4 mei 2025, 08:11:10

dringend hulp gevraagd!

Gestart door carolinetjeuh, 12 augustus 2007, 17:23:15

« vorige - volgende »

carolinetjeuh

hallo,

Mijn valkje is nu zo'n 4-5 weken oud en ziet er echt niet goed uit. Ik heb hem vroeger bij de ouders moeten weghalen, omdat ze hem geen eten meer gaven. Zijn pluimpjes zijn helemaal verhard en er zit geen energie in. Ik weet echt geen raad! Ik hoop dat de foto's het doen.

groetjes, Caroline
alvast erg bedankt!

[/img] [/img] [/img]

Mara

Hoi hoi

Hoe zien zijn poepjes eruit?

Mara

Rianne

Je kunt proberen wat druivensuiker in zijn papje te doen. Krijgt hij wel genoeg voeding op een dag?

Vaak is er een reden waarom ouders een jong niet meer voeren. Terwijl wij niks vinden wat er mis kan zijn met het jong, lijken zij het wel aan te kunnen voelen.

carolinetjeuh

hallo,

Ik merk niets fout aan zijn uitwerpselen.  :-\
En als ik hem pap geef druk hij zijn bekje stevig dicht, zodat ik hem echt moet dwingen om te eten. Zijn pluimjes zijn ook wat hard en aan een geklikt. Wat kan ik hieraan doen?

groetjes, Caroline

Kaatje

Hoi Carolien,

Hoe is het met je valkje !? Ik hoop dat hij er doorkomt ...

Sterkte,

Karin

carolinetjeuh

hoi,
Het gaat eigenlijk al iets beter met hem!  :)
We gaan subiet naar de winkel om eucalyptusreiniger te kopen, dan ziet hij er misschien al een beetje beter uit. Ik denk niet dat hij ziek is, want deze ochtend sliep ze op 1 poot op een stokje met haar kopje in haar pluimpjes.

groetjes, Caroline

Kaatje

Heel fijn om te lezen dat het al wat beter met hem gaat en dat hij gewoon op 1 pootje slaapt  :D

Groetjes Karin

hennie

Oh gossie,

Wat ziet hij er op de foto sneu uit! Ik hoop dat het goed gaat komen. Succes ermee,

groetjes, Hennie

carolinetjeuh

Hij ziet er ondertussen al echt veel beter uit, gelukkig maar! ;)
Ik heb nergens in de winkels eucalyptusreiniger gevonden, dus zal ik het maar bestellen via internet. Maar ik woon in belgie en ik vind de verzendingskosten nogal duur, maar goed.  :-\

groetjes, Caroline

hennie

Ja, dat vind ik ook altijd balen. Dat er altijd zoveel verzendkosten bij komen als je via internet besteld!

groetjes, Hennie