6 mei 2025, 11:59:45

foto van mijn valkjes

Gestart door dammie, 22 september 2003, 20:26:54

« vorige - volgende »

dammie

Hallo allemaal,

Hier een foto van Coco,staat ook op Gedrag,maar ach ik dacht hoe meer reacties hoe beter ;) ;).Ik weet niet of Coco man/pop is.We denken pop ::).Op het forum Gedrag staat er meer over.

groetjes,Marianca

dammie

Nogmaals Hallo. :D :D :D.

Hier mijn valkje sammie,man...zeer gedrag aan zijn gedrag te zien.Heb hem gered uit ,vergeef me,een hele smerige dierenwinkel,niks anders dan alleen maar poep op de bodem en een beetje zand,pffffffffff.Hij is lekker opgewekt en de veerkes komen ook al...zou plm 1 jaar zijn.Een scheetje he? ;D ;D.
Doeggggggggggg
Marianca

Tara

Hoi Marianca,

ik zal dan maar als eerste reageren hier ;D.

Je hebt beide heel mooie valkjes, super, wat sneu van die dierenwinkel, ze zouden zichzelf eens in de plaats moeten stellen >:(. Vooral van die eerste zie je heel erg goed dat ie bont is, mijn Smuey is maar minder bont, maar ben heel blij met haar/hem, ook al heeft ze een misvormd pootje, ze is mijn lievelingetje :).

marianca

Hallo tara,

bedankt voor je reactie.Ja het is verschrikkelijk hoe vaak de vogels in de dierenwinkels zitten.Ik moet er eigenlijk weg blijven :'( :'(.Sammie zat er al 2 weken en ik heb toen besloten om hem toch maar te halen.Het gaat nu heel goed met hem ;D ;D.Is wel erg luidruichtig,maar ach,ik heb ook 3 honden en die blaffen.Ieder zijn geluid he,hier bij mij is het nooit echt stil :D :D.ik heb 4 kanaries,2x een koppel,en een manneke fluit zichzelf ook van de stok af :D :D.Ik hou echt van al mijn dierkes,ga ervoor door het vuur.Ben nu wel benieuwd wat Coco is,ik denk pop.Heeft duidelijk visgraat motief in de ondersteveren.Ik kon het duidelijk zien toen ze lekker rondvloog in de kamer :o :o.Sammie vind haar ook wel lief maar durft nog niet echt te kroelen.Ze vraagt het meerdere malen perdag,ze legt dan heel lief haar koppie tegen hem aan
maar Sammie pikt haar dan,niet hard hoor.Hij is wat angstig en snel afgeleid door een geluid of wat ook.Maar zo gaat het redelijk goed samen in de kooi,allen Coco spant zich zo in voor aandacht van hem en dan krijgt ze een pik,dat vind ik wel zielig. :(.Maar oke,zijn net sinds zaterdag 1 week samen en ze gaan toch wel de goede kant op.
Het lukt ze samen wel ;).

Groetjes,marianca

Tara

Hoi Marianca,

ja ik hou ook van al mijn beestjes, en heb er nog tamelijk veel hoor, 17 valkparkietjes, 3 kanaries waarvan 2 mannetjes die mooi kunnen fluiten alleen is het soms gevecht voor het vrouwtje :-/. Ook nog 2 Bourkeparkieten, 2 zebravinken, 2 meeuwtjes, 2 kwartels en momenteel nog een duif. Dan nog 4 honden, 1 jack russel, 1 sharpei en 2 dobermanns, dan nog 9 schildpadden waarvan 4 grote en 5 kleintjes. Dan hebben we nog vissen binnen (niet in een aquarium) en nog buiten in de vijver, en dan nog mijn lieve fret Gizmo, en denk dat ik niets ben vergeten haha :D. Mijn hondje, fret en valkparkieten vind ik de liefste, maar zou voor niets de andere wegdoen hoor :). Het zou best kunnen dat jouw valkje een popje is, maar bij bonte is het best moeilijk te zien ... Maar ik weet niet of je ene valk dat nog zal leren accepteren, want ik heb er ook, die echt niet willen gekroeld zijn en dan jagen ze de ander weg, maar die ene die dat doet is ook een beetje moeilijk van karakter, is ook al bijna 10 jaar oud dus :-/.

