gaat het wel weer. Gelukkig is er niets ernstigers gebeurd, en dat is echt een geluk.

Hoe is het met kleine Paco?

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Ik ben maar terug gegaan naar pagina 100 van jouw boekje en zie al allemaal leuke foto's en verhalen ! Verder schrijft ik even in word wat ik allemaal tegen kom zodat ik het niet kan vergeten ...

Met Paco gaat alles heel erg goed en wat word hij/zij toch mooi !!! Heel zijn verenpak sluit zich nu en je ziet helemaal geen kaal nekje meer als hij zijn nekje iets omhoog doet of als hij op mijn vinger zit en ik kijk er een beetje onder ...

Tot snel in jouw boekje ... ik zie nu hele leuke foto's van kwartels die op de grond zitten en wat heb je toch een prachtige vogels !!!

Lekker genieten dit weekend van je maatjes, hopelijk krijgen we ook nog een beetje lekker weer, dat zou dan helemaal te gek zijn  :D

Groetjes Karin en een dikke snavelknuf van Paco

Mara

Hoi Karin

Dan heb je toch best wel terug gelezen in mijn boekje. De aanleiding dat ik hier kwam, was minder. Ik zocht een plekkie om mijn verhaal over Druppel te doen, een van mijn lutino valkjes die helaas is overleden.

Maar ik ben eigenlijk niet weggeweest....hihi...Ik geniet er ook edcht van. Net nog foto's gemaakt, dus die ga ik zo eens uploaden.

mara

Anke

Hallo,
Je kan ook niet alle dagboekjes lezen hoor, en zeker niet vanaf het begin.....
Je begint gewoon op de dag dat je het boekje voor het eerst ziet. En als je dan nieuwsgierig bent hoe het begon lees je een stukje van het begin.
Als je alles wilt lezen, dan ben je met sintjuttemis nog bezig.
Oh ja nog even een waarschuwing voor het hor:
Denk erom dat valkjes graag slopen en een stevige snavel hebben. Let dus goed op of jullie kleine lieverd niet stiekum gaatjes maakt in het hor ;D Dan weet je zeker dat je valkje veilig binnen blijft!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Karin,

Paco heeft een goed gewicht hoor. Zou me er geen zorgen om maken. Hij blijft ook goed op gewicht zonder papje.

Zoals Anke al zei je kan niet alles bij houden. Daar is geen beginnen aan. Ik reageer ook niet altijd in de boekjes die ik lees want je moet je niet verplicht voelen om te antwoorden.

Groetjes Anja