17 juni 2024, 07:50:05

kan iemand mij helpen?

Gestart door valkparkietvirus, 29 juli 2007, 21:33:07

« vorige - volgende »

valkparkietvirus

zucht ik lees overal van mijn alkje weeg 90 ofzo of meer..en jena weeg ook zonder eten in buikje 89 ..en rocky weeg 79 of 77 en hij is kern gezond hij heet veel en togiest ook...hij eet liever parkiet voer dan valkparkiet..ik heb ook snoepkjes in kooi gehangen ..austrian snoep stengel da lust die ook..maafr rocky blij tussen 76 tot 80 hangen zucht vind ik wel jammer..want hij heeft al worm kuurtje gehat en zon druppeltjes voor parasieten in de nek laten druppelen ik ben nog steets bang dat  Rocky kwijt raak maar die andere die weg gevlogen is ..die woog 100 gram..ik snap niet echt zucht kan iemand mij helpen ? en ja Rocky is ook niet groot...hij is 9 manden hij haal de 30 cm nog niet met staart er bij !

kan iemand mij helpen om Rocky iets meer spek of dikker maken ? Groetjes en vleugel en snaveltje en kroelletjes :-*


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

Saar

Hoi,
Ik heb hier ook een valkje zitten die erg klein is.
Zolang het borstbeentje niet scherp uitsteekt, hoef je je geen zorgen te maken. Ik heb binnen 3 valkjes zitten.
Ukkie is de kleinste en weegt keurig 70 gram. Moby de wildkleurman weegt 84 en Kyra de albinopop is weer een slagje groter en die weegt 90 gram. Het ligt dus echt aan de bouw van t lichaampje
Groetjes Saar :-*

valkparkietvirus

heb een IM gestuurt voor Saar  :D


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX