Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Kim,

Dank je wel ! Ik ben dan ook erg trots op haar  :D

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin, wat een menu dat ze gekregen hebben zeg , hmm ik denk dat het hun goed heeft gesmaakt , is het niet? Ik moet dat ook maar eens proberen he! Fijne dag nog, grtjs Ann

*Manon*

Hoi Karin,

Waauw wat gaaf een eitje  ;D ;D
Hopelijk is ie bevrucht, ik ben wel benieuwd wat er in zit  ;)

Liefs Manon

aad

hoi Karin

tja ... ik begrijp het niet hoor  ;)
ik zou best eens een 7 maand zonder eitjes willen zijn ;D ;D
en hier allemaal blij met eitjes  :P :P :P

Groetjes aad   :-* :-* :-* :-*

Kaatje

Hoi Manon en Aad,

Met pijn in mijn hart heb ik toch besloten om het echte ei te vervangen voor een neppertje  :-\ Ik wil ze toch nog een ronde laten oefenen op neppertjes aangezien Vicky de vorige keer al binnen twee weken haar interesse in het ei verloor.

Paco heeft toen telkens onafgebroken alleen zitten broeden, dus misschien is het toch verstandiger om nog even te wachten. Ook zijn ze natuurlijk nog heel erg jong en hebben nog tijd genoeg om ooit een gezinnetje te stichten  :D

Voor de kenners onder ons heb ik een vraagje ! Vicky heeft zeg maar nog steeds een grote cloaca, ik bedoel dat ik echt kan zien dat ze en ei heeft gelegd. Is dit bekend bij jullie !?

Liefs, Karin  :-*

Gerdy

Hoi Karin..gaaf dat het eerste eitje er is..dus je gaat het toch vervangen voor een nep eitje..

hoe oud zijn Paco en Vicky omdat je ze nog wil laten oefenen.

gr gerdy

Kaatje

Hoi Gerdy,

Vicky is 1 jaar en drie maanden en Paco is 1 jaar en 8 maanden. Maar Vicky heeft in september vorig jaar haar eitje na anderhalve week verlaten en keek er niet meer naar om. Vandaar dat het misschien toch beter is om het deze ronde eens aan te kijken.

Als het gewoon goed gaat mogen ze in het in juli nog een keer proberen  ;)

Liefs, Karin

Caroline

Hei meis, wat gaaf, een gaaf ei!!  ;D

Een grote cloaca .... is me hier na het ei leggen eerlijk gezegd niet opgevallen. Wel even in de gaten houden maar dat doe je wel.  ;)

Verder heb ik weinig nieuws .... kwam alleen even vertellen dat ik vaak aan je denk.  ;)

Hou je taai, liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi karin,

ik heb over jou gedroomd ;D
ik was buiten en ik moest even een bericht voor jou op het forum schrijven, maar het forum was op dat moment de stoeptegels ;D  ;D
en daar liet ik een bericht voor jou achter. ik weet niet meer wat ik heb geschreven hoor ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Kim,

Wat ontzettend grappig ! Ik heb vannacht ook onafgebroken gedroomd, en op zo'n manier dat ik telkens wakker werd. Het ging in ieder geval over valkjes, heheheh  ;D

Hoi Caroline  :-*

Hier gaat alles goed met Paco en de meiden. Gisterochtend lag er weer een heel mooi ei, ik denk dat Vicky het of 's nachts of heel vroeg in de ochtend heeft gelegd.

Ze kwam ook weer later het blok uit dan normaal en toen ze uit het blok kwam zag ik weer dat haar veertjes bij haar cloaca erg open stonden en kon ik haar cloaca weer heel erg goed zien.

Dit was voor mij een teken dat er weer een eitje moest liggen want de dag er voor waren haar haartjes weer gesloten. Misschien morgen weer een eitje, het tweede eitje heb ik ook weer vervangen voor een neppertje.

Xena is vreselijk broeds en heel haar staart ligt aan flarden, ze scharrelt heel de tijd op de grond en het zou me niets verbazen als er vandaag of morgen ook bij haar een eitje ligt want ze maakt steeds een nestje op de grond.

Ook poept ze behoorlijke flatsen  ;)

Dit was het weer even  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hey Karin , wat gaaf , gefeliciteerd met het tweede eitje van Vicky en Paco... ze zijn zeker aan het oefenen voor als er echte donsjes komen he! Grtjs Ann

Hermien

Tjonge, wat een sekstent bij jou zeg! Had ik eerlijke gezegd van jou niet verwacht. Maar als ik dit allemaal zo lees ben ik weer blij alleen maar mannen te hebben. Ik heb helemaal geen last van agressief gedrag of broedse streken. Hooguit Silvo een beetje, die wil periodes wel en periodes niet gekroeld worden. Maar hij kan het krijgen zoals hij het wil. Dus leven wij nog steeds in harmonie en zijn de enige eitjes die ik hier vind, de eitjes uit de Supermarkt.

;D   ;D   ;D   ;D

*Yvon

Hoi hoi

Ojee  :o ze steken elkaar aan om eitjes tegaan leggen.  ;D
Ik ben benieuwd of Vicky nu wel haar broedperiode goed gaat afmaken.
Zou dan toch wel leuk zijn als dat ze over een paar maandjes echt hun gangetje kan laten gaan.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Marian

Hoi Karin,

Wat jammer van de eitjes......maar uiteindelijk, oefening baart kunst :D
Spannend dan wanneer de "echte" ronde mag beginnen.
En is Paco al minder fel? :-\

Groetjes, Marian

Mara

Hoi Karin

Kom even hallo zeggen. Ik snap dat je het echte ei hebt vervangen door een nepei, had ik ook gedaan, kunnen ze nog even oefenen.

GRoetjes

mara