web pagina

Gestart door hennie, 10 juli 2007, 11:55:53

« vorige - volgende »

hennie

Hallo Peter,

Het gebeurt mij zo vaak dat als ik een bericht wil verzenden dat het niet gaat. Er wordt dan aangegeven dat de web pagina niet kan worden weergegeven.

Heel vervelend, want dat betekent dat ik dan steeds de tekst ,die ik wilde verzenden, kwijt ben.

Ik ben nu al zover dat ik de tekst eerst steeds copieer voordat ik op verzenden klik.

Is dit een mankement wat ik alleen heb of hebben meerdere mensen dit? Kun jij aangeven waar het door komt....of liever nog, kun jij het oplossen?

groetjes, Hennie

Lin

Kan aan je verbinding liggen dat die eruit ligt tijdelijk. Is dit van de laatste week?

Groeten, Lin

ps leuk om je weer op het forum te zien!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

hennie

Hoi Lin,

Nou, ik typ dus net een antwoord naar jou...wil het versturen....webpagina kan niet worden weergegeven.

Ik begin dus weer opnieuw. Waar het ook aan ligt, het is stikirritant. Mijn zoon zit ook wel op forums, maar die heeft het lang zo vaak niet. Ik dacht daarom dat het aan Valkparkiet.com lag. Maar als ik het als enige heb...ligt het dus aan mij    :P

Dank je wel voor je welkomsgroet. Ik vind het fijn om van iedereen weer wat te zien en te horen. Ik denk dat een aantal mensen wel in mij teleurgesteld zijn. Ik hoop dat ik dat goed kan maken. Ik zal mijn korte lontje wat verlengen.

groetjes Lin, kroeltje van Jelle,
Hennie

Anja

Hoi Hennie,

Je bent niet de enige. Ik heb er ook af en toe last van. Niet continu. Heb jij er vaak last van dan?

Groetjes Anja

hennie

Hoi Anja,

Ja, ik heb het heel vaak. Vaker wel dan niet. Dus ik ben nu zover dat ik eerst alle berichten voor verzenden kopieer.

Dan hoef ik het niet steeds overnieuw te doen.

groetjes, Hennie

Anja

ik heb er de ene dag helemaal geen last van en dan weer wel. Heel raar. Heb al mijn instellingen nagekeken en alles staat goed. Ook heb ik verbinding dus daar ligt het ook niet aan.

Wel slim van je om alles eerst op te slaan.

Groetjes Anja

Saar

Hoi Hennie
welke internetprovider heb je?
Misschien dat t daar aan ligt..
Ikzelf heb planet internet en ik heb nergens last van
Groetjes Saar :-*

hennie

Hoi Saar,

Ik heb kpn planet...dat is denk ik dan hetzelfde als jij, toch?

Nou, dat is dan helemaal raar. Dat ik het wel heb en jij niet.

Ik heb misschien niet op tijd betaald.... ;D ;D ;D en wil die provider op deze manier wraak nemen   :P

groetjes, Hennie

Saar

Citaat van: hennie op 11 juli 2007, 15:07:15
Hoi Saar,

Ik heb kpn planet...dat is denk ik dan hetzelfde als jij, toch?

Nou, dat is dan helemaal raar. Dat ik het wel heb en jij niet.

Ik heb misschien niet op tijd betaald.... ;D ;D ;D en wil die provider op deze manier wraak nemen   :P

groetjes, Hennie


Zou dat t zijn dan ;D
Wel optijd betalen dan he de volgende keer :P ;D ;)
Groetjes Saar :-*

Inge88

Ik heb er soms ook last van... maar ik denk ook eerder dat dit ligt aan de internetverbinding dan aan het forum.
Hennie ik klik altijd op "vorige", dan kom je weer op de reageer-pagina met je getypte tekst.

hennie

Hallo Inge,

Nu had ik het dus weer....gggrrrr

Bedoel je dat je dan op dat pijltje linksbovenin klikt?
Dat doe ik ook.....alleen is mijn tekst dan weg   ???

groetjes, Hennie

wim roskam

beste henny , ik zit ook bij kpn planet maar heb nergens last van , mogelijk zit je tijdelijke bestanden vol en cookies , deze moet je geregeld leegmaken , en wat ik ook regelmatig doe is de virusscanner er over gooien pc controlle dus alles scannen , tip doe dit in veilige modes er zijn virussen die niet verwijderd worden in de normale stand van de pc , groeten wim roskam .

hennie

Hallo Wim,

Dank je wel voor je advies. Ik heb wel grijnzend achter het scherm gezeten. Jij kent mij niet, maar ik ben zo iemand die nog net de aan/uit knop van de computer weet te vinden.

Dus ik moest jouw advies even goed tot me door laten dringen
                               ;D ;D ;D

Maar gelukkig heb ik een zoon  :D   Hij heeft het ,hoop ik ,opgelost. Hij is bezig geweest met een configuratiescherm. Bedoelde je dat..?

groetjes, Hennie

wim roskam

ik denk het wel , je moet er heen via het configuratie scherm ,  met scannen in veilige modus bedoel ik dat je de pc opstart met de knop f 8 ingedrukt , dan kom je op het modusscherm daar staat veilige modus bij , je zet hem op veilige modus en gaat gewoon verder dan krijg je een ander openigsscherm daar staat bij veilige modus , en dan scannen , ik doe dit meestal met spybot-search & destroy deze kan je gratis downloden en werkt heel erg goed ,  groeten wim roskam .

hennie

Hoi Wim,

We hebben er wel Norton opzitten, dus we kunnen geen last hebben van virussen.

Mijn zoon gaat die scanner van jou er morgen wel opzetten. Is die net zo goed als Norton? Want Norton loop binnenkort bij ons af en is duur om te verlengen. Als die van jou net zo goed is en gratis, dan nemen we die.

groetjes, Hennie