28 april 2024, 20:44:59

zeeuws "meisje"

Gestart door mdj1972, 9 juli 2007, 22:49:25

« vorige - volgende »

mdj1972

Hallo allemaal,

Ik heb me net aangemeld voor dit forum en wil me bij deze even netjes voorstellen.

Ik ben Monique, 34 jaar, ik woon in Zeeland. Behalve mijn (helaas vorige week gestorven) vogeltje heb ik als hobbies paardrijden en motorrijden.
Helaas heb ik momenteel dus geen vogel, mijn valkparkiet Pico is vorige week gestorven, ze was 9 jaar... 
Ik wil nu toch wel weer een ander vogeltje, en ik denk eraan om opnieuw een valkparkietje te kopen. Want helemaal zonder huisdier, dat vind ik veel te stil.
Voorheen heb ik ook al twee keer een grasparkietje en een agapronis gehad.

Marianne

Hoi Monique,

Van harte welkom op het forum.
Jammer dat je valkparkiet is overleden.
Veel succes met het vinden van een nieuw vriendje.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Mara

Hoi Monique

Welkom op het forum en wat vervelend dat je valkje is overleden.

Mara

mdj1972

Citaat van: Marianne op 10 juli 2007, 15:22:19Veel succes met het vinden van een nieuw vriendje.

Inmiddels heb ik een andere vogel, maar vriendjes zijn we voorlopig nog niet. Hij is nog verre van tam. Wat dat betreft mis ik Pico wel. Alle dingen die ik daarmee deed en hoe zij op mij reageerde, moet ik voorlopig missen.
Ik ga er mijn best voor doen om daar verandering in te brengen en wie weet worden we alsnog een keer maatjes.