Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Karin,
Ik denk veel aan jullie en ik blijf heel hard duimen dat het goed gaat komen met lieve Paco!!
Heel veel sterkte!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hey meissie,

Fijn je even gesproken te hebben. Hou moed en blijf in Paco geloven.
Ik weet zeker dat hij er voor vecht en dat hij er alles aan doet om zo snel mogelijk weer bij je te zijn.

Heel veel sterkte voor iedereen.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Meid

Hou vol Paco ! Sterkte hoor !
Hou vol he maatje ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Hier blijven we ook onverminderd doorduimen, hopen en bidden dat Paco snel weer beter is.
We denken aan jullie.

trienke

Hoi Gerda

Lief van je om ons zo op de hoogte te houden

Hoi karin

Ik hoop echt voor jullie dat paco er snel boven op zal komen. Hij is gelukkig goed de nacht door gekomen, en is weer aan gekomen

Paco jonge zet hem op, je kunt het, Denk aan je meisjes.

Liefs Trienke

caro

Hoi Karin,

Ik kom je even sterkte wensen. Ik hoop dat Paco het gaat redden. Ik heb niet alles gelezen, ik hoop van de week even de tijd te hebben om het te lezen over Paco.

Veel sterkte.
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

kimmie

Hoi Gerda,

Ik vind het echt lief van je dat je ons op de hoogte wilt houden...!!

Hoi Karin,

Gelukkig is Paco de nacht goed door gekomen, en is hij ook weer wat bij gekomen...!!
Hopelijk gaat het nu de goede kant op, en weet de DA snel wat de oorzaak is...
Ik duim nog steeds voor je, en er brand weer een kaarsje..!!

Lieve Paco,

Zet hem op jongen...!!
Hopelijk mag je snel weer naar je meiden...!!

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

margreet

Caroline

Lieve Paco .... ik kom je nog een goeie nacht wensen.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Lieve Karin en Paco ...ik hoop dat Paco de nacht weer is doorgekomen en dat er hoop is en dat het eindelijk beter met hem gaat ! Arme Paco toch ! Je weet waarschijnlijk niet goed wat er allemaal met je gebeurd he ! Hopelijk zal je snel beter worden en terug naar je drie schatten gaan die daar ook op jou zitten te wachten onwetend of je nog terug komt ! Maar jij bent een vechter en jij gaat snel beter zijn dan zullen ze nogal versteld staan dat je weer terug bent ! Wat gaan ze ontzettend blij zijn want ik denk dat ze je allemaal heel hard missen ! En jij ook hen he ! Komaan ventje ....nog even vechten en je bent terug bij je lievelingen ! Grtjs en beterschap lieve Paco ! Zet hem op hoor ! Laat maar eens zien dat ze je niet kleinkrijgen hoor ! Grtjs Ann

trienke

Hoi

Ik ben ook erg benieuwd of je de nacht weer door bent gekomen paco
Kom op he jonge je kunt het.

Groetjes Trienke

Saar

Mara

Hoi Karin

Ik had van Anja een sms gekregen gisteren dat Paco 2 gram was aangekomen. Daar was ik zo blij mee (Anja, jij hartelijk bedankt daarvoor).

Ik wil je hier nogmaals sterkte wensen en je laten weten dat ik aan jullie denk, aan Paco, Rick, Patrick en natuurlijk jij.

Groetjes

Mara

Sally

Hallo Karin,

Hoe is het vandaag met Paco,
Ik hoop dat ie weer wat is bijgekomen, en dat ie nu alleen maar stapjes doet naar de goede richting!
Ik duim heel erg hard voor jullie dat Paco er helemaal door mag komen.
Heel veel sterkte hiermee nog, ik denk aan jullie!

Groetjes Sally

♥Debby♥

ach jemig.. Paco nog niet thuis.. Ik ben zelf in de lappenmand dus niet online geweest maar hier schrik ik toch wel van..

Ik wil jullie nog heel veel sterkte toewensen en hoop dat paco doorvecht en snel weer thuis zal zijn..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.