dammie

Hallo tara,

Gohhhhhhh,wat een hoop dierkes,heerlijk lijkt me dat :) :) :).Als het aam mij zou liggen had ik ook een kleine dierentuin zo als jou.Je bent een goed mens met je hart op de juiste plaats.Als je zoveel om dieren geeft kan het niet anders.Ik heb 3 rottweilers,2 reuen,6 en 8 jaar van een goede fokker uit eindhoven en een teefje van 2 jaar uit asiel brede :).Zou nog meer honden willen maar dan wordt op vakantie gaan wat moeilijk,ze gaan altijd mee naar luxemborg.Zal wel zwaar vallen voor mijn valkjes,misschien vind ik dan wel een lieve oppas ;) ;) ;)(jij misschien) :D :D

Doeggggggggg,marianca

Tara

Hoi Marianca,

haha ik bloos er van :D, het zou leuk zijn om op ze te passen, maar valt ook te zien, waar je woont he :). Want ik woon namelijk in België, wat wel niet leuk is  want bijna iedereen hier woont in Nederland :'(.

dammie

taraaaaaaaaaaa,

Je gelooft het niet :D :D :D.Wij wonen nu in brunssum maar gaan eind oktober begin november in Belgie wonen :D :D :D.we hebben in Ham(genedijk)een boerderijtje gekocht.Gohhhhhhhhhh wat leuk zeg,een eerste contact met een belgische. :D :D.Waar woon jij in Belgie.

Groetjes marianca

Tara

Euhm, jah, zo'n beetje de westkant, aan de kanten van Kortrijk, maar ik verzeker je, ik kan wel voor je vogels zorgen, maar niet voor je honden ofzow, sorry, maar zou een wirwar zijn ook omdat ik nog bij m'n ouders woon :'(. Maar vogels -> No problem.

Groetjes, Tara

dammie

hallo tara,

Goh dat zou lief zijn :) :).Maar het was meer een geintje.Maar als het zover is zou ik wel met gerust hart op vakantie gaan.De honden gaan altijd mee,wij kunnen niet zonder die kanjers.Als het zover is en ik in Belgie woon laat ik het je horen ;D ;D.Misschien kunnen we dan eens kennis maken met elkaar.

Groetjes marianca

Tara

Hoi Marianca,

allemaal goed en wel, maar je zal wel schrikken dan, als ik de deur open doe, want ben jonger dan je waarschijnlijk denkt, maar ah, geeft niets hoor, ik ben het wel gewoon dat volwassenen liever met volwassenen optrekken, ken ik van m'n familie en volwassen 'vrienden'.

dammie

Hallo tara :)

Ik schrik niet hoor ;).Heb zelf een hoop nichtjes en neven die vanaf 15jaar tot 24 jaar zijn.Ze gaan allemaal heel graag met mijn man en vooral mij om.Ik kan heel goed met jonge mensen omgaan ;D ;D.Ben zelf 42(bijna 43) maar ik begrijp de jeugd wel ;D ;D ;D.Ben zelf ook jong geweest he ;D.In mijnberoep(werk met Demente Ouderen) zijn veel colegas die jong zijn we kunnen goed met elkaar opschieten,geen probleem.Ik heb je site gister beken(wist al dat je een jong meisje bent ;D ;D ;D) en moet zeggen een dikke 10 voor je site ziet er prachtig uit ;) ;) ;).

Groetjes,Marianca

Tara

Bedankt voor het compliment Marianca ... Ik ga enkele dagen niet op het forum zijn want er is net iets vreselijks gebeurd, mijn fret heeft al mijn schildpadden doodgebeten ... Eentje leefde nog half en had geen voorpoten meer, zwom met zijn achterpoten, we gaan haar laten invriezen :'(. Ik ga vast een tijdje niet meer op het forum zijn want dit is heel hard :(

dammie

Hallo Tara,

Goh meisje wat erg.Ik zal aan je denken en wens je veel sterkte ermee.

Lieve groetjes,
Marianca