11 mei 2025, 15:03:45

Saya is een vampier!

Gestart door Damien, 30 juli 2007, 14:19:01

« vorige - volgende »

Damien

Het is dat ze geen hoektanden heeft, anders wist ik het zeker: Saya is een vampier.

Ze vindt het blijkbaar erg leuk om over wondjes te likken oid. De wonden zijn wel dicht, dus echt bloed drinken doet ze neit, maar ik vind dit wel wat vreemd gedrag.
Als ze een korstje zit om mn arm ofzo dan moet ze daar aan gaan likken.

Is dit bekend gedrag, of  moet ik haar maar Dracula gaan noemen?
Mijn dagboek: Deel 1: Klik
Deel 2: Klik

Anja

Hoi Damien,

Ik heb tussen mijn valkjes ook een valkje zitten wat heel graag aan korstjes knabbelt. Totdat het korstje eraf is want dan is het blijkbaar niet meer leuk. Ik denk niet dat dit afwijkend gedrag is.

Groetjes Anja

Damien

Ze zit er volgens mij niet echt aan te trekken.. ze zet haar snavel er omheen en gaat dan over het korstje zitten likken..
Mijn dagboek: Deel 1: Klik
Deel 2: Klik

Anja

Hier plukken ze het korstje eraf.
Maar het gedrag van jou valkje lijkt me ook geen afwijkend gedrag.

Er zijn ook valkjes die helemaal gefixeert zijn op moedervlekken.

Zou me niet heel veel zorgen maken.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Damien

Ik kan me alleen maar aansluiten, een van mijn eerste valkjes was helemaal wild van moedervlekken, tot irritatie van mijn kant toe. Ik heb er eentje bij mijn mondhoek en dat vond mevrouw geweldig....Ik denk niet dat het afwijkend gedrag is. Mijn grasje plukt bijvoorbeeld ook aan velletjes van mijn lippen als die los zitten.

Mara

fielien en kuifje

hoi
mijn kuifje is ook zot op men moedervlekken .hij probeert ze er altijd af te bijten maar dat gaat natuurlijk niet . ook als ik kroetjes heb dan probeert hij ze eraf te doen .
ik laat dat niet toe en doe hem steeds weg maar toch ...
probeert hij elke keer opnieuw .
nog veel plezier met saya :)
groetjes sofie :D