verkooppagina

Gestart door carco, 21 juli 2007, 10:34:51

« vorige - volgende »

carco

Ik weet het : er is al heel veel geschreven over de spam op de verkooppagina.
Maar het is nu wel tè gek, want alle advertenties zijn weg behalve een pagina lang spam ???
Gisterenavond stonden ze nog wel verscholen tussen de zooi, maar alles is nu verwijderd ???
Is het geen idee toch die tijdelijke verkooppagina weer aan te maken?
Ik denk dat er op zo'n manier nog maar weinig mensen naar te koop/gevraagd gaan.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Lin

Er is inderdaad veel spam en alle moderators besteden er veel tijd aan. Helaas heeft Peter nog geen tijd gevonden om een oplossing te kunnen maken/vinden.

De pagina is inderdaad leeg en daar is geen verklaring voor hoe dat verkeerd is gegaan. Wij verbaasde ons ook al  :-\


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Karin

21 juli 2007, 22:44:03 #2 Last Edit: 21 juli 2007, 22:46:44 by Karin
Hoe het komt dat alle advertenties verdwenen zijn is tot nu toe een raadsel. Alle moderators doen verder erg hun best om alle spamadvertenties te verwijderen, dagelijks worden er vele weggegooid. Let maar eens goed op de volgnummers van de advertenties, die tussenliggende nummers zijn dus verwijdert. We zullen nog even gedult moeten hebben tot ook het SPAM probleem opgelost is. Zie verder hier :
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,24932.0.html
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Saar

En nu zijn alle advertenties weer weg ???

Peter

Hoi Saar,

Bij mij staan ze allemaal nog...

Saar

Citaat van: Peter op 24 juli 2007, 21:06:33
Hoi Saar,

Bij mij staan ze allemaal nog...


Nu staan ze er inmiddels weer. Maar ze waren echt 2 uur spoorloos bij mij ???
Groetjes Saar :-*

Inge88

Citaat van: Saar op 25 juli 2007, 10:51:16
Citaat van: Peter op 24 juli 2007, 21:06:33
Hoi Saar,

Bij mij staan ze allemaal nog...


Nu staan ze er inmiddels weer. Maar ze waren echt 2 uur spoorloos bij mij ???
Groetjes Saar :-*


Dat heb ik zo en nu ook. Dan zie ik alleen SPAM berichten en verder geen normale advertenties of de volgende pagina's zijn verdwenen. En soms is alles gewoon weg   :-\

Anja

Hoi hoi,

Ik kijk net op de verkooppagina en ik zoe alleen de advertenties van vandaag. de andere op pagina 1 zijn weg.

Groetjes Anja

Mariska

Ik heb vanmiddag 6 advertenties geplaatst en nu is alles weg :(

Heeft het zin om weer nieuwe aan te maken?
Er gaat nogal veel tijd in zitten en als de kans groot is dat deze ook verdwijnen begin ik er maar niet aan.

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Yeeeh, de troep is weg en de advertenties van ons staan er weer :D

Super, bedankt ;)


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Peter

Op de verkooppagina is vanaf nu een verificatie code nodig, spam wordt hiermee tegen gehouden.

Er moeten nog wel wat puntjes op de i gezet worden maar het werkt nu wel.

Voor updates zie dit topic:
Captcha op de verkooppagina

Groeten,
Peter