6 mei 2025, 00:01:35

Hey hey

Gestart door Lepeztje, 30 juli 2007, 20:02:49

« vorige - volgende »

Lepeztje

dag beste (valk)(parkiet)jes allemaal (iedereen leest tss de haakjes wat hij wil --> de ene voelt zich al meer een valkje dan de andere  ;) ;D )
Ik ben Bart, 19 jaar --> single en op zoek LOL ;)
neen neen, ik ben dus ook al een tijdje gebeten door het virus, jawel je leest het goed, ik heb hier een tijdje geleden ook op het forum gezeten maar dat viel toen stil met studies en andere zaken.
Zoals je ziet ben ik inmiddels weer wat meer geïnteresseerd geraakt in dit forum en heb ik dus een nieuwe account gemaakt. Ik ben afkomstig van België, meer specifiek regio Oost-Vlaanderen...
Ik heb ondertussen 3 valkjes in mijn bezit, deze zijn Pino(3j) en Bannanne(4j), respectievelijk een wildkleur (splits nog niet bekend, hopelijk gauw wel omdat ze aanstalten maken tot kweken, dit is ook helemaal nieuw voor mij, maar ik zal hier wel mijn vragen afvuren na alles uitvoerig gelezen te hebben) en het popje is een Lutino (splits ook nog niet bekend).
Het andere valkje is een geparelde witmasker pop en die luistert naar de naam Inca. deze zit momenteel uit de grote buitenvolière, bij ons binnen. Ze zat vroeger ook binnen en was handtam, dan naar de buitenvolière bij mijn twee andere, maar omdat het de eerste keer zal zijn dat ze kweken laat ik ze liever rustig doen zonder overdreven stress, het is wel zo dat ze vrij dominant waren tov haar.

Hieronder volgen de foto's:
--> het koppeltje (klik voor originele resolutie)

--> m'n mooie inca

ps : nog vragen ? just shoot  ;) :D

Mara

Hoi Bart

Welkom op het forum en ik hoop dat je hier heel wat leerzame en gezellige uurtjes gaat doorbrengen.

Mara