5 mei 2025, 20:48:50

Rust zacht, lieve malle Lotje

Gestart door Mara, 25 juli 2007, 15:24:34

« vorige - volgende »

Mara

Hoi iedereen

Vanmorgen mijn valkje dat binnen zit, Lotje, is overleden. We stonden om 6 uur vanmorgen op, en Lotje zat al op de grond te kijken. Hij is nooit ziek geweest maar we hebben hem ongeveer tien jaar gehad, kan ook langer zijn maar ik weet het echt niet meer precies. Hij keek ons allemaal eens zo aan van, fijn, ik zie jullie allemaal nog eens en ik ging om 6.25 de deur uit en toen was het volgens pap ook al gauw over met onze grote deugniet. Lotje kwam van een fokker af waar ik geen andere benaming voor heb dan broodfokker, daar kwam ook onze Boyke vandaan en die was zo doorgefokt als maar zijn kan. HIj had opgezwollen pootjes en dergelijke. Lotje begon daar ook last van te krijgen. De vogels zagen er ook niet echt gezond uit maar goed, we hebben Lotje toen een goed huisje geboden en in dat liefdevollen huisje is hij vanmorgen om 6.30 overleden. Rust zacht lieve Lotje, we missen je allemaal.

Punky en Pipo zitten nu alleen, Pipo verhuist naar de grote kooi van Lotje. Wat me wel opvalt is dat Punky nu meer geluid maakt. En we hadden eerder verwacht dat Punky zou sterven dan Lotje......Ik zal hem vreselijk missen, het is nu zo anders, zo ontzettend stil. Ook al was Lotje niet echt tam, maar hij kon wel zeggen 'Lotje' en kwam altijd bij je zitten als je naast de kooi kwam zitten.

Mara

Inge88

Sterkte met het verlies van Lotje.

sweetfuzzy

Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Saar

Sterkte met t verlies van Lotje :(

Caroline

Ach jeetje, wat sneu.

Gelukkig heeft ze een fijn leventje gehad bij jullie.

Heel veel sterkte met dit grote verlies,

jullie zullen haar wel verschikkelijk missen.

Rust zacht, lieve Lotje.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Mara,

Veel sterkte met het verlies van Lotje. Hij heeft een hele fijne tijd bij jullie gehad.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Mara,
Ah wat sneu dat Lotje er niet meer is :'(
Ik wens je veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi iedereen

Dank jullie wel voor alle steun. Het is hier wel vreemd stil, ook al fluit en kwebbelt Punky nu veel meer dan voorheen....

Mara

Bello

He Mara,

Wat is dat nu?

Geen "grote" schoonmaak houden hoor, daar zijn de meeste vogels van je nog veel te jong voor!!

Veel sterkte van Ivo en mij
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

valkparkietvirus

hey ik las dat je vogeltje lotje overleden is gerum :-\ mischien was haar tijd gekomen je kan niks aan doen somige sterven snel en anderen niet maar je moet zo onthouden jij was altijd voor jou lotje en jij zorgde goed voor haar tot dat ze een rust plekje heb gevonden  :-*

groetjes Rocky en Jena

»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

Irene

hoi Mara,

Wat verschrikkelijk dat je Lotje er niet meer is........ :'(
En wat een akelige stilte kan zo'n beestje achter laten he? :'( Ik herken het zelf, daar ons Gijsje vorige maand overleden is.
het heeft echt tijd nodig.
Veel sterkte met dit verlies!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Mara

Hoi Ivo en Dorothé

Ik hou echt geen grote schoonmaak.... :'(

Hoi Irene

Ik kan me voorstellen hoe jij je nu moet voelen, Lotje was dan wel niet tam, maar hij was eigen op zijn eigen manier tam. Hij was superblij als je thuis kwam...het is zo vreemd.

Hoi iedereen

Nogmaals dank jullie wel voor alle lieve woorden en steunbetuigingen.

Mara

margreet

Hallo Mara,

Nog veel sterkte met het verlies van lieve "Malle Lotje",
Elk vogeltje is bijzonder om zichzelf, daarom missen wij ze.

groetjes Margreet