9 mei 2025, 03:42:59

Parels ?

Gestart door Peggy, 21 juli 2007, 14:38:36

« vorige - volgende »

Peggy

Hier een foto van onze nieuwe aanwinst Zazu. Mijn vraag is of Zazu parels heeft en betekent dat;  dat als die witte vlekjes verdwijnen dat Zazu een man is ?
Ik denk het namelijk van wel maar ik wil het graag zeker weten,  dat van de parels.
;D
alvast bedankt.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Rianne

Mooi valkje! :D
Het lijken mij wel parels maar dat is bij zo'n valkje lastig te zien omdat hij bont is.

Sanna

Ik zou ook zeggen gepareld. Maar als je zeker wilt weten wat Zazu is, waarom stuur je dan niet een paar veertjes op naar Gendika? Dan heb je de uitslag binnen een paar dagen.

Groetjes, Sanna

Peggy

Ja dat weet ik Sanna maar ik ben niet zo'n held en het heeft ook geen haast....lijkt me op dit moment ook niet bevordelijk voor het tam maken  ;D  vind het een beetje zielig om te doen nu.   
Gr Peggy

Mara

Hoi Peggy

Het lijken parels, maar het is bij bontjes inderdaad moeilijker te zien. Maar ze gaan weg als het een mannetje is, jammer genoeg.

Mara

Spanksel

Ik ben er vrij zeker van dat het parels zijn, ja. Dus afwachten of ze blijven of niet.

Lin

Zulke kleine vlekjes kan toch nooit bont zijn?  ??? is toch gewoon gepareld..?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Peggy

De kleine vlekjes zijn de parels maar het valkje is een bonte witmasker ( @ Lin ). Dat bedoelde Mara volgens mij,  dat het bij de bontjes moeilijk te zien is.

Dank je wel voor de reacties.
Topic kan gesloten worden  ;D

Gr Peggy

Mara

Citaat van: Lin op 21 juli 2007, 21:15:06
Zulke kleine vlekjes kan toch nooit bont zijn?  ??? is toch gewoon gepareld..?

Hoi Lin

Rianne gaf in een post boven mij ook al aan dat het bij bonte valkjes vaak moeilijk is om te zien of ze gepareld zijn, en dat bedoelde ik er ook mee. Het valkje van Peggy is een bonte witmasker die schijnbaar ook gepareld is.

Mara

Coco en Chantal

22 juli 2007, 14:41:39 #9 Last Edit: 22 juli 2007, 14:43:24 by Coco en Chantal
Nou het lijken mij ook parels hoor ;)
Ik zeg dus een ''witmasker bont gepareld'', bij bonte valkjes kan het wel veel langer duren voordat  de parels verdwenen zijn , ik heb zelf een bonte parelde man en die is nu zo'n 4jr en die heeft nog altijd best veel parels.
Groetjes Chantal en de valkjes

Rianne

Op verzoek, een slotje :